Jeśli chodzi o tłumiki końcowe same.. to sorry Panowie ale zmiana końcowego tłumika zmienia dźwięk góra w 10% i cudowanie dużo tu nie zmieni.. i na pewno dźwięku zbliżonego do V6 i V8 w ten sposób się nie uzyska..
A co do cen to w tym wypadku cen idzie za technologią i jakością wykonania.. nie bez powodu ulter kosztuje x a csc, raggazon, sebring, novitec 3x.. z tych wszystkich jeśli liczy się cena wziąłbym csc bo on wypada najtaniej z tego co pamiętam.. a jeśli chcecie faktycznie lepszego brzmienia to przeróbka musi do okolic środkowego wydechu i 3 katalizatora..
To brzmienie mojej TS po większym dłubnięciu wydechu..
www.youtube.com/embed/c0qfH_DOAvs
www.youtube.com/embed/JBv4P_1b8Ig
To jeszcze po zrobieniu dolotu, zrobiło się głośniej i soczyściej ;)
www.youtube.com/embed/QA51unkVHGc
www.youtube.com/embed/iY_hxdZadXE