A problem jest taki że alfa na biegu 2 i 3 od około 3000 obrotów , wchodzi na obroty tak do 7000 a nie przyśpiesza . Dopiero kiedy znowu spadną przyśpiesza normalnie .
A problem jest taki że alfa na biegu 2 i 3 od około 3000 obrotów , wchodzi na obroty tak do 7000 a nie przyśpiesza . Dopiero kiedy znowu spadną przyśpiesza normalnie .
Jeśli gwałtownie dodajesz gazu i nie przyspiesza auto wraz ze wzrostem obrotów to pewnie ślizga się sprzęgło.
Dziwne.... Na pewno Mytek dobrze opisales objawy? Ze takie cos sie dzieje w automacie to rozumiem ale w manualu to rarytas.
Jezeli faktycznie tak jest to tylko sprzeglo. Od ~3000 zalacza sie turbo i jest znaczny przyrost mocy. To tlumaczy dlaczego wlasnie wtedy. Problem tylko w tym czemu nie ma tak tez na pierwszym biegu? Skoro auto nie przyspiesza a pilujesz go do 7000obr to mysle ze za kilka dni okladzina zniknieradze warsztat, zrzucic skrzynie i zmienic sprzeglo. Mysle ze nie ma innej opcji.
Tutaj było coś podobnego w punkcie 2.
Tu masz link :
http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...o_problem.html
Najpierw kolego podłącz pod kompa.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Ładnie opisany temat, od razu wiadomo w czym "problem".
Jeśli zaś opis w poście zrozumiałem dobrze - skończyło się sprzęgło, docisk zgubił sprężyny, zaolejona tarcza.
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...
Ale mnie meczy to ze na jedynce jest ok..... Aczkolwiej sprzeglo jest chyba jedyna mozliwoscia przy skrzyni manualnej.
mialem identyczne objawy w 164 tez tak slizgala a na 1 ciagla w miare, wymienilem sprzeglo i problem zniknol
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Tylko że autor napisał wyraźnie że coś się dzieje tylko na 2 i 3 biegu..... Bo jeżeli jest tak jak piszesz salatin to jest istotna różnica![]()
u mnie slizgala na 2 biegu do 5 od 3 tys obrotow w gore na 1 jakos ruszalem w miare sprawnie, wtedy akurat zblizala sie wymiana sprzegla 170 tys tak wiec zmienilem i po problemie, jak jechalem pod obciazeniem to jeszcze bardziej sie nasilalo slizganie wtedy lagodnie operowalem gazem i jakos szla do przodu pozdr
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums