Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Podłoga i baterie w czerwonym kluczyku

  1. #1
    arczimi
    Gość

    Domyślnie Podłoga i baterie w czerwonym kluczyku

    Panowie prosiłbym o pomoc , mam dwa problemy.
    1 Jakie macie baterie w czerwonym kluczyku. Ostatnio widziałem u elektronika rozrysowany kluczyk i wynika z tego,że są dwie cieńsze baterie. A nie jedn grubaa CR2032..
    Druga rzecz, to podłoga, rdza konsumuje ją niemiłosiernie. Gdzie można kupuć płaty podłogi albo całą? Na allegro nic nie ma...

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar JTD
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 105 KM 2000r Opel Astra SW 1.9 CDTI 101 KM 2007r.
    Postów
    294

    Domyślnie

    Cytat Napisał arczimi Zobacz post
    Panowie prosiłbym o pomoc , mam dwa problemy.
    1 Jakie macie baterie w czerwonym kluczyku. Ostatnio widziałem u elektronika rozrysowany kluczyk i wynika z tego,że są dwie cieńsze baterie. A nie jedn grubaa CR2032..
    Druga rzecz, to podłoga, rdza konsumuje ją niemiłosiernie. Gdzie można kupuć płaty podłogi albo całą? Na allegro nic nie ma...
    kolego z jakies alfy na czesci musisz szukac, ale radze powicinac tam gdzie zdzarlo i dobry spawacz powinien sobie poradzic temat juz byl przerabiany wielokrotnie

  3. #3
    arczimi
    Gość

    Domyślnie

    wiem,że był bo czytałem...chodzi tylko o to .że co wspawie w moiejsca gdzie są profile czy korytka??? Są miejsca pewnie gdzie ta podłoga jest wzmacniana a tego już pewnie nie zrobi...Wstawić prosty kawałek blachy to nie problem.

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Jeśli wzmocnienia masz zgnite to twój blacharz musi improwizować.
    Pewnie wie co to giętarka do blachy.
    I pewnie wie że jeśli są to profile to blacha powinna być grubsza. Ja daję z reguły minimum 1mm
    A podłoga - w zasadzie nie powinno się stosować prostej blachy. Powinien ją uformować na wzór wyciętego elementu i niech nikt nie mówi że się nie da i czasu szkoda jak ma się podstawowe narzędzia takie nawet jak młotek imadło to jest się w stanie odwzorcować fale ( wzmocnienia z podłogi )

  5. #5
    arczimi
    Gość

    Domyślnie

    Jeszcze jedna rzecz, przed chwilą wymieniłem górny wahacz.. Po zdjęciu koła okazało się,że ta blacha która idzie wzdłuż amortyzatora w dół, gdzie mocowane są kabelki łuszczy się,ze rdzy... I to konkretnie. Blacharz(bo z nim wymieniałem) powiedział,ze to jest wstawka z najgrubszej blachy w samochodzie bo trzyma amartyzator i inne ważne elementy. Może już pora zeby się belli pozbyć. By tę blachę wymienić to pewnie trzeba byłoby silnik wyciągać...

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar RAV1986
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Korczyna koło Krosna
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 KM 1999 r.
    Postów
    54

    Domyślnie

    Ja mam baterie CR2032. Koszt 2032 to 5 zł, a 2x 2016 to koszt 2x5 zł.

Podobne wątki

  1. coś w kluczyku, co to jest ?
    Utworzone przez szefuni0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-06-2012, 14:16
  2. Szufladka na baterie do pilota (mega problem)
    Utworzone przez barti101 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-05-2012, 20:57
  3. Bateria w kluczyku AR 147
    Utworzone przez Piętas w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-03-2012, 11:16
  4. [Brera] Gdzie kupić zaślepkę przedniego zderzaka w kolorze czerwonym?
    Utworzone przez janbro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-12-2011, 17:35
  5. [146] problem z czerwonym lakierem
    Utworzone przez Abrial w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-07-2008, 13:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory