Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: [166]jtd AR

  1. #1
    lacky
    Gość

    Domyślnie [166]jtd AR

    zmienilem niedawno olej w mojej AR166 2.4jtd 150km i po wymianie oleju zaczal mi kapac olej z podstawy filtra oleju. czy ktos mial juz kiedys taki przypadek ? czekam na ratunek moze nalalem olej nie ten co trzeba ale zawsze uzywalem oleju Midland 10w40 a teraz zmienilem na Shell 10w40.czy to moze byc spowodowane olejem? ????? dodam ze przebieg mojej AR to 245000km

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie Re: [166]jtd AR

    Olej tu nie ma nic do gadania, zresztą to też półsyntetyk.

    A przed założeniem filtra smarowałeś uszczelkę olejem?, lub po prostu słabo dokręciłeś
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  3. #3
    lacky
    Gość

    Domyślnie

    uszczelke smarowalem.dla pewnosci zmienilem filtr oleju i dalej to samo.na filtrze niema wycieku tylko na podstawie filtra oleju.dziwne jest to ze zaczelo kapac po wymianie oleju.przed wymiana bylo ok.zero wyciekow.ostatnio wymienilem tez kolo pasowe kpl. rozrzad z pompa wody ale to niema nic do tego przeciez .na miarce oleju mam max olej ale to chyba tez niema wplywu ze niby bylo by go za duzo .

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    A dużo pojeździłeś zanim wyszedł wyciek?, bo oleje Shell znane są z silnych właściwości płuczących.


    Olej w stanie maksymalnym to też nie jest dobra rzecz, ale to prędzej by przez uszczelki wyrzuciło.
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  5. #5
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Powód może być jeszcze jeden - podstawa filtra oleju składa się z dwóch elementów jeden jest stały i jest częścią obudowy pompy oleju a druga to taki jakby króciec który z jednej strony łączy się ze wspomnianą podstawą (z tego króćca wychodzą dwa przewody do chłodnicy oleju ) dopiero do tego czegoś zwanego przezemnie króćcem przykręcasz filtr, problem może polegać na tym że ten króciec z resztą obudowy skręcony jest tym elementem na który przykręcasz filtr oleju ( gwint) może po prostu odkręcają filtr poluzowałeś to ustrojstwo i teraz cieknie olej na łączeniu a tam jako uszczelka jest zwykły oring.
    Wiem ze to trochę zakręciłem ale ciężko to wytłumaczyć jak ktoś tego nie widział rozebranego.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory