Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: [156] uszkodzony czyjnik polozenia wału

  1. #1
    ViP Rowerzysta Avatar jazzu
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 SW 1.8 TS (2001)
    Postów
    380

    Domyślnie [156] uszkodzony czyjnik polozenia wału

    Witam, mam pytanko, moja jeszcze nie doszła ślicznotka
    chyba się krępuje przez naszym pierwszym spotkaniem
    A co chodzi, wybieram się jutro po śliczna 156 kombi 1.8 TS (2001)
    I dziś aktualny właściciel zadzwonił, ze odpalił małą żeby sobie pochodziła... i dupa.
    Pojawił się error, po podłączeniu examinera wyszło że : czujnik położenia wału
    wywala błędy, po skasowaniu błędu, odpaleniu auta po pewnym czasie znowu to samo .
    czasem na trochę zgaśnie, potem się zapala, potem gaśnie i tak w koło Macieju.

    Pytanie, czy uda mi się pokonać trasę prawie 800 km ?

    Proszę odpowiedzcie
    Pozdrawiam
    jazzu

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    ja bym nie ryzykował.

    zwłaszcza ze czujnik obrotów wału korbowego raczej daje o sobie znać na silniku gorącym.
    Jeśli gaśnie na silniku zimnym, to gorzej.
    Ja bym stawiał że jeszcze coś jest do "szybkiej " naprawy.

  3. #3
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    A napisz jeszcze gdzie ta Alfa stoi może ktoś z forumowiczów podjedzie ją zobaczyć jak ma blisko .

  4. #4
    alfista x
    Gość

    Domyślnie

    Ja 166 TS przejechalem okolo 6000 tysiecy (nie na jeden raz)ale na zimnym mi nie gasla.Po zgaszeniu na krutka chwile nie mozna jej bylo odpalic przez jakies 10 do 15 minut,a pozniej bylo coraz gorzej az nie moglem przejechac paru kilometrow.Mysle ze nie powinienes probowac wybierac sie w trase jezeli gasnie na zimnym.Wybor pozostawiam Tobie,powodzenia.

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A nie byłoby lepiej, gdyby obecny właściciel wymienił czujnik - koszt ok. 120 zl + mała godzinka na kanale - to o wiele mniej niż by wyszło za holowanie samochodu, a i Ty mialbyś pewność, że kupujesz samochód bez wad.

  6. #6
    ViP Rowerzysta Avatar jazzu
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 SW 1.8 TS (2001)
    Postów
    380

    Domyślnie

    Okazalo się wogoole, ze cos przekręciłem, chodzi o czujnik "fazy".
    Ale powiem wam, i oficjalnie się przywitam jako posiadacz mojego cudeńka
    Komputerek w mojej Belli pozwalal tylko na 3000 obr, ale zajechalem na stacje,
    zatankowalem i chyba stres jej przeszedł, przejechałem 980 km,
    Kraków -> Sławno -> Szczecin , autko jedzie pięknie, dojechałem szczęśliwie.
    Teraz tylko musze poszukac warsztatu w szczecinie, ktory się zajmie autkiem.

    Pozdrawiam
    jazzu
    156 1.8 TS Sportwagon (2001)

  7. #7
    norbiwolow
    Gość

    Domyślnie

    Po pierwsze witam na forum
    Po drugie to ryzykant i napaleniec na alfe jesteś skoro zaryzykowałes drogi z usterką
    Mi jak padł czujnik wału to 40 km do domu nie mogłem dojechac only hol
    Miłego użytkowania belli i czekamy na foto !!!

  8. #8
    ViP Rowerzysta Avatar jazzu
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 SW 1.8 TS (2001)
    Postów
    380

    Domyślnie

    Oj trafiłeś w samo sedno, powiedziałem, ze trzeciej nie dam sobie z przed nosa zabrać
    zaryzykowałem, chociaż miał bym pokonać na lawecie, to wrócę z Bellą.
    Napaleniec, TAK
    Fotki na dniach się pojawią
    Pozdrawiam
    jazzu


  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Jak czujnik fazowy to może jeszcze być czujnik halla. Jeśli on padnie to samochód jedzie w miarę normalnie, ale świeci się kontrolka, a komp pokaże błąd PO340 - jeśli dobrze pamiętam.
    Niestety, wymiana tego czujnika nie jest łatwa bo trzeba rozebrać cały rozrząd i odkręcić obydwa koła rozrządu. Oryginał boschowski tego czujnika to koszt ok. 550-600 zł, można kupić też z EPS, ale wątpliwej jakości za ok. 250 zł + oczywiście robocizna, jeśli ktoś nie umie tego sam wymienić.

  10. #10
    yaro38
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    czujnik położenia wałka rozrządu oryginał BOSCH do 1,4 TS 320 zł.
    Wymieniałem ok miesiąc temu.

Podobne wątki

  1. [159] Czyjnik cisnienia różnicowego jak zakodowac w MES
    Utworzone przez shaggy1189 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-07-2015, 19:20
  2. [159] czyjnik doładowania 159
    Utworzone przez rosek11 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-07-2014, 21:53
  3. Bląd P0335 - czujnik polozenia wału korbowego
    Utworzone przez donmatejos w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-12-2011, 09:58
  4. [146] czujnik polozenia wału
    Utworzone przez ja4777 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-02-2010, 21:21
  5. [147] Czyjnik spalania stukowego AR 147
    Utworzone przez Szymonru w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-02-2009, 08:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory