Page 1 avec 2 12 DernièreDernière
Afficher les résultats de 1 À 10 avec 15
  1. #1
    L’utilisateur L’alpha et l’oméga Avatar RafcioL27
    Il a rejoint le
    06 2009
    Vit à
    Swidnik
    Auto
    AR 156 2,0 TS + GPL 2000r.SW
    Messages
    472

    Domyślnie Comment puis-je restaurer rapidement la carte de l'injection à la normale?

    Witam, mam pytanie jak w temacie postu, potrzebuję info na temat jak szybko mogę i w prosty sposób przywrócić mapy wtrysku benzyny do normy, po jeździe na gazie ze źle wyregulowaną instalacją mam trzy blędy
    P0130, P1173, i chyba P0170, pojechalem na regulację do gaziarza ale ten powiedział mi że samochód ma za bogatą mieszankę gazu i benzyny i wpierw muszę coś zrobić żeby wróciły mapy wtrysku benzyny.
    Pewnie reset ecu i parametrow adaptacyjnych by pomógł ale jak to zrobić programem Alfa Diag?
    S'il vous plaît aider.


    › Więcej...: Comment puis-je restaurer rapidement la carte de l'injection à la normale?
    Dernière édition par RafcioL27 ; 28-08-2010 sur 08:24

  2. #2
    L’utilisateur Fachowiec Avatar slavol
    Il a rejoint le
    06 2008
    Vit à
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Messages
    2,191

    Domyślnie

    Masz cały podwieszony temat o alfadiagu, tam użytkownik "bubu321" wraz z kolegami napisał chyba wszystko na temat diagnostyki:

    http://www.forum.alfaholicy.org/147_..._alfadiag.html
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  3. #3
    L’utilisateur Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Il a rejoint le
    09 2007
    Vit à
    Wrocław
    Auto
    1,4 G est 170CV ECU Nexus 8GMF
    Messages
    6,112

    Domyślnie

    - mój mécanicien twierdzi że w pierwszej khuilenosci robimy ECu od gazu.
    - jeśli zrobimy ECU od benzyny i potem zaczniemy regulowac gaz, to zanim doregulujemy to ECu od benzyny złapie złe mapy i po regulacji.
    - poczekaj na orzeczenie kogoś kto ma gaz w samochodzie.
    --

    --
    _______________________________________
    Calculateur de 2.0 TS 156 -AR M 1.5.5
    -147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Il a rejoint le
    10 2005
    Vit à
    FR
    Auto
    Alpha gâte la date d'achat, et cet état dure jusqu'à la date de la vente.
    Messages
    7,540

    Domyślnie

    Najlepiej jest zrobić odwrotnie.Najpierw doprowadzić do ładu PB a potem regulować na tej podstawie GPL.Czas regulacji nie powinien rozwalić PB.
    Jeżeli tak się stanie lub regulacja LPG nie przynosi pożądanych efektów to coś w LPG jest żle zrobone lub komponety LPG są żle dobrane.
    Dernière édition par Piotriix ; 28-08-2010 sur 13:52
    Qui veut la recherche d'une manière
    qui ne veut pas la recherche d'une raison.
    V6 GPL-155 KM-163 était
    V6 GPL-156 KM-190 était
    2.0TS 147 150 KM-GPL. Selespeed était
    166 2.0 V6 TB -215 KM-GPL était
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #5
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    07 2008
    Vit à
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Messages
    1,256

    Domyślnie

    bubu a jak dobrze dostroić ecu od gazu do rozjechanych map benzyny? Chyba ten mécanicien coś pomylił, bo jakoś niemożliwe mi się to wydaje. Dobry gazownik resetuje ecu benzyny, stroi ecu gaz, po kilkuset km. następna wizyta, sprawdza mapy jak taka potrzeba znowu reset benzyny i dostrajanie gazu.
    Często dorywczy gaziarze, wciskają że problem z benzyną, bo albo nie wiedzą jak dobrze zrobić albo nie chce im się i odsyłanie od gaziarza do mechanika ;-)

  6. #6
    L’utilisateur L’alpha et l’oméga Avatar RafcioL27
    Il a rejoint le
    06 2009
    Vit à
    Swidnik
    Auto
    AR 156 2,0 TS + GPL 2000r.SW
    Messages
    472

    Domyślnie

    Dzięki panowie za odpowiedz, a po wykonaniu resetu parametrów adaptacyjnych jakieś dodatkowe kilometry powinienem zrobić na benzynie czy można jechać na strojenie gazu?

  7. #7
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    07 2008
    Vit à
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Messages
    1,256

    Domyślnie

    hmm dobre pytanie, jeżeli masz 100% pewność co do stanu np lambdy (często niesprawna w mapach miesza) nie musisz, ja zawsze polecam . Dobrze mieć kabelek i takie podstawy jak lambdy, przepływomierz, parametry adaptacyjne samemu sprawdzać kiedy ochota najdzie.

  8. #8
    L’utilisateur Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Il a rejoint le
    09 2007
    Vit à
    Wrocław
    Auto
    1,4 G est 170CV ECU Nexus 8GMF
    Messages
    6,112

    Domyślnie

    - robimy reset parametrów adaptacyjnych oraz w tej samej chwili adaptację moteura pamietając aby nie dotykać pedału GAZU !!!.
    - nawet jak silnik gaśnie po tym resecie, to go uruchomić powtórnie.
    - jeszcze mała uwaga jaką zaobserwowałem w piatek u kolegi w samochodzie.

    - reset le moteur krokowego i reset parametrów adaptacyjnych rózni się khuilenością testów przepustnicy.
    - jeśli robimy tylko reset parametrów adaptacyjnych, to po tych 90 sekundach włączamy kluczyk i nie uruchamiamy silnika.
    - w tym czasie ECU kręci przepustnicą i może to jest powód tego że uruchomiony silnik gasnie.
    - dajemu mu tak około 20 sekund i nastepnie uruchomienie silnika.
    - chyba nigdy nie poznamy tak do końca ECU M1.5.5, wszystkich jego tajemnic.

    --

    --
    Dernière édition par bubu321 ; 28-08-2010 sur 19:42
    _______________________________________
    Calculateur de 2.0 TS 156 -AR M 1.5.5
    -147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    L’utilisateur L’alpha et l’oméga Avatar RafcioL27
    Il a rejoint le
    06 2009
    Vit à
    Swidnik
    Auto
    AR 156 2,0 TS + GPL 2000r.SW
    Messages
    472

    Domyślnie

    Gdy bym miał swojego lapka to bym się pobawił a tak to muszę albo ganiać na parking ze stacjonarnym kompem co mi się nie uśmiecha robić albo jechać do kolegi i tam probować się bawić ze swoim autem
    Tak dla ciekawości sprawdzałem miernikiem swoją lambdę i wydaje mi się że pracuje bo miernik pokazywał zmienne wartości napięcia jak mu przygazowałem to wskazania sondy były w granicach 1,2V to chyba świadczy o tym że sonda pracuje.
    Gdyby jutro nie padało to może bym się pokusił o wytarganie kompa do samochodu a jeżeli nie to zostaje pojechac do kolegi i tam coś pomęczyć dam znać jak poszło z adaptacją na razie wielkie dzięki

  10. #10
    amon
    Un invité

    Domyślnie

    Fais ainsi:

    procedura dotyczy TS:

    -wyczyścić błędy z ECU
    -odłączyć (-) akumulatora na 45 minut
    -podłączyć (-) akumulatora

    -umieścić kluczyk w stacyjce, załączyć w pozycję MAR na 90 sec.
    -wyłączyć zapłon - kluczyk w pozycję STOP nie wyjmując ze stacyjki na 90 sec.

    -uruchomić moteur na benzynie, nie dotykając gazu na 15 min.
    -wyłączyć silnik i pozostawić na 10 min.
    -uruchomić silnik na benzynie i udać się na jazdę z różnymi stylami - jazda stabilna, dynamiczna, małe, duże przyspieszenie.

    -la couleur de la noir - reset ECU
    -kolor bleu - reset przepustnicy

    PS., aby nie czekać 45min. można przyspieszyć reset poprzez zwarcie + i - we wtyku, w celu usunięcia pozostałości napięć. Procedurę przeprowadzamy na odłączonym akumulatorze.

    Następnie:

    -usunąć usterki instalacji GPL
    -usunąć błędy sterownika LPG
    -wyregulować nastawy ECU LPG

    PS., jeżeli instalacja LPG będzie wnosiła błędy (uszkodzone/zużyte elementy) ewentualnie źle wyregulowana instalacja LPG, wówczas, po pewnym czasie jeżdżenia na LPG, problem złej pracy le moteur będzie powracał.

    Prawidłowo przeprowadzona powyższa procedura gwarantuje przywrócenie stabilnej pracy oraz KOPA silnika. Osobiście testowana.
    Dernière édition par amon ; 29-08-2010 sur 19:32

Sujets similaires

  1. puis restaurer la couleur noire?
    Créé par bucho144 dans la section beauté
    Réponse : 10
    Dernier post/Auteur : 12-02-2015, 22:51
  2. [156] Comment récupérer le son original de l'échappement?
    Créé par daniel19210 à l’article 156
    Réponse : 1
    Dernier post/Auteur : 30-09-2014, 21:40
  3. [159] Je peux recevoir, mais je ne peux pas appeler à partir de votre téléphone, intégré dans le Navi
    Créé par Condelone dans l’article 159/Brera/Brera Spider
    Réponse : 7
    Dernier post/Auteur : 28-12-2010, 22:35
  4. Réponse : 16
    Dernier post/Auteur : 28-12-2010, 22:28
  5. carte de l'injection??
    Créé par misio dans la section de LPG Zone
    Réponse : 5
    Dernier post/Auteur : 31-07-2009, 10:12

rozjechane mapy objawy

mapa wtrysku benzyny

mapy wtrysku benzyny

mapa wtrysku

rozjechane mapy benzyny

reset mapy benzyny

rozjechanej mapy benzyny objawy

rozjechana mapa benzyny

rozjechane mapy wtrysku objawy

gaz psuje ustawieniasamochody z dwoma mapami wtryskuustawienia mapy wtryskukasowanie mapy benzynyrozjechana mapa benzyny po regulacji gazumapa wtryskowmapa benzynowastag 4 rozjechana mapa benzyny objawymapa wtryskow bezynarozjechana mapa wtryskowa omega 2 6resetowanie map benzynyprogram do map wtrysku silnikiemcomme wyregulowarozjechana mapa wtryskuadaptacja mapy wtryskuprzywracanie mapy gazu poprzez odlaczenie akumulatorarozjechane mapy benzyny jak sie zachowuje po tym samochodmapa wtrysku co to jestustawianie mapy wtryskuprogramowanie map silnikajak zrobic mape wtryskow lpgmapa benzynymapa wtryskowa bęzyna gazrozjechane mapy paliwowe a rozruch silnikareset map wtryskurozjechane mapy lpg objawyprogramowanie mapy wtrysku gazuco to znaczy mapa wtryskówjak ustawic mape silnika benzynowegorozjechane mapy benzyny objawyrozjechanie mapy benzynowejrozjechane mapy objawy vectra b 1.6 16vjak wrucic mape benzynyreset mapy benzyny vectrajak przywrucic mape eku benzynerozjechana mapa benzyny vectraodpiecie akumlatora rozjechanie map benzynyopel rozjechana mapa benzyny co terazjak sie ustawia mape benzynylpg rozjechane mapy benzynymapy wtrysku a lpg

Tags pour cette rubrique

Autorisations

  • Vous ne pouvez pas assumer un nouveau sujet
  • Vous ne pouvez pas écrire des messages
  • Vous ne pouvez pas Ajouter des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas éditer vos messages
  •  
Amortisseurs de chocs