Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: stuki w kierownicy

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Postów
    12

    Domyślnie stuki w kierownicy

    Witam kolejny problem

    Problem polega na tym że przy ruszaniu kierownicą jak na włączonym i wyłączonym silniku stuka (lekkie ruchy kierownicą hałas z środka silnika )
    drążki i końcówki dobre maglownica nie cieknie . Miał ktoś taki problem ..??

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Normalna sprawa w tych przekładniach.
    Luz na tulejach oraz luz między zębnikiem, a listwą.
    Można próbować kasować luz śrubą regulacyjną - dostęp po opuszczeniu belki przedniego zawieszenia - u mnie akurat pomogło, bo mam jeszcze tuleje w niezłym stanie.
    Ale jak tuleje wyrypane to najlepiej je dorobić i wymienić.
    Można to zrobić na samochodzie - jak poszukasz to jest kilka tematów, jak to zrobć.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 25-11-2013 o 19:24

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Postów
    12

    Domyślnie

    Na razie nie mam czasu się tym zająć bo jest to pracochłonne ale pytanie takie czy jest to bezpieczne tzn czy mi układ kierowniczy nie rozsypię się albo coś innego o.O ??

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Każdy luz jest szkodliwy dla układu i powoduje przyśpieszone zużycie części, no i samochód też się gorzej prowadzi.

  5. #5
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Maglownica się sypie - jeszcze nie puszcza oleju, bo nie jej końcówka ale początek końca. Cieknący olej to już kaplica. Więc regeneracja jakkolwiek Cie nie ominie...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Normalna sprawa w tych przekładniach.
    Luz na tulejach oraz luz między zębnikiem, a listwą.
    Można próbować kasować luz śrubą regulacyjną - dostęp po opuszczeniu belki przedniego zawieszenia - u mnie akurat pomogło, bo mam jeszcze tuleje w niezłym stanie.
    Ale jak tuleje wyrypane to najlepiej je dorobić i wymienić.
    Można to zrobić na samochodzie - jak poszukasz to jest kilka tematów, jak to zrobć.
    To jest na chwilę, pojeździsz pół roku i tak ja "doprawisz". To jest rozwiązanie na chwilę. Jeśli chcesz mieć profi - to regeneruj

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał a.g.x.x Zobacz post
    Na razie nie mam czasu się tym zająć bo jest to pracochłonne ale pytanie takie czy jest to bezpieczne tzn czy mi układ kierowniczy nie rozsypię się albo coś innego o.O ??
    Narazie się nie rozsypie, ale luzy będą coraz bardziej odczuwalne, a później będą wycieki - a wtedy to już proponuję wziąć pod uwagę i nie olewać sprawy...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Każdy luz jest szkodliwy dla układu i powoduje przyśpieszone zużycie części, no i samochód też się gorzej prowadzi.
    i dostają kolejne elementy zawieszenia np drążki czy końcówki...

  6. #6
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Postów
    12

    Domyślnie

    Problem rozwiązany osłony popękane piachu itp luzy cuda straszne (i jak tak jeździłem) już jest ok nic nie puka .. xD

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-05-2015, 17:50
  2. Drgania kierownicy oraz stuki póki na wybojach.
    Utworzone przez krisday w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-11-2012, 17:17
  3. Stuki stuki i po kilku naprawach dalej stuki !!!
    Utworzone przez Korczu w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 31-08-2012, 20:25
  4. [145] Stuki z przodu auta po przekręceniu kierownicy
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 20-08-2012, 11:56
  5. Problem z zawieszeniem, stuki w kierownicy POMOCY??
    Utworzone przez perseus21 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-12-2011, 21:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory