Afficher les résultats de 1 À 10 avec 15
-
28-08-2010, 06:28 #1L’utilisateur L’alpha et l’oméga
- Il a rejoint le
- 06 2009
- Vit à
- Swidnik
- Auto
- AR 156 2,0 TS + GPL 2000r.SW
- Messages
- 472
Comment puis-je restaurer rapidement la carte de l'injection à la normale?
Witam, mam pytanie jak w temacie postu, potrzebuję info na temat jak szybko mogę i w prosty sposób przywrócić mapy wtrysku benzyny do normy, po jeździe na gazie ze źle wyregulowaną instalacją mam trzy blędy
P0130, P1173, i chyba P0170, pojechalem na regulację do gaziarza ale ten powiedział mi że samochód ma za bogatą mieszankę gazu i benzyny i wpierw muszę coś zrobić żeby wróciły mapy wtrysku benzyny.
Pewnie reset ecu i parametrow adaptacyjnych by pomógł ale jak to zrobić programem Alfa Diag?
S'il vous plaît aider.
› Więcej...: Comment puis-je restaurer rapidement la carte de l'injection à la normale?Dernière édition par RafcioL27 ; 28-08-2010 sur 08:24
-
-
28-08-2010, 08:48 #2
Masz cały podwieszony temat o alfadiagu, tam użytkownik "bubu321" wraz z kolegami napisał chyba wszystko na temat diagnostyki:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_..._alfadiag.htmlMustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
-
28-08-2010, 10:41 #3L’utilisateur Quadrifoglio Verde
- Il a rejoint le
- 09 2007
- Vit à
- Wrocław
- Auto
- 1,4 G est 170CV ECU Nexus 8GMF
- Messages
- 6,112
- mój mécanicien twierdzi że w pierwszej khuilenosci robimy ECu od gazu.
- jeśli zrobimy ECU od benzyny i potem zaczniemy regulowac gaz, to zanim doregulujemy to ECu od benzyny złapie złe mapy i po regulacji.
- poczekaj na orzeczenie kogoś kto ma gaz w samochodzie.
--

--_______________________________________
Calculateur de 2.0 TS 156 -AR M 1.5.5
-147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
28-08-2010, 13:47 #4Administrator Quadrifoglio Verde
- Il a rejoint le
- 10 2005
- Vit à
- FR
- Auto
- Alpha gâte la date d'achat, et cet état dure jusqu'à la date de la vente.
- Messages
- 7,540
Najlepiej jest zrobić odwrotnie.Najpierw doprowadzić do ładu PB a potem regulować na tej podstawie GPL.Czas regulacji nie powinien rozwalić PB.
Jeżeli tak się stanie lub regulacja LPG nie przynosi pożądanych efektów to coś w LPG jest żle zrobone lub komponety LPG są żle dobrane.Dernière édition par Piotriix ; 28-08-2010 sur 13:52
Qui veut la recherche d'une manière
qui ne veut pas la recherche d'une raison.
V6 GPL-155 KM-163 était
V6 GPL-156 KM-190 était
2.0TS 147 150 KM-GPL. Selespeed était
166 2.0 V6 TB -215 KM-GPL était
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
-
28-08-2010, 14:09 #5L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 07 2008
- Vit à
- Gdynia
- Auto
- Lancer, Giulia quadrifoglio
- Messages
- 1,256
bubu a jak dobrze dostroić ecu od gazu do rozjechanych map benzyny? Chyba ten mécanicien coś pomylił, bo jakoś niemożliwe mi się to wydaje. Dobry gazownik resetuje ecu benzyny, stroi ecu gaz, po kilkuset km. następna wizyta, sprawdza mapy jak taka potrzeba znowu reset benzyny i dostrajanie gazu.
Często dorywczy gaziarze, wciskają że problem z benzyną, bo albo nie wiedzą jak dobrze zrobić albo nie chce im się i odsyłanie od gaziarza do mechanika ;-)
-
28-08-2010, 15:49 #6
-
28-08-2010, 18:25 #7L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 07 2008
- Vit à
- Gdynia
- Auto
- Lancer, Giulia quadrifoglio
- Messages
- 1,256
-
28-08-2010, 19:31 #8L’utilisateur Quadrifoglio Verde
- Il a rejoint le
- 09 2007
- Vit à
- Wrocław
- Auto
- 1,4 G est 170CV ECU Nexus 8GMF
- Messages
- 6,112
- robimy reset parametrów adaptacyjnych oraz w tej samej chwili adaptację moteura pamietając aby nie dotykać pedału GAZU !!!.
- nawet jak silnik gaśnie po tym resecie, to go uruchomić powtórnie.
- jeszcze mała uwaga jaką zaobserwowałem w piatek u kolegi w samochodzie.
- reset le moteur krokowego i reset parametrów adaptacyjnych rózni się khuilenością testów przepustnicy.
- jeśli robimy tylko reset parametrów adaptacyjnych, to po tych 90 sekundach włączamy kluczyk i nie uruchamiamy silnika.
- w tym czasie ECU kręci przepustnicą i może to jest powód tego że uruchomiony silnik gasnie.
- dajemu mu tak około 20 sekund i nastepnie uruchomienie silnika.
- chyba nigdy nie poznamy tak do końca ECU M1.5.5, wszystkich jego tajemnic.
--

--Dernière édition par bubu321 ; 28-08-2010 sur 19:42
_______________________________________
Calculateur de 2.0 TS 156 -AR M 1.5.5
-147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
28-08-2010, 20:18 #9L’utilisateur L’alpha et l’oméga
- Il a rejoint le
- 06 2009
- Vit à
- Swidnik
- Auto
- AR 156 2,0 TS + GPL 2000r.SW
- Messages
- 472
Gdy bym miał swojego lapka to bym się pobawił a tak to muszę albo ganiać na parking ze stacjonarnym kompem co mi się nie uśmiecha robić albo jechać do kolegi i tam probować się bawić ze swoim autem

Tak dla ciekawości sprawdzałem miernikiem swoją lambdę i wydaje mi się że pracuje bo miernik pokazywał zmienne wartości napięcia jak mu przygazowałem to wskazania sondy były w granicach 1,2V to chyba świadczy o tym że sonda pracuje.
Gdyby jutro nie padało to może bym się pokusił o wytarganie kompa do samochodu a jeżeli nie to zostaje pojechac do kolegi i tam coś pomęczyć dam znać jak poszło z adaptacją na razie wielkie dzięki
-
29-08-2010, 19:21 #10amonUn invité
Fais ainsi:
procedura dotyczy TS:
-wyczyścić błędy z ECU
-odłączyć (-) akumulatora na 45 minut
-podłączyć (-) akumulatora
-umieścić kluczyk w stacyjce, załączyć w pozycję MAR na 90 sec.
-wyłączyć zapłon - kluczyk w pozycję STOP nie wyjmując ze stacyjki na 90 sec.
-uruchomić moteur na benzynie, nie dotykając gazu na 15 min.
-wyłączyć silnik i pozostawić na 10 min.
-uruchomić silnik na benzynie i udać się na jazdę z różnymi stylami - jazda stabilna, dynamiczna, małe, duże przyspieszenie.
-la couleur de la noir - reset ECU
-kolor bleu - reset przepustnicy
PS., aby nie czekać 45min. można przyspieszyć reset poprzez zwarcie + i - we wtyku, w celu usunięcia pozostałości napięć. Procedurę przeprowadzamy na odłączonym akumulatorze.
Następnie:
-usunąć usterki instalacji GPL
-usunąć błędy sterownika LPG
-wyregulować nastawy ECU LPG
PS., jeżeli instalacja LPG będzie wnosiła błędy (uszkodzone/zużyte elementy) ewentualnie źle wyregulowana instalacja LPG, wówczas, po pewnym czasie jeżdżenia na LPG, problem złej pracy le moteur będzie powracał.
Prawidłowo przeprowadzona powyższa procedura gwarantuje przywrócenie stabilnej pracy oraz KOPA silnika. Osobiście testowana.Dernière édition par amon ; 29-08-2010 sur 19:32
Sujets similaires
-
puis restaurer la couleur noire?
Créé par bucho144 dans la section beautéRéponse : 10Dernier post/Auteur : 12-02-2015, 22:51 -
[156] Comment récupérer le son original de l'échappement?
Créé par daniel19210 à l’article 156Réponse : 1Dernier post/Auteur : 30-09-2014, 21:40 -
[159] Je peux recevoir, mais je ne peux pas appeler à partir de votre téléphone, intégré dans le Navi
Créé par Condelone dans l’article 159/Brera/Brera SpiderRéponse : 7Dernier post/Auteur : 28-12-2010, 22:35 -
Je ne peux pas ouvrir la voiture avec la télécommande + je ne peux pas démarrer.
Créé par pawelmynia à l’article 156Réponse : 16Dernier post/Auteur : 28-12-2010, 22:28 -
carte de l'injection??
Créé par misio dans la section de LPG ZoneRéponse : 5Dernier post/Auteur : 31-07-2009, 10:12




Répondre en citant
