ASO Poznań

Kubster

Nowy
Auto
Obecnie MY19 Giulia Super 200 KM, wcześniej GT 1.9 JTD
Czołem,

Założyłem temat gdyż moją Giulię kupiłem w Warszawie u Dukiewicza, sam zaś jestem z Poznania i zastanawiam się któremu ASO w Poznaniu powierzyć swoje finanse na przeglądy, licząc na pełen profesjonalizm.

Jeżdżąc wcześniej GT w dieslu, miałem swojego sprawdzonego p. Maruniaka z ul. Lęborskiej, którego zdecydowanie polecam tym, którzy już poza ASO.

Znawcom będę wdzięczny za info.

Pozdrawiam.

Ostatnia edycja:
Ja nie mam doświadczenia z ASO, ale wydech wymieniałem na św. Marcina. Dali posłuchać innego auta ze zmienionym wydechem. Przetrzymali mój fabryczny kiedy nie miałem co z nim zrobić. U nich też zgłosiłem wymianę karbonowej listwy progowej na gwarancji i mimo, że wada produkcyjna nie była ewidentna, to ogarnęli. Trwało to długo, ale podobno tyle trwała decyzja FCA. Aktualizację softu zrobili na doczekaniu. Przed zakupem chcieli dać auto na całodniową jazdę próbną. Póki co nie mam negatywnych doświadczeń z nimi.

Ja nie mam doświadczenia z ASO, ale wydech wymieniałem na św. Marcina. Dali posłuchać innego auta ze zmienionym wydechem. Przetrzymali mój fabryczny kiedy nie miałem co z nim zrobić. U nich też zgłosiłem wymianę karbonowej listwy progowej na gwarancji i mimo, że wada produkcyjna nie była ewidentna, to ogarnęli. Trwało to długo, ale podobno tyle trwała decyzja FCA. Aktualizację softu zrobili na doczekaniu. Przed zakupem chcieli dać auto na całodniową jazdę próbną. Póki co nie mam negatywnych doświadczeń z nimi.

Na św.Michała :) Za 2 miesiące mogę dać znać czy na Gorzysława jest ok. Pozdrawiam

Nie znam osobiście aso w Poznaniu, ale pracowałem z człowiekiem którego kuzyn pracuje w aso. I po tym co się nasłuchałem, jak się chwalił tym co mu od kogo podmienili do jego bravo to nie dam auta do aso. Nie ma takiej możliwości.