Jak ktoś chętny mam komplet wałków rozrządu 276stopni/10,4 wzniosu a sprzedaż, wieczorem info w dziale gielda => http://www.forum.alfaholicy.org/sprz...i_v6_24_a.html
Jak ktoś chętny mam komplet wałków rozrządu 276stopni/10,4 wzniosu a sprzedaż, wieczorem info w dziale gielda => http://www.forum.alfaholicy.org/sprz...i_v6_24_a.html
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 16-10-2013 o 17:13
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Nie tylko, kwestia zasobności portfela, w Hondach też nikt nie ma dodatkowych kucy za free.
ja właśnie planowałem wsadzić kompresor do swojej 2.5 v6...
Tylko wie może ktoś jaki jest koszt takiego kompresora (używanego oczywiście)?
No i montaż w jakich granicach ponieważ niestety mechanikiem to ja nie jestem...![]()
Moja Alfa pochłania fortunę na ubezpieczenie, serwis i paliwo. Ale kiedy ją prowadzę, czuję się, jakbym miał milion dolarów i uśmiech na mej twarzy trwa cały dzień!
Jeśli chcesz, żeby ktoś Ci ogarnął kompresor to albo kupujesz gotowy kit (nawet nie wiem czy są do tego silnika) albo płacisz dużo kasy żeby ktoś Ci to ogarnął
Albo robisz sam.
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Dla posiadaczy 2.5 V6 jest jeden podstawowy prosty zabieg - wrzucić 3.0-3.2 (220-250koni) i to wychodzi najtaniej najszybciej i najbezpieczniej . Dopiero potem proponowałbym kompresory uturbienia ostre wałki itd, o ile ma się w pełni sprawną zdrową serie. Ilość komplikacji przy takich modyfikacjach często przerasta większość warsztatów a swap jednej v6 na inną jest do ogarnięcia w parę popołudni samemu, wypożyczyć sobie podnośnik (ewentualnie kupić ) komplet podstawowych narzędzie i da się to zrobić.
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Jakiekolwiek dmuchanie silnika u jakiegoś tunera tak, żeby to miało ręce i nogi to koszt powyżej 15 tysięcy. Taniej się niestety nie da.. Sam kiedyś liczyłem turbo(do Golfa co prawda, ale koszt podobny) to z hamulcami i paroma drobiazgami do auta, bez robocizny, wyszło 17 tysięcy.
O chociaż jeden w miarę policzyć potrafi ;] ludziom to się wydaje że doładowanie silnika pierwotnie będącego N/A to prosta i nie droga sprawa, a życie pokazuje co innego ....
Osobiście stwierdzam, jeśli ktoś nie jest mechanikiem i to do tego z tęga głową niech nie podchodzi do tematu turbo/kompresor w V6 bez 20 tys zł jeśli chce mieć zrobione autko które nadal będzie się nadawało do użytku codziennego - czyli będzie pewne bezusterkowe.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
W miarę. W chwili nudów zrobię tabelkę ile to mniej więcej może kosztować, w wersji trochę na bogato a trochę biedaLicząc oczywiście seryjny motor, nie otwierany celem odprężania czy zakucia(dochodzi lekką ręką 10 tysięcy).