Strona 228 z 234 PierwszyPierwszy ... 128178218219220221222223224225226227228229230231232233234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,271 do 2,280 z 2336

Temat: Opony Letnie

  1. #2271
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar strzelec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    SD
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4, Alfa Romeo 159 2.0 Mondeo Hybryd Vigniale
    Postów
    533

    Domyślnie

    Firma która zajmuję się sprzedażą opon od wielu lat napisała mi że Dębica Frigo2 jest dokładnie tą samą oponą co Sava Eskimo2, to myślę że z oponami letnimi jest podobnie. A producenci w tych czasach robią wszystko żeby obniżać koszty. Ty piszesz o awaryjnych sytuacjach o zabawach, a ja takich rzeczy unikam, przewiduję sytuację na drodze, bo wiem że opona mnie od wszystkiego nie uratuję.

  2. #2272
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,824

    Domyślnie

    A Dębica presto występuje w jakimkolwiek rozmiarze 19" bo chyba nie. Jakby były to bym się pewnie nie zastanawiał nawet

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Butch Zobacz post
    No chyba nie bardzo, prywatne wycieczki i "kulturalne" słownictwo użytkownika Czarny_28 zostawiłeś. To niezbyt obiektywne zachowanie
    Idź się jeszcze pozal mamie

    Więcej szacunku do pozostałych użytkowników. Nie chce mi się bawić w edytowanie postów. Rozmawiajmy kulturalnie.
    - magil
    Ostatnio edytowane przez magil ; 09-04-2020 o 15:02

  3. #2273
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2018
    Auto
    skoda
    Postów
    34

    Domyślnie

    Cytat Napisał strzelec Zobacz post