Afficher les résultats de 1 À 10 avec 17
-
14-09-2020, 09:01 #1L’utilisateur Débutant
- Il a rejoint le
- 07 2020
- Vit à
- Dabrowa Gornicza
- Auto
- Alfetta GTV, 2.0 1981r
- Messages
- 52
GTV (116) SWAP silnika lub możliwe modyfikacje
Salut
Analizuję możliwe scenariusze dla GTV, aktualnie posiadam moteur 2.0 na dwóch gaźnikach dellorto DHLA40N (nie znalazłem takiego oznaczenia w manualach GTV),
Od przyszłego roku rozpoczyna się restoracja budy, więc mam sporo czasu na przemyślenie możliwości mechanicznych (napędu)
Rozważam kilka opcji dla tego auta, w każdej z nich pozostaje chęć pozostawienia skrzyni (jako rzecz rzadko Spotykaną), jakie opcje mogą się wiązać gdy;
-oryginał 2.0 (możliwe modyfikacje), może coś jak Turbodelta?
-poszukiwanie le moteur 2.5 V6 (jakie zmiany są konieczne)
-poszukiwanie silnika silnika 3 lub 3.2 (czy to nie wykroczy po za zakres opisany w temacie)
Z góry dziękuję za pomoc, jeżeli forum skrzywdziłem, to post do kosza
Dodam, że to projekt który ma mieć włoskie serce, nie chodzi o wyścigówkę tylko o oryginalność z pełną radością en voiture (nie oryginał 100%
)
› Więcej...: GTV (116) SWAP silnika lub możliwe modyfikacjeDernière édition par GTV-6 ; 14-09-2020 sur 09:27
-
-
14-09-2020, 21:31 #2L’utilisateur Débutant
- Il a rejoint le
- 10 2013
- Vit à
- KRK
- Auto
- GTV 2000 '83, GTV6 2.5 '83, Giulia Nuova 1600, Giulietta 1.4 '2010
- Messages
- 86
zmiana na 2.5 to już nawet nie jest takie proste hop siup ,od zawieszenia, poprzez hamulce, sprzęgło, naturalnie cały układ wydechowy - musiałbyś uzbierać trochę une partie de la. skrzynię, wydech, zaciski i kilka rzeczy mam.
Już łatwiej zmienić na 2.0 lub 1.8 TS z 75-tki. Ale tylko w celu lepszej dynamiki.
3.0 to samo + więcej zabawy jeżeli ma to być 24V.
3.2? Jest w Europie kilku magików którzy to potrafią zrobić, ale le coût de lay ,modyfikacji przerastają wartość całości.
Jeżeli chodzi ci o oryginalność to raczej zostawiłbym silnik jaki jest
-
15-09-2020, 07:08 #3L’utilisateur Débutant
- Il a rejoint le
- 07 2020
- Vit à
- Dabrowa Gornicza
- Auto
- Alfetta GTV, 2.0 1981r
- Messages
- 52
[QUOTE=Skorka;2251826]zmiana na 2.5 to już nawet nie jest takie proste hop siup ,od zawieszenia, poprzez hamulce, sprzęgło, naturalnie cały układ wydechowy - musiałbyś uzbierać trochę une partie de la. skrzynię, wydech, zaciski i kilka rzeczy mam.
czyli wymiana skrzyni również? wał, półosie, ukł. hamulcowy, czy oś (sanki) utrzymujące skrzynię również?
Jeśli tak to zostają tylko zderzaki
, których nie chcę
-
15-09-2020, 10:45 #4
-
15-09-2020, 12:59 #5L’utilisateur Débutant
- Il a rejoint le
- 10 2013
- Vit à
- KRK
- Auto
- GTV 2000 '83, GTV6 2.5 '83, Giulia Nuova 1600, Giulietta 1.4 '2010
- Messages
- 86
-
17-09-2020, 07:33 #6L’utilisateur Débutant
- Il a rejoint le
- 07 2020
- Vit à
- Dabrowa Gornicza
- Auto
- Alfetta GTV, 2.0 1981r
- Messages
- 52
-
17-09-2020, 07:55 #7L’utilisateur Resoraków maniaque
- Il a rejoint le
- 01 2017
- Vit à
- Jaworzno
- Auto
- Giuelitta 2.0JTDm 2011, Rover Mini 1275 1991
- Messages
- 519
A może tak poszaleć i zrobić coś w stylu https://www.youtube.com/watch?v=sstq...o_Ac6B6LceyHia ?
Co prawda Tipo105/115, ale tu pewnie też by się zmieściło to serducho z Ferrari 
Ostatnio śledzę tego builda i fajna szacun za fajną robotę i dedykację gościa
Toyota Corolla TS 1.8 2023
Ex: Rover Mini 1991 1275, Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic VIII 1.8, Seat Leon ST FR 1.4TSI 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
-
17-09-2020, 10:50 #8L’utilisateur Resoraków maniaque
- Il a rejoint le
- 03 2006
- Vit à
- Puławy - Pysznica
- Auto
- GT 1300 Junior 1974r.
- Messages
- 832
Nie, możesz wsadzić moteur V6, do tego idzie przednia część wału od V6, która po środku łączy się z wałem od Twojego le moteur i na końcu masz dalej swoją skrzynię.
Pytanie tylko po co Ci koniecznie oryginalna skrzynia? Tu gdzie proponują swap V6 to razem z całym układem boîte-pont, czyli tez ze skrzynią V6 przy tylnim moście, ale z mocniejszym sprzęgłem i mocniejszymi półosiami itd itd.
Teoretycznie najlepiej wsadzić tam V6, plus skrzynia z 75 TS z szperą, jest krótsza od tej z V6 co daje jeszcze odrobinkę osiągów. Takie połączenie napędu jeździ w wielu autach po europie, znajdziesz dużo na te temat w necie.
Prawda jest jednak taka, że le coût de la takiej operacji będzie porównywalny z kupnem całkiem znośnej oryginalnej GTV6. Bo rzeczy do przełożenia będzie ogrom, więc najlepiej to byś kupił kompletną w złym stanie Alfę GTV6 lub 75 V6. Ile takie kosztują, sam chyba wiesz dobrze
.
Jeśli chcesz coś zrobić z swojego R4 aby jeszcze lepiej jeździło to szukaj porad odnośnie modyfikacji tego silnika. Wiadomo, w normalnych pieniądzach, nie uzyskasz tu nie wiadomo ile mocy, ale ostre wałki, lżejszy zamach i kilka koni przybędzie.
Partie de la jest dużo na rynku i to nie problem sobie policzyć jakie to są koszta, choćby tu : https://www.okp.de/xtc2/Racing/10-En...009_11895.html
A odnośnie pytania ile można wykrzesać z Twojego silnika, to spokojnie granica 200 koni jest realna, ale tu koszta zwalą Cię z nóg. Na powyższej stronie możesz choćby acheter gotowy taki motor, w cenie około 50tyś euro.
Budowę tego typu silnika opisywał ostatnio w swoich filmikach Dawide Cironi na youtube w swojej 75: https://www.youtube.com/watch?v=AanxFJ7meTk
Jeśli koniecznie chcesz podnosić moc i osiągi swojego auta to ja bym szedł w kierunku silnika 2,0 TS z 75. Osiągniesz lepsze osiągi ale dużo mniejszym kosztem. W tym przypadku również proponuję kupno kompletnej uszkodzonej 75 ts, aby nie było problemu, że czegoś Ci brakuje.
Ogólnie swap z R4 na 3.0 V6 12V, wykonał znajomy z moich okolic. Prawda jest jednak taka, że problemów miał ogrom i najnormalniej rzeźbił na ostro.
Miał kompletny układ napędowy w jezdzącej budzie 75 3.0 a i tak problemów miał ogrom. Choćby zegary które nie działały, bak paliwa z wlewem z drugiej strony, brak garba na masce aby silnik się zmieścił itd itd.
Ogarnij auto na tip top. Masz 2,0 131km. To dobrze wyregulowane naprawdę daje dużo frajdy z en voiture, bo jakiekolwiek modyfikacje tego auta aby podnieśc jego moc, to naprawdę nie są małe koszta, ani części ani robocizny.
-
17-09-2020, 14:03 #9L’utilisateur Débutant
- Il a rejoint le
- 07 2020
- Vit à
- Dabrowa Gornicza
- Auto
- Alfetta GTV, 2.0 1981r
- Messages
- 52
-
17-09-2020, 20:54 #10L’utilisateur Débutant
- Il a rejoint le
- 10 2013
- Vit à
- KRK
- Auto
- GTV 2000 '83, GTV6 2.5 '83, Giulia Nuova 1600, Giulietta 1.4 '2010
- Messages
- 86
tak jak pisał Stefan (w moim poście też to sugerowałem) jezeli chcesz rzeźbić z innych moteuriem dla lepszych osiągow za normalne pieniadze to tylko z 75 TS..
jak chcesz rzeźbic przy wizualnym set up to mnie osobiście podobają się odchudzone serie 1 zrobione na sportowo, inspiracja taka:
Sujets similaires
-
SWAP 8V ou 16V sur les modifications du 8V gratach de 16V?
Créé par Luxor dans la section Tuning mécaniqueRéponse : 3Dernier post/Auteur : 20-03-2017, 22:33 -
Toutes les causes possibles de vibrations moteur 1.9 JTD dwumasa remplacé, pas d'amélioration.
Créé par questounico à l’article 156Réponse : 7Dernier post/Auteur : 26-10-2015, 10:52 -
Swap 1,8 sur 2,5 ou 3 v6 - est-il possible, les coûts qui remplacent - nous allons le faire ensemble!
Créé par PassionatiPL à l’article 156Réponse : 29Dernier post/Auteur : 26-06-2014, 10:55 -
147 1.6 Modifications de l'accélération du moteur
Créé par azbxcc88 dans la section Tuning mécaniqueRéponse : 6Dernier post/Auteur : 13-05-2010, 19:20 -
[166] 2.4 JTD 140KM - modifications du moteur - amélioration de la puissance...
Créé par b-ski dans la section Tuning mécaniqueRéponse : 32Dernier post/Auteur : 14-08-2009, 16:55




Répondre en citant
