Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Kieronica od 156stki po lifcie do 156stki przed liftem? da rade?

  1. #1
    bartekcivic
    Gość

    Domyślnie Kieronica od 156stki po lifcie do 156stki przed liftem? da rade?

    Witam forumowiczów
    Wiem ze podobnych pytan bylo juz 1000 na forum ale czytam i czytam i nigdzie jednoznacznie nie jest napisane ze kierownica ze 156stki po lifcie bedzie pasowala do wersji przed liftem. Prosze o pomoc w tej kwestii bo chce sobie takową kupic do mojej alfy 16 z 97r. tylko czy bez zadnych przerobek ja zalozę?zadne sterowanie radiem z kierownicy mnie nie interesuje, po prostu chodzi mi o sama estetyke... zamiana kierownic. Jesli jest mozliwosc przekladki to bylbym chetny zakupic taka kierownice od ktoregos z forumowiczow, ktory mialby taka na zbyt...:-)
    Ostatnio edytowane przez bartekcivic ; 23-01-2012 o 15:12

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    koszalin
    Auto
    156 selespeed
    Postów
    58

    Domyślnie

    prawie idealnie pasuje, trzeba tylko zeszlifować trzy frezy bo w przed fl są wszystkie jednakowe a w po fl są 3 rowki ale nie ma z tym większego problemu

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Czytam i nie wierzę... Na forum jest co najmniej 3 razy (między innymi przeze mnie) napisane, że kierownica nie będzie fizycznie pasować. Frezy to nie jest jedyna przeszkoda (tym bardziej, że to dotyczy zazwyczaj kierwonic do 147). Popatrzcie sobie na zdjęcia wnętrza kierownic przed i po FL. Zobaczycie, że głównym problemem jest przejście kabli do poduszki. Oczywiście można zrobić "rzeźbę" i przewiercić dziury ale moim zdaniem to nie miejsce na takie przeróbki.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Dokładnie jak kolega Belfer pisze, też chciałem taki zabieg zrobić w swojej poprzedniej,ale doszedłem w końcu do wniosku,że to gra nie warta świeczki. A było było na forum o tym.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tml#post626720

    Chociaż nie wiem czy kolega nie wymieniał całego drążka kierowniczego...

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Chrzanu
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    156 1,9 JTD 8vFL 159 1.9JTD SW
    Postów
    258

    Domyślnie

    Nie sluchaj. Wystarczy wymienic kierownice i tasme z fl.

    Przerabialem kiedys kierownice w alfie. Pasowalo Plug&Play a o to dowod.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P1190337.jpg
Wyświetleń:	265
Rozmiar:	98.2 KB
ID:	45139  
    Bo samochód to nie wszystko

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Chrzanu Zobacz post
    Nie sluchaj. Wystarczy wymienic kierownice i tasme z fl.

    Przerabialem kiedys kierownice w alfie. Pasowalo Plug&Play a o to dowod.
    Ale do tego trzeba zmienić taśmę, podłączenie klaksonu a frez też nie powinien zostać ot tak sobie, więc to nie jest takie autentyczne plug&play...

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Chrzanu
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    156 1,9 JTD 8vFL 159 1.9JTD SW
    Postów
    258

    Domyślnie

    Taśme wyciagasz, i wkaldasz po liftowa, u mnie frezy byly takie same... Pasowaly idealnie. Nic nie musialem przerabiac wiec jak dla mnie to plug&play
    Bo samochód to nie wszystko

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar tomek921
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Częstochowa/Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD CF2
    Postów
    906

    Domyślnie

    to w końcu jak z tym jest? Wielu mówi, że się nie da jeden, że się da i ma na to dowód w postaci fotki, więc ja jestem skłonny uwierzyć, że się jednak da. Pytanie tylko czy taśma z kierownicy poliftowej będzie pasowała wtyczką do reszty instalacji od poduchy? Albo powiedzcie jak sprawdzić bez posiadania kierownicy poliftowej czy da się jakoś sprawdzić, że kierownica po FL będzie pasować.

Podobne wątki

  1. wnetrze 156 przed liftem w 50 % po lifcie
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 08-07-2015, 09:09
  2. springi z 156stki
    Utworzone przez Lenix w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 26-03-2014, 16:45
  3. [146] Różnica w zwrotnicach T.S przed liftem i po lifcie.
    Utworzone przez Lesio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-11-2013, 21:27
  4. Pas przedni przed liftem a po lifcie.
    Utworzone przez jankes1979 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 15:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory