Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Problemy z ładowaniem

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar master007
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD Distinictive 2001r
    Postów
    279

    Domyślnie Problemy z ładowaniem

    Hej
    Mam nastepujacy problem. Dzisiaj podjechalem pod blok skoczylem do domu po miernik, odpalam samochód i mierze....
    na wyłączonych wszystkich odbiornikach mialem 13,9V a jak wlaczylem dmuchawe na maxa, grzanie szyby + swiatla spadlo do 13,2.
    Później mam zamiar ponowic pomiar troche lepszym miernikiem a nie takim za 15zł ale wydaje mi sie ze i tak jest za malo :/
    Dodam ze jak samochod postoi noc w garazu to cos mi popiskuje przez pierwsze 5 minut potem cisza. Akumulator nowy - 0,5 roku a pasek wielorowkowy wymieniany z 2 lata temu wiec nie taki stary.
    Macie jakis porady co z tym zrobic??? na dniach postaram sie przeczyscic wszystkie styki ale wydaje mi sie ze ladowanie 13,2v jest stanowczo za niskie.
    Alfa 145 1.4 TS
    Alfa 146 1.4 TS
    Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Alternator do sprawdzenia. Jak coś piska to może łożysko pada w nim.
    Trzeba wyciągać i oglądać.

    Wysłane z mojego GT-I9000
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    A co ci się dzieje że zacząłeś mierzyć napięcia?
    Ja u siebie też mam podobne wielkości , przynajmniej od dwóch lat jak tylko ją kupiłem.
    Moja Bella

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Kazek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Poz
    Auto
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r
    Postów
    423

    Domyślnie

    Sprawdź napięcie bezpośrednio na wyjściu z alternatora. Jak będzie ok to możesz wymienić kabel alternator-akumulator + masowy od aku do budy i silnika + nowe klemy

    A jak na alternatorze będzie mniej niż 14 to do wymiany regulator napięcia
    156 1,9 M-jet 150KM 2005r

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar master007
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD Distinictive 2001r
    Postów
    279

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dariusz156 Zobacz post
    A co ci się dzieje że zacząłeś mierzyć napięcia?
    Ja u siebie też mam podobne wielkości , przynajmniej od dwóch lat jak tylko ją kupiłem.
    czasami zdarza mi sie ze faluja mi obroty. Z reguły gdy włącze np ogrzewanie tylniej szyby.
    Regulator zmieniony około rok temu i wydaje mi sie ze jest ok (wczesniej migały mi światła)
    Nic jutro postaram sie zerknac. Moze dojde do tego co jest przyczyna.

    - - - Updated - - -

    Byłem u ojca znajomego co zajmuje sie regeneracja alternatorów i mowi ze mam walniete sprzegielko alternatora- pasek lata na boki. Nic moze jutro wydlubie altka i im zawioze na naprawe
    Alfa 145 1.4 TS
    Alfa 146 1.4 TS
    Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar gruber007
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    SCI
    Auto
    147FL 1.6 Blu Montecarlo
    Postów
    234

    Domyślnie

    Cytat Napisał master007 Zobacz post
    czasami zdarza mi sie ze faluja mi obroty. Z reguły gdy włącze np ogrzewanie tylniej szyby.
    Regulator zmieniony około rok temu i wydaje mi sie ze jest ok (wczesniej migały mi światła)
    Nic jutro postaram sie zerknac. Moze dojde do tego co jest przyczyna.

    - - - Updated - - -

    Byłem u ojca znajomego co zajmuje sie regeneracja alternatorów i mowi ze mam walniete sprzegielko alternatora- pasek lata na boki. Nic moze jutro wydlubie altka i im zawioze na naprawe

    regeneracja alternatora to jest pic na wodę,
    ja oddałem do regeneracji, elektryk twierdził, że łożyska do wymiany skasował 230 dukatów(koszt łożyska w detalu kilka dukatów!), a po trzech miesiącach musiałem kupić i nowy alternator i nowy akumulator.
    po co robić podwójne wydatki lepiej od razu kupić nówkę sztukę
    była: 147 1.6 TS Eco Blu Inca
    jest: 147FL 1.6 TS 120PS Blu Montecarlo

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał master007 Zobacz post
    czasami zdarza mi sie ze faluja mi obroty. Z reguły gdy włącze np ogrzewanie tylniej szyby
    Podładuj dobrze akumulator.
    Zafalowanie silnika podczas włączania odbiorników o dużym poborze prądu to normalna rzecz.
    Najbardziej odczuwalna gdy akumulator jest nie doładowany , co przy krótkich i częstych jazdach jest raczej normą.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał gruber007 Zobacz post
    regeneracja alternatora to jest pic na wodę,
    Tu się nie zgodzę.
    Tylko że dużo jest naciągaczy i stąd takie opinie.
    Moja Bella

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    A i dodam że całkowicie nowy alternator ciężko jest w tej chwili kupić są dostępne po regeneracji albo tanie zamienniki wiadomo skąd.

    - - - Updated - - -

    Nawet serwisy proponują regenerowane,wymogi UE aby coraz więcej do wtórnego obrotu pochodziło z regeneracji.

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar gruber007
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    SCI
    Auto
    147FL 1.6 Blu Montecarlo
    Postów
    234

    Domyślnie

    Cytat Napisał ANET Zobacz post
    A i dodam że całkowicie nowy alternator ciężko jest w tej chwili kupić są dostępne po regeneracji albo tanie zamienniki wiadomo skąd.

    - - - Updated - - -

    Nawet serwisy proponują regenerowane,wymogi UE aby coraz więcej do wtórnego obrotu pochodziło z regeneracji.
    mi udało się kupić nówkę, to znaczy nie mi tyko mechanikowi, koszt dość kosmiczny jak na polskie warunki 195euro - Magneti Marelli
    była: 147 1.6 TS Eco Blu Inca
    jest: 147FL 1.6 TS 120PS Blu Montecarlo

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków Radom
    Auto
    159 1.9 16v q-tronic 2008r
    Postów
    876

    Domyślnie

    z tego co pamiętam, u mnie też jest poniżej 14V. póki działa to się nie przejmuję

Podobne wątki

  1. problem z ładowaniem itd.
    Utworzone przez donkiek1992 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-02-2016, 22:42
  2. Problem z ładowaniem 156 JTD
    Utworzone przez kuris w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-06-2014, 10:53
  3. problem z ładowaniem?
    Utworzone przez justyna w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 24-10-2012, 11:47
  4. Problem z ładowaniem
    Utworzone przez marcopol w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 05-03-2011, 14:34
  5. 156 1.8 TS problem z ładowaniem
    Utworzone przez actron w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-01-2011, 14:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory