Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Ulter a inny wydech

  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar Mario84
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 147 1.6 TS, 159 1.9 jtdm 16v
    Postów
    197

    Domyślnie

    Coś tam było właśnie o tych słabych spawach.
    Tu jest ten temat http://www.forum.alfaholicy.org/tuni..._proex-33.html

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    końcowy tłumik 1500 zł kosztuje ale warto a co do filmiku to wieczorkiem może jak będę jechał, nie chce go na zimno piłować bo szkoda silniczka

    ~ taka była piękna ! :C




  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o tłumiki końcowe same.. to sorry Panowie ale zmiana końcowego tłumika zmienia dźwięk góra w 10% i cudowanie dużo tu nie zmieni.. i na pewno dźwięku zbliżonego do V6 i V8 w ten sposób się nie uzyska..

    A co do cen to w tym wypadku cen idzie za technologią i jakością wykonania.. nie bez powodu ulter kosztuje x a csc, raggazon, sebring, novitec 3x.. z tych wszystkich jeśli liczy się cena wziąłbym csc bo on wypada najtaniej z tego co pamiętam.. a jeśli chcecie faktycznie lepszego brzmienia to przeróbka musi do okolic środkowego wydechu i 3 katalizatora..

    To brzmienie mojej TS po większym dłubnięciu wydechu..
    www.youtube.com/embed/c0qfH_DOAvs
    www.youtube.com/embed/JBv4P_1b8Ig

    To jeszcze po zrobieniu dolotu, zrobiło się głośniej i soczyściej
    www.youtube.com/embed/QA51unkVHGc
    www.youtube.com/embed/iY_hxdZadXE
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Jeśli chodzi o tłumiki końcowe same.. to sorry Panowie ale zmiana końcowego tłumika zmienia dźwięk góra w 10% i cudowanie dużo tu nie zmieni.. i na pewno dźwięku zbliżonego do V6 i V8 w ten sposób się nie uzyska..

    A co do cen to w tym wypadku cen idzie za technologią i jakością wykonania.. nie bez powodu ulter kosztuje x a csc, raggazon, sebring, novitec 3x.. z tych wszystkich jeśli liczy się cena wziąłbym csc bo on wypada najtaniej z tego co pamiętam.. a jeśli chcecie faktycznie lepszego brzmienia to przeróbka musi do okolic środkowego wydechu i 3 katalizatora..

    To brzmienie mojej TS po większym dłubnięciu wydechu..
    www.youtube.com/embed/c0qfH_DOAvs
    www.youtube.com/embed/JBv4P_1b8Ig

    To jeszcze po zrobieniu dolotu, zrobiło się głośniej i soczyściej
    www.youtube.com/embed/QA51unkVHGc
    www.youtube.com/embed/iY_hxdZadXE
    Kolego ja mam pełny pakiet od początku po tylny zderzak pozdrawiam

    ~ taka była piękna ! :C




  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar areyoufine
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Kalisz/Ostrów WLKP
    Auto
    156 GTA
    Postów
    347

    Domyślnie

    a ja polecam Ragazzona. Działa świetnie. W środku cicho, delikatny bas w określonych zakresach obrotowych silnika. W trasie cisza, nie męczy. A z tyłu? Z tyłu się dzieje
    najlepszy efekt jest jak środkowy i końcowy. Mówię o Ragazzon Top Line centre silencer + Ragazzon Top Line rear silencer Duplex 2x102mm
    A wygląda tak:

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post

    To brzmienie mojej TS po większym dłubnięciu wydechu..
    www.youtube.com/embed/c0qfH_DOAvs
    www.youtube.com/embed/JBv4P_1b8Ig

    To jeszcze po zrobieniu dolotu, zrobiło się głośniej i soczyściej
    www.youtube.com/embed/QA51unkVHGc
    www.youtube.com/embed/iY_hxdZadXE

    jak masz rozwiązaną sprawę tylnych końcówek na dwie strony?

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 105km *NEED SWAP!*
    Postów
    154

    Domyślnie

    W takim razie ile musiałbym mieć by zrobić porządny wydech?

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lesiu.Z Zobacz post
    jak masz rozwiązaną sprawę tylnych końcówek na dwie strony?
    Tak samo jak każdy inny tłumik do 147/156/GT .. nie ma u Nas miejsca na dwa tłumiki.. więc wszystkie końcówki idą z jednej lewej puszki tłumika..

    @GoldeNx3
    Końcowy tłumik z kwasówki to koszt rzędu 800-1000zł, na dwie strony żeby mieć końcówkę to 1500-2000zł.. środkowy tłumik kwasówka 400-600zł + rura do końcowego tłumika też kwasówka jakieś 300-400zł gięta albo 200-300zł spawana i w sumie to jak sądzę Cię zadowoli już.. chyba że masz więcej kasy to możesz polecieć dalej zrobić rurę od środkowego tłumika w stronę kata i kata zamienić na jakiś sportowy kat o wysokiej przepustowości..

    Tylko wiedz jedno że ponieważ to benzyna to mocy tym nie ugrasz odczuwalnej.. przyjemniejszy dźwięk no i głośniejszy to na pewno.. szybszą reakcję na gaz to się uda ale na pewno nie jakieś mocne przyrosty koni i niutków..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Ja od siebie mogę napisać tylko tyle, że żaden z produktów ULTERa nie pasował tak jak powinien, i wszystkie dedykowane, były tylko z nazwy niestety.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Jelson
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zielona Góra/Górzyn
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS
    Postów
    128

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Ja od siebie mogę napisać tylko tyle, że żaden z produktów ULTERa nie pasował tak jak powinien, i wszystkie dedykowane, były tylko z nazwy niestety.
    Potwierdzam. W poprzednim aucie zmieniałem na Ultera i trzeba było odpowiednio wyginać mocowania żeby nie obcierał i jakoś wyglądał. Za tą cenę lepsze spasowanie by nie zawadziło.

Podobne wątki

  1. 159 - ulter
    Utworzone przez loeb666 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-03-2017, 15:48
  2. dedykowany Ulter do 156 SW
    Utworzone przez Michał boxer w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 18:42
  3. Tłumik 166 2.5 v6 i 3.0 v6 Ulter
    Utworzone przez lchodala w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-07-2013, 10:02
  4. Wydech końcowy Subaru Impreza, Ulter,nierdzewka
    Utworzone przez hitman047 w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 21:10
  5. Wydech WOLFa do v6 czy inny
    Utworzone przez SEJBR w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 29-12-2011, 20:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory