Lepsze audio Brera

• Autor wątku Autor wątku sjh
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia

sjh

Nowy
Auto
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 200km
Witam. Posiadam Brere z nagłośnieniem Bose jednak brakuje mi w nim troszkę basu. Dodatkowo chciałbym żeby w aucie było troszkę ciszej. Jako że jestem zielony w temacie moje pytanie brzmi czy za małe pieniądze(około 500zl) można coś zdziałać? Myślałem o samodzielnym wyciszenie matkami i wymianą subofera ale nie wiem czy da to jakieś większe efekty.

Nie no, starczy na materiały tłumiące na drzwi. To trochę wyciszy samochód i trochę poprawi bas.

Nie no, starczy na materiały tłumiące na drzwi. To trochę wyciszy samochód i trochę poprawi bas.

Zgadzam się z tym. Teraz sam robiłem sobie zmianę nagłośnienia w 159. Trochę kasy wyszło, ale najbardziej polecam na początek zainwestować w wygłuszenie. Samemu jest trochę zabawy przy tym. Czasu schodzi dużo, ale efekt wart poświęcenia. Więc z małym budżetem ja też bym zaczął od tego co napisał grendziol.

Witam. Posiadam Brere z nagłośnieniem Bose jednak brakuje mi w nim troszkę basu. Dodatkowo chciałbym żeby w aucie było troszkę ciszej. Jako że jestem zielony w temacie moje pytanie brzmi czy za małe pieniądze(około 500zl) można coś zdziałać? Myślałem o samodzielnym wyciszenie matkami i wymianą subofera ale nie wiem czy da to jakieś większe efekty.
Nie wiem na ile różnią się pomiędzy sobą elementy audio w Brerze i w 159 , ale jeśli chodzi o bas - spróbuj zacząć od ustawień audio w samym radiu. Wiem , że to rzecz gustu , ale jak u siebie ustawię poziom basów na maxa , to basy robią się przesterowane i zniekształcone . Koniec końców zostawiłem je na poziomie +3.
Chyba , że masz uwalony subwoofer .

Amortyzatory
Powrót