Dziekinie jest tak tragicznie
![]()
Pamiętaj też jeszcze o jednym.
Przy 330x32mm z przodu i mocnych klockach (zwłaszcza zaciski EVO), tył będzie żył własnym życiem, jeśli zostawisz mizerne 251x10mm
Krusz wymienił tył na 278x10mm, ja też mam 278x10mm, Omen w 147 zostawił 251x10mm i żałował.
Wymienie tyl bo i tak juz sie konczy i wlasnie myslalem o 278. To bez problemow wchodzi tak?
Jest jeszcze opcja:
klocek omp http://www.rallyshop.pl/index.php?p1...omeo-156-przod
tarcza ATE http://allegro.pl/ate-tarcze-przod-a...989717416.html
Tak dokładnie mam OMP road & sport-y, u mnie się sprawuje idealnie ale nie mam porównania do innych klocków na tym zacisku. Na forach porównują je do DSPFów (+/-), u mnie 20min na poznaniu całe heble wytrzymały i pedał nie był nawet miękki. A tam hamowanie 150-90 robisz raz na 30s![]()
http://www.rallyshop.pl/index.php?p1...-viii-ix-przod
Ja przewody dorabiałem na zamówienie tutaj: http://www.enzet.pl pokazałem zaciski, itd. pan z katalogu wziął jeden koniec i długość jak dla 156 i banjo jak do evo.
Nie jest to mój zestaw i nikomu go polecać nie zamierzałem.
Mówię tylko, że dla mnie głupotą jest zakładać używane zaciski w takim stanie jakim się je dostanie.
W moim przypadku, z kupionych zacisków zostały tylko tłoczki i korpus. Reszta była całkowicie nowa.
Ja też tak zrobiłem - poddał się korpus, w miejscu mocowania śruby było pęknięcie które poszło na grubym dohamowaniu. Ale rozmowa była o kupnie gotowego zestawu i wpakowaniu, więc i tu i tu trzeba by doliczyć koszt regeneracji.
100% popieram, innaczej dupa zacznie tańcować przy hamowaniu. Zauważ, że 147 ma krótszy rozstaw osi, więc efekt będzie jeszcze bardziej odczuwalny.
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."