Sayfa 1 ile 5 12345 sonson
Sonuç göster 1 Hedef 10 ile 42

Konu: ASO Poznań

Kullanıcı Świeżak Avatar Kubster
    O katıldı
    09 2011
    Hayatımızda
    Poznan
    Otomatik
    Obecnie MY19 Giulia Super 200 KM, wcześniej GT 1.9 JTD

Domyślnie ASO Poznań

Alın,

Założyłem temat gdyż moją Giulię kupiłem w Warszawie u Dukiewicza, sam zaś jestem z Poznania i zastanawiam się któremu ASO w Poznaniu powierzyć swoje finanse na przeglądy, licząc na pełen profesjonalizm.

Jeżdżąc wcześniej GT w dieslu, miałem swojego sprawdzonego p. Maruniaka z ul. Lęborskiej, którego zdecydowanie polecam tym, którzy już poza ASO.

Znawcom będę wdzięczny za info.

Saygılarımızla,.

› Więcej...: ASO Poznań
    Düzenlenen son Kubster ; 25-01-2020 hakkında 22:06

Kullanıcı Świeżak Avatar gruby19
    O katıldı
    06 2019
    Hayatımızda
    Otomatik
    Giulia Veloce TI

Domyślnie

Ja nie mam doświadczenia z ASO, ale wydech wymieniałem na św. Marcina. Dali posłuchać innego auta ze zmienionym wydechem. Przetrzymali mój fabryczny kiedy nie miałem co z nim zrobić. U nich też zgłosiłem wymianę karbonowej listwy progowej na gwarancji i mimo, że wada produkcyjna nie była ewidentna, to ogarnęli. Trwało to długo, ale podobno tyle trwała decyzja FCA. Aktualizację softu zrobili na doczekaniu. Przed zakupem chcieli dać auto na całodniową jazdę próbną. Póki co nie mam negatywnych doświadczeń z nimi.

Kullanıcı Świeżak Avatar Tomd
    O katıldı
    07 2019
    Hayatımızda
    Poznan
    Otomatik
    Giulia Veloce

Domyślnie

alıntı Yazdı gruby19 Zobacz post