Side 1 med 2 12 SisteSiste
Pokaż wyniki od 1 for å 10 med 16
    Bruker JEG ER NY - ikke rop!
    Sluttet
    05 2014
    Auto
    147
    Meldinger
    19

Domyślnie Parkering sensorer

Hallo. Har nylig kjøpt en Alfa 159, imidlertid, ingen fremre støtfanger, jeg kjøpte støtfanger, det viste seg at alfa hadde foran Parkering sensorer. Min feil av Parkering sensorer. Kan spørsmålet er, er det mulig å deaktivere foran sensorer?

› Więcej...: Parkering sensorer

Bruker Świeżak
    Sluttet
    12 2016
    Bor i
    Barnaul
    Auto
    AR 159 1,9 Jtdm 150 HK
    Meldinger
    123

Domyślnie

Vet ikke hvordan det er med datamaskinem men den versjonen uten front, så kanskje en endring i ecu, og etter urolighetene. Bare fronten hvordan du har det som vises på konsollen ordningen av bilen, og den bakre bare på egenskapene til kontakten. Men er det ikke bedre å sette på en front som du har det fører ? den nye sensoren på Allegro kostnadeninneholder 33 rubler + mulig maleri. Sannsynligvis ECU programmering det vil være mye dyrere enn disse sensorene selv hvordan du ser for sele fra lagrene av skrapmetall og bore hull for sensorer-ikke mer enn 300 rubler, sannsynligvis, for alle ville komme ut med sitt eget arbeid.

Bruker Znawca
    Sluttet
    01 2013
    Bor i
    SLAPNICA
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Meldinger
    1,129

Domyślnie

Hvis du hadde sensorer, og nå trenger du ikke, så feil bør ikke være, fordi det ikke er koblet til.
    Sjekk deg selv tilbake fordi kanskje det er der du gjør, ikke fungerer, så har du en feilmelding og piper.

Bruker Świeżak
    Sluttet
    12 2016
    Bor i
    Barnaul
    Auto
    AR 159 1,9 Jtdm 150 HK
    Meldinger
    123

Domyślnie

Sitat Skrev slawek986 Zobacz post
    Hvis du hadde sensorer, og nå trenger du ikke, så feil bør ikke være, fordi det ikke er koblet til.
    Sjekk deg selv tilbake fordi kanskje det er der du gjør, ikke fungerer, så har du en feilmelding og piper.
    Sannsynligvis, ellers ECU som sensorene er P/T, ellers er tilbake, kommer, sikker, ikke meg. For å kontrollere arbeidet, og til å sette sitt øre til sensoren som en revers, fordi signalet og sender sensoren sender ut en klikk som er nær for å høre. Jeg selv ble diagnostisert som jeg mistet dette var rolig.

Bruker Maniac resoraków Avatar Klonek
    Sluttet
    08 2015
    Auto
    159 2.0 JTDm
    Meldinger
    888

Domyślnie

Bytt bytt til en som støtter bare bak sensorer.
    Bare ingen signal fra en sensor hele systemet ikke fungerer.

Bruker Znawca
    Sluttet
    01 2012
    Bor i
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Meldinger
    1,632

Domyślnie

Enhet to, 159, ett foran, den andre bak

Bruker Znawca
    Sluttet
    01 2013
    Bor i
    SLAPNICA
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Meldinger
    1,129

Domyślnie

Det er en bryter, men to-versjonen bak i versjon på baksiden + fremover

Bruker Znawca Avatar olo_84
    Sluttet
    06 2013
    Auto
    Alfa 159, 16V, 150 HK. S. Distinsive SW 2006
    Meldinger
    1,850

Domyślnie

Sitat Skrev jasio79 Zobacz post
    Enhet to, 159, ett foran, den andre bak
    Ikke oppgi feil informasjon

Sendt fra min E6553 med Tapatalka
    EGR - OFF
    flip - OUT
    DPF - HAN

Bruker Dwusuwowiec Avatar Kimi1988
    Sluttet
    04 2013
    Bor i
    Rzeszow
    Auto
    Alfa romeo 159 distansive
    Meldinger
    140

Domyślnie

Sitat Skrev slawek986 Zobacz post
    Herrer, var en gang emnet. Dersom anlegget var sensorer foran/bak, selv om man bryter ned, ikke hele systemet fungerer. Og som kamerat skrev ovenfor, ved hjelp av hullene og installere sensorer-det vil være en liten druciarstwo fordi de hadde noe å hvile på uten disse "guides" med en latch. Det beste alternativet ville være å erstatte støtfanger sensorer alle koble til. Jeg har en brent ut, og jeg ønsket å omgå motstand eller noe annet, og ikke kunne. Kanskje for å grave i ECU.

Bruker JEG ER NY - ikke rop! Avatar Lipton159
    Sluttet
    06 2020
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0 16v 136KM SPORT PLUS 2012
    Meldinger
    4

Domyślnie

Jako, że jestem nowy to nie do końca orientuję się w sprawie odgrzebywania tematów to też wolałem poprosić o pomoc tutaj niż zakładać nowy wątek.

Mam czujniki z tyłu a z przodu nie, natomiast centralka w bagażniku jest ANT, oraz posiadam głośniczek z przodu pod kierownicą, więc powinny być też i z przodu z tego co rozumiem po przekopaniu forum. Oczywiście w tej konfiguracji czujniki nie działają bo zderzak z przodu nie posiada dziur na czujniki (poprzedni właściciel zmieniał podobno zderzak bo był walnięty więc pewnie wywalił czujniki). I teraz pytanie mam czy jeśli wymienię samą centralkę na POS i nie podepnę wiązki od głośnika z przodu to czy czujniki z tyłu będą działać czy muszę coś jeszcze przez kompa wyłączać?

Lignende emner

1. [159] Parkering sensorer BAK
    Opprettet Melek i § 159/Brera/Brera Edderkopp
    Svar: 9
    Siste innlegg forfatter: 25-10-2017, 15:35
  2. [159] MES Parkering sensorer
    Opprettet MyPPx i § 159/Brera/Brera Edderkopp
    Svar: 12
    Siste innlegg forfatter: 23-07-2016, 21:40
  3. Parkering sensorer
    Opprettet filip516 § GT
    Svar: 5