Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Temat: Jak uzyskać z 2.5 V6 235 KM ?

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jak ktoś chętny mam komplet wałków rozrządu 276stopni/10,4 wzniosu a sprzedaż, wieczorem info w dziale gielda => http://www.forum.alfaholicy.org/sprz...i_v6_24_a.html
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 16-10-2013 o 17:13
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar b0rn20wn
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 2001
    Postów
    295

    Domyślnie

    Cytat Napisał rychuslu89 Zobacz post
    jeszcze można wsadzić kompresor , i mieć te 235KM
    Ale fajniej mieć to z wolnossaka

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

    Domyślnie

    Cytat Napisał b0rn20wn Zobacz post
    Ale fajniej mieć to z wolnossaka
    takie rzeczy tylko w Hondach

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Nie tylko, kwestia zasobności portfela, w Hondach też nikt nie ma dodatkowych kucy za free.

  5. #25
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Piket
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Potęgowo
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,5 V6 24V 197KM
    Postów
    256

    Domyślnie

    ja właśnie planowałem wsadzić kompresor do swojej 2.5 v6...
    Tylko wie może ktoś jaki jest koszt takiego kompresora (używanego oczywiście)?
    No i montaż w jakich granicach ponieważ niestety mechanikiem to ja nie jestem...
    Moja Alfa pochłania fortunę na ubezpieczenie, serwis i paliwo. Ale kiedy ją prowadzę, czuję się, jakbym miał milion dolarów i uśmiech na mej twarzy trwa cały dzień!

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Jeśli chcesz, żeby ktoś Ci ogarnął kompresor to albo kupujesz gotowy kit (nawet nie wiem czy są do tego silnika) albo płacisz dużo kasy żeby ktoś Ci to ogarnął

    Albo robisz sam.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  7. #27
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Dla posiadaczy 2.5 V6 jest jeden podstawowy prosty zabieg - wrzucić 3.0-3.2 (220-250koni) i to wychodzi najtaniej najszybciej i najbezpieczniej . Dopiero potem proponowałbym kompresory uturbienia ostre wałki itd, o ile ma się w pełni sprawną zdrową serie. Ilość komplikacji przy takich modyfikacjach często przerasta większość warsztatów a swap jednej v6 na inną jest do ogarnięcia w parę popołudni samemu, wypożyczyć sobie podnośnik (ewentualnie kupić ) komplet podstawowych narzędzie i da się to zrobić.

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Jakiekolwiek dmuchanie silnika u jakiegoś tunera tak, żeby to miało ręce i nogi to koszt powyżej 15 tysięcy. Taniej się niestety nie da.. Sam kiedyś liczyłem turbo(do Golfa co prawda, ale koszt podobny) to z hamulcami i paroma drobiazgami do auta, bez robocizny, wyszło 17 tysięcy.

  9. #29
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Jakiekolwiek dmuchanie silnika u jakiegoś tunera tak, żeby to miało ręce i nogi to koszt powyżej 15 tysięcy. Taniej się niestety nie da.. Sam kiedyś liczyłem turbo(do Golfa co prawda, ale koszt podobny) to z hamulcami i paroma drobiazgami do auta, bez robocizny, wyszło 17 tysięcy.


    O chociaż jeden w miarę policzyć potrafi ;] ludziom to się wydaje że doładowanie silnika pierwotnie będącego N/A to prosta i nie droga sprawa, a życie pokazuje co innego ....

    Osobiście stwierdzam, jeśli ktoś nie jest mechanikiem i to do tego z tęga głową niech nie podchodzi do tematu turbo/kompresor w V6 bez 20 tys zł jeśli chce mieć zrobione autko które nadal będzie się nadawało do użytku codziennego - czyli będzie pewne bezusterkowe.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #30
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    W miarę. W chwili nudów zrobię tabelkę ile to mniej więcej może kosztować, w wersji trochę na bogato a trochę bieda Licząc oczywiście seryjny motor, nie otwierany celem odprężania czy zakucia(dochodzi lekką ręką 10 tysięcy).

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 89
    Ostatni post / autor: 23-04-2017, 00:26
  2. [159] Skąd uzyskać (+) po stacyjce/zapłonie pod maską ?
    Utworzone przez Piotr_wawa w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-11-2015, 17:52
  3. Przepływomierz - jak uzyskać do niego dostęp?
    Utworzone przez kdfy w dziale 147
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 28-06-2015, 17:54
  4. 156 1.8TS - Co zrobić by uzyskać większą moc?
    Utworzone przez sbk001 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 12-08-2013, 18:18
  5. chciałbym uzyskać kilka informacji na temat silnika T.S. 8V
    Utworzone przez ufty w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 11-01-2008, 18:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory