Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Temat: Demontaż przełącznika zespolonego - problem

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa 156 1.8 t.s 144km & Alfa 159 1.8MPI 140km
    Postów
    373

    Domyślnie Demontaż kierownicy i przełącznika zespolonego Alfa Romeo 156 - poradnik


    A więc zaczynamy



    Potrzebne narzędzia:


    - klucz imbus długi rozmiar 5
    - klucz nasadowy rozmiar 24
    - śrubokręt krzyżakowy
    - śrubokręt płaski



    Uwaga! Przed przystąpieniem do działania, upewniamy się że w stacyjce nie ma kluczyka (przy włączonym zapłonie złapie błąd przy odłączeniu poduszki)





    Krok 1. Odkręcamy dwie śrubki trzymające poduszkę powietrzną, znajdują się z tyłu kierownicy (imbus 5)

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P1050864.jpg
Wyświetleń:	110
Rozmiar:	112.2 KB
ID:	107147Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P1050863.jpg
Wyświetleń:	104
Rozmiar:	51.5 KB
ID:	107146Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P1050867.jpg
Wyświetleń:	208
Rozmiar:	62.6 KB
ID:	107148


    Krok 2. Odchylamy poduszkę powietrzną i odpinamy przewód (żółty) jest montowany na wcisk, następnie odpinamy przewód klaksonu (biały) i ściągamy zaślepkę (śrubokręt płaski)


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wtyczka poduszki.jpg
Wyświetleń:	130
Rozmiar:	69.9 KB
ID:	107155Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	klakson.jpg
Wyświetleń:	179
Rozmiar:	89.9 KB
ID:	107153Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	zaślepka.jpg
Wyświetleń:	162
Rozmiar:	70.3 KB
ID:	107160



    Krok 3. Odkręcamy kluczem nasadowym 24, nakrętkę kierownicy, wraz z "koszykiem" zabezpieczającym i ściągamy kierownicę (może siedzieć mocno, ale kilka uderzeń ręką od tyłu kierownicy, na górze i z dołu powinno załatwić sprawę
    )

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	nakrętka.jpg
Wyświetleń:	188
Rozmiar:	89.7 KB
ID:	107154



    Krok 4. Następnie odkręcamy i luzujemy metalową obejmę która znajduje się z tyłu przełącznika zespolonego
    (imbus 5), widok z przodu rys.1 i z tyłu rys.2, później wypinamy 4 wtyczki - na rysunku strzałkami oznaczyłem miejsca gdzie trzeba nacisnąć zatrzask.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3470981888.jpg
Wyświetleń:	249
Rozmiar:	40.3 KB
ID:	107161Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	tył.jpg
Wyświetleń:	204
Rozmiar:	156.1 KB
ID:	107162Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wtyczki.jpg
Wyświetleń:	294
Rozmiar:	159.2 KB
ID:	107163



    Krok 5. Ciągniemy przełącznik do siebie z użyciem siły aż zejdzie i to wszystko





    Przy montażu postępujemy tak samo tylko w odwrotnej kolejności.


    Mam nadzieję że komuś się przyda, ewentualnie proszę przenieść do innego działu.






    Ostatnio edytowane przez Alfa156bb ; 26-08-2013 o 20:18

Podobne wątki

  1. wymiana kierownicy i przełącznika zespolonego na ten po FL
    Utworzone przez Sparco123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 24-03-2015, 14:18
  2. Wymiana manetek (przełącznika). Pytanie !
    Utworzone przez wili60 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-08-2012, 21:53
  3. Naprawa przełącznika od szyb
    Utworzone przez korzen w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-07-2011, 16:52
  4. Poszukuję przełącznika do szyb
    Utworzone przez hrabiajanusz w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 13:24
  5. [146] Podświetlenie przełącznika wycieraczek
    Utworzone przez Antek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 09-04-2009, 20:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory