Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Problem ze ściągnięciem kierownicy w 156

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa 156 1.8 t.s 144km & Alfa 159 1.8MPI 140km
    Postów
    373

    Domyślnie Problem ze ściągnięciem kierownicy w 156

    Witam

    Zabrałem się dzisiaj za demontaż kierownicy (chcę dostać się do przełącznika zespolonego, a dokładniej kierunkowskazu i przeczyścić styki bo raz działa raz nie), ale napotkałem big problem, nikt nie pisze w instrukcjach co zrobić z tym pierścieniem zabezpieczającym śrubę przed odkręcaniem, poodginałem te blaszki ale dalej jest problem z dostępem żeby użyć klucza :/

    Proszę o info jak obejść ten problem.

    Zdjęcie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...01c145134.html
    Ostatnio edytowane przez Alfa156bb ; 16-08-2013 o 17:17

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    klucz nasadowy 24 o ile sie nie myle i odkrecasz razem z ta blaszką. Minuta roboty.
    [C

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa 156 1.8 t.s 144km & Alfa 159 1.8MPI 140km
    Postów
    373

    Domyślnie

    Dzięki za szybką odpowiedź! zmylił mnie klucz na którym było napisane rozmiar 24, a po zmierzeniu suwmiarką 22 i nie chciał wejść za cholerę.

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    kolego niedawno odkrecalem kiere w 156 i tez sie glowilem nad tą blaszka. Wrzeczywistosci to tjb zakuta na nakrętce podkladka. Dziwny wynalazek. Napewno jakąś funkcje ma ( w 166 np jest sama nakrętka tylko) . Odkrec to wez przedluzke na grzechotke i pojdzie lekko.
    [C

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar pytlar
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Prabuty
    Auto
    AUDI S8 D2
    Postów
    148

    Domyślnie

    tylko przed zbiciem kierownicy zostaw poluzowaną nakrętke na gwincie... ja nie zostawiłem i zbijałem kierownice po prostu waląc w nią od tyłu... odskoczyła szybko, ale niestety w mój nos... także lepiej zostaw nakrętke, dobrze ci radze

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Problem ze wspomaganiem kierownicy
    Utworzone przez TOM & JULIA w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 30-05-2019, 20:03
  2. Wspomaganie kierownicy - problem?
    Utworzone przez nowak w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 14-12-2017, 15:09
  3. [159] Problem z blokada kierownicy
    Utworzone przez grzes9 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-10-2015, 22:28
  4. Problem z ics i sterowaniem w kierownicy
    Utworzone przez tomekk777 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-11-2014, 17:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory