Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: 156 2.4 jtd

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar cineq1983
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Było 156 2.5 V6.Jest FC LE 20vt+AR 146 1.9 JTD+AR 156 1.9 JTD+FC 20vt
    Postów
    55

    Domyślnie 156 2.4 jtd

    Witam,
    Mam jedno pytanie odnośnie zmiany silnika w 156.
    Powiedzmy ze mam 156 z uszkodzonym silnikiem,czy jest dużo roboty gdybym chciał włożyć tam silnik 2.4 20v ten 175km??Czy może to być alfa z uszkodzonym silnikiem benzynowym?
    Chodzi mi o to czy to dużo roboty i co ewentualnie oprócz całego silnika z osprzętem i skrzynią było by potrzebne?

    I jeszcze taka sprawa:
    Czy ktoś ma wydłubane te 250km w tym silniku?Jak to jeździ?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 10v 150km 2003r
    Postów
    395

    Domyślnie

    ,Ty chcesz PB > ON ? Jeżeli tak to na prawdę sporo roboty,przewody paliwowe inne oraz wiele innych rzeczy może nie podejść, nie wiem czy jest sens.
    Jeżeli ON > ON to na pewno ECU inne, być może instalacja elektryczna wygląda inaczej...

    Co do 250KM to może prościej pomyśleć i spróbować przełożyć ten 200/210 km z 159 + chip i będzie w okolicach 230/240?
    Roboty będzie niesamowicie dużo, oraz nie wiadomo czy to w ogóle da rade wykonać.

    Wypowiedź czysto teoretyczna, może jest na forum ktoś kto takie coś już robił.
    Ostatnio edytowane przez Arek166 ; 14-03-2013 o 18:10

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar cineq1983
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Było 156 2.5 V6.Jest FC LE 20vt+AR 146 1.9 JTD+AR 156 1.9 JTD+FC 20vt
    Postów
    55

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arek166 Zobacz post
    ,

    Wypowiedź czysto teoretyczna, może jest na forum ktoś kto takie coś już robił.
    Dlatego właśnie napisałem

    No to raczej bym zrobił z ON na ON,nie myślałem że to tyle roboty....

    Bo generalnie widziałem 156 z silnikiem 2.4 ale z tym słabszym,wiec pomyślałem ze nie powinno być dużego problem z przeszczepem
    Ostatnio edytowane przez cineq1983 ; 14-03-2013 o 19:45

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,636

    Domyślnie

    Raczej prosto nie będzie, bo 2,4JTD 150KM, a 2,4JTDm 175KM to niemal całkowicie różne jednostki. Zatem oprócz silnika będzie do przełożenia wiązka elektryczna i pewnie część osprzętu. Do tego jest inne sprzęgło, dwumas etc.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar cineq1983
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Było 156 2.5 V6.Jest FC LE 20vt+AR 146 1.9 JTD+AR 156 1.9 JTD+FC 20vt
    Postów
    55

    Domyślnie

    Dzięki FXX
    Właśnie takie informacje potrzebuję i szczególnie to etc. mnie interesuję

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,636

    Domyślnie

    To już osoby bardziej obeznane w temacie ode mnie, muszą się wypowiedzieć, bo dalszych szczegółów nie znam. Tych rzeczy, które napisałem jestem pewien, bo sprawdzałem czy aby sprzęgło i dwumas nie podejdą do 150KM, z racji tego, że są obliczone prawdopodobnie na większą moc co w przypadku wirusa było by bardzo korzystne.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar cineq1983
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Było 156 2.5 V6.Jest FC LE 20vt+AR 146 1.9 JTD+AR 156 1.9 JTD+FC 20vt
    Postów
    55

    Domyślnie

    No jasne.Czekam właśnie na kogoś ogarniającego taki temat. Chcę wrócić do 156 bo to jednak mi się podoba ale musi zapier...ć mam w tej chwili FC 260 km i jak bym się przesiadł do 2.5 V6 albo do 150 konnego klekota to porażka.Pzyzwyczaiłem się już do tego że mam coś pod nogą
    Niestety projekt 156 20VT to duzo bardziej kosztowne przedsięwzięcie niż to o którym piszę(choć jeszcze nie wiemy),natomiast 156 GTA to koszt zakupu mnie zabija

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,636

    Domyślnie

    Szczerze, to w przypadku przekładki tego Diesla i modyfikacji go, to nie wiem czy GTA nie wyjdzie podobnie cenowo, bądź nawet taniej.
    W dziale Sprzedam jest wystawiona GTA, za dość przyzwoite pieniążki.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar cineq1983
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Było 156 2.5 V6.Jest FC LE 20vt+AR 146 1.9 JTD+AR 156 1.9 JTD+FC 20vt
    Postów
    55

    Domyślnie

    Dzięki ale jak dla mnie,to trochę źle wygląda.....
    No właśnie wstępnie obliczałem koszta,jedyna nie wiadoma to cena za robotę bo na graty to spokojnie starczy
    Jak na razie nikt się nie odezwał.
    Nie wiem Czy GTA da radę mojej QPci z drugiej strony ciekawe.....
    Niby można kupić 166 z tym silnikiem ale jakoś mi się nie podoba no i za duża jest.

  10. #10
    matism2
    Gość

    Domyślnie

    koszta i raz jeszcze koszta wogole 2,4 do 150ps to 10v te nowszze maja dwa walki inny koputer wiazka nieoplacalne

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory