Śruby Ricambi Originali na wypasie. Z wątkiem jestem na bieżąco.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 14-11-2017 o 09:04
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
No, jak strzeli w kabinę takim olejem 100-140 stopni ? sama potencjalna możliwość tego odstręcza. Raz psiknięcie olejem w kabinę, dwa gdzieś po drodze do kabiny potencjalne ryzyko uszkodzenia, jakby mało było miejsc do uwazania na olej w TSie![]()
Ale też po dwóch elektronicznych myślałem nad takim jako pewniakiem, tylko STACK zdaje się, albop VDO. Ale wystraszyłem się powyższego jednak.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
wątpię, że czujnik się rozleci... znajomy założył sporo czujników autogauge'a(co prawda do innego sprzętu, ale akurat takie czujniki wybrał) i się nic nie dzieje.
Trochę poza tematem ale ja też mam Junaka m07 W takim stanie jest jakieś 10 lat...
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
[MENTION=33928]stuntmachine[/MENTION] Ło panie, szacuuuuuunnnnnnnJuż się nie mogę doczekać kiedy mój tak będzie wyglądał. Gdzie robiłeś chromy? Znaleźć dobrą chromownię to nie lada sztuka.