Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Przelewy 2.4 jtd CF2 co myślicie???

  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar Mateusz218a
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Bystrzyca
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4JTD CF2 136KM+wirus
    Postów
    24

    Domyślnie Przelewy 2.4 jtd CF2 co myślicie???

    Witam wszystkich dziś robiłem test wtryskiwaczy na przelewach i wyszło coś takiego prosze o ocenę tego. Wiem że w necie jest tego dożo w tym temacie ale nie mogę dojść do łądu. Raz piszą dużo ON w strzykawce to przelewa inni jeśli mało to leje inna kwestia to montaż pojemników (strzykawek) nad linią wtrysków inni poniżej lini wtrysków. Czym więcej czytałem tym bardziej nic nie pojmuje. Jak to się ma do naszych JTD? TERAZ DANE: Silnik pracował 3min na biegu jałowym temp. silnika 50-55st C troche zróżnicowane wyszły wyniki.

    Pierwszy cyl- 26ml
    Drugi cyl- 17ml
    Trzeci cyl- 21ml
    Czwarty cyl- 14ml
    Piąty cyl- 22ml
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC00775.jpg
Wyświetleń:	309
Rozmiar:	81.9 KB
ID:	90305   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC00781.jpg
Wyświetleń:	536
Rozmiar:	110.2 KB
ID:	90306  

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar derebere
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD '99 105KM
    Postów
    214

    Domyślnie

    A nie powinieneś tych strzykawek na dół skierować aby paliwo spynęło z wężyków? Wężyki równej długości? I gdzie odpowietrzenie w strzykawkach? U mnie tak to wygląda.



    Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2

  3. #3
    Użytkownik Embrion Avatar Mateusz218a
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Bystrzyca
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4JTD CF2 136KM+wirus
    Postów
    24

    Domyślnie

    Wtryski i tak mają opór na powrót do baku więc nie przeszkadza ze są strzykawki do góry wężyki równe każdy po 30cm a odpowietrzenie jest górą strzykawek ponieważ nie ma wsadzonych tłoczków. Dziś już jest wszystko jasne to był test przy temp. silnika ok 50-55st C. Dziś rano zrobiłem na zimnym silniku i na gorącym o ile na zimnym nie było różnicy większej niż 6ml pomiędzy max strzykawką a min. to na gorącym silniku wyszło tak KAŻDY TEST PO 3min.
    1 cyl 45ml
    2 cyl 23ml
    3 cyl 25ml
    4 cyl 22ml
    5 cyl 34ml
    A więc został wymieniony 1 oraz 5 wtrysk następny tets przelewów i wszystkie w normie max 28ml min 22ml BOSCH podaje max 30% różnic to jest norma.
    Myślę ze się komuś przydadzą te inf.

    - - - Updated - - -

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC00792.jpg
Wyświetleń:	285
Rozmiar:	70.0 KB
ID:	90449Test na zimnym silniku przed wymianą wtrysków nr. 1 i 5

    - - - Updated - - -

    Oraz test na rozgrzanym silniku przed wymianą wtryska 1 i 5Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC00800.jpg
Wyświetleń:	287
Rozmiar:	78.1 KB
ID:	90450

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar derebere
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD '99 105KM
    Postów
    214

    Domyślnie

    Jestem po wymianie 2. sztuk. U mnie wszystko równo. Ale ja test robie na zimnym. Z ciekawości zrobie na ciepłym. Mi udało się kupić sztuke za : 60ZŁ ! Tak jak mówisz. Na moje 1 i 5 wymiana. Pozdrawiam

    Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2

  5. #5
    Użytkownik Embrion Avatar Mateusz218a
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Bystrzyca
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4JTD CF2 136KM+wirus
    Postów
    24

    Domyślnie

    Jakie różnice są u ciebie pomiędzy max a min jak robiłeś test? u mnie na zimnym nie było jeszcze tragicznie pomiędzy max a min. Ale na ciepłym to już nokaut dla wtryska 1 i 5 jedynka napompował prawie drugie tyle co 2,3,4 a 5 50% więcej. Pozdrawiam

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar solaris2007
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1,9JTDM (150KM) 2005r.
    Postów
    331

    Domyślnie

    a jakie byly u Was niedomagania i co sie poprawilo po wymianie? co sklonilo do sprawdzenia wtryskow?

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar derebere
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD '99 105KM
    Postów
    214

    Domyślnie

    Na zimnym zero różnicy. na ciepłym zrobie po świętach bo teraz czasu brak.

    Znacznie większe spalanie, chmura dymu przy utrudnionym rozruchu (dolot szczelny,egr zaślepiony, przepływka ok), kopcenie przy większych obrotach. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Jeden wtrysk już troszke przepuszczał i 3 dni go wyciągałem.

    Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2

  8. #8
    Użytkownik Embrion Avatar Mateusz218a
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Bystrzyca
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4JTD CF2 136KM+wirus
    Postów
    24

    Domyślnie

    U mnie w zasadzie nic szczegulnego pierwsze odczucie ze rano troche dłużej kręciło jakieś 2-3 obroty wału więcej niż dotychczas i mały dymek po za tym nic więcej ale co się dowiadywałem to nie tylko ja zaobserwowałem to również kiklu znajomych posiadaczy takich silników pierwszy wnosek był temp zewnętrzna oscylowała powyżej 0 więc wniosek krótsze grzanie świec lub wcale bo tych objawów nie było przy -5 czy -10stC. Postanowiłem zrobić test przelewów który już planowałem wcześniej i okazało się tak jak wyżej na zdjęciach. Pozdrawiam

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar karamba
    Dołączył
    05 2009
    Auto
    AR 159 1,9 110 kW, DPF OFF, EGR OFF, klapki OFF, power by @sdero
    Postów
    200

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mateusz218a Zobacz post
    U mnie w zasadzie nic szczegulnego pierwsze odczucie ze rano troche dłużej kręciło jakieś 2-3 obroty wału więcej niż dotychczas i mały dymek po za tym nic więcej ale co się dowiadywałem to nie tylko ja zaobserwowałem to również kiklu znajomych posiadaczy takich silników pierwszy wnosek był temp zewnętrzna oscylowała powyżej 0 więc wniosek krótsze grzanie świec lub wcale bo tych objawów nie było przy -5 czy -10stC. Postanowiłem zrobić test przelewów który już planowałem wcześniej i okazało się tak jak wyżej na zdjęciach. Pozdrawiam
    a jakiego koloru był ten dymek, niebieski czy czarny?

  10. #10
    Użytkownik Embrion Avatar Mateusz218a
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Bystrzyca
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4JTD CF2 136KM+wirus
    Postów
    24

    Domyślnie

    Dymek był koloru czarnego czyli coś z układem paliwowym. U mnie jest również wyeliminowany katalizator oraz zagościł wirus. Ale wcześniej nie odnotowałem takiego zachowania a co do dymu to był znikomy przy odpaleniu. Ponieważ podczas jazdy nawet pod obciążeniem i kręceniu ponad 4tys obr. zero dymienia. Dla tego postanowilem zrobić test.

Podobne wątki

  1. Przelewy
    Utworzone przez wador w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-05-2014, 18:16
  2. Test na przelewy 2,4 jtd
    Utworzone przez Luiz999 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2012, 17:36
  3. Co myślicie o tej 147 FL??
    Utworzone przez pilich w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-11-2011, 15:51
  4. Co o tym myślicie???
    Utworzone przez Someone83 w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-10-2011, 21:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory