No właśnie dlaczego ? Wyłącznie zapłonu i wiatraki nie chłodzą ?
No właśnie dlaczego ? Wyłącznie zapłonu i wiatraki nie chłodzą ?
A co mają chłodzić? Jak pompa staje razem z silnikiem....chłodnicy się nic nie stanie...a dla silnika to bez znaczenia.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
w niektórych samochodach wiatrak na chłodnicy chodzi po wyłączeniu zapłonu
verdebiancorosso
u mnie w 166 tez się wyłącza a to lepiej bo oszczędza aku zamiast chodzić na darmo
silnik sam odda ciepło do otoczenia a chłodzony jest w czasie jego pracy
Panowie, to nie jest do konca prawda - w zime szybciej, ale na pewno nie latem. Zalezy jeszcze jak jest skonstruowany blok silnika, ale np. 3.0 V6 Alfy napewno sie nie schlodzi sam. Bardzo czesto pekaja bloki wlasnie dlatego, ze ktos nie schlodzil silnika na koniec jazdy tylko go wylaczyl. Zauwazcie ze wowczas plyn przestaje krazyc i jesli na zewnatrz jest cieplo proponuje sprawdzic co sie stanie.....
to ile schłodzisz jak przy 97-95 ci wentylatory sie zalączą i przy ok 92 sie wy łąnczają mysle ze bezpodstawna dramaturgia
Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html
Tak ale wtedy musisz siedzieć bądź zostawić odpalone na dłuższy czas
bo sam wiatrak jak działa to i tak nie ma cyrkulacji płynu w bloku silnika bo pompa nie działa przy wyłączonym silniku
więc myśle ze nie ma co panikować z tym pękaniem bloku...
Napewno Ci co go skonstruowali zrobili go tak aby wytrzymał większą temp niż 100stopni
No proszę! Może jednak tak powinno być?