Witam,
chciałbym dowiedzieć się czy te żarówki są godne zakupu i czy ktoś może już je kupował?
Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Pozdrawiam :D
http://allegro.pl/osram-zarowki-mija...284146345.html
Printable View
Witam,
chciałbym dowiedzieć się czy te żarówki są godne zakupu i czy ktoś może już je kupował?
Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Pozdrawiam :D
http://allegro.pl/osram-zarowki-mija...284146345.html
Cześć,
Miałem kiedyś takie, różnica w stosunku do zwykłych żarówek jest zauważalna. Teraz jeżdżę na OSRAM NIGHT BREAKER i wg mnie, są lepsze od COOL BLUE. Mówię o żarówkach H7, H1 mam zwykłe bo rzadko używam.
Z doświadczenia powiem, nie kupuj żarówek z niebieskim szkłem. Jeżeli szkiełko nie jest przezroczyste, to znaczy że część światła z żarnika zostanie zatrzymana = mniej światła na drodze. Najbardziej można to odczuć podczas jazdy po ciemku w deszczu...przed autem jest ciemność.
Niby reflektor fajnie wygląda ("ksenon look" ;) ) ale poza tym żadnych zalet, a raczej wady.
Drodzy Panowie i Panie będzie odkop ale mnie strasznie irytują żarówki w mito. Irytowały mnie wczesniej ale po stłuczce ostatniej i tym jak sie przesiadłem do zastępczej astry to boję się powrotu do mito tylko przez te żarówki wszystko inne lepsze w Alfie :D No więc tak żarówki zwykłe żółte mam w mito i na co lepiej je zamienić. Bo w Astrze IV widzę że są żarówki nie osłonięte soczewką w mito na drodze żarówki stoi soczewka jak stawiam rozpraszająca i troche moze do wadzić ale w Oplu jak jadę to droga jest widoczna w ciemności bez problemu w Miciaku jak jadę to trzeba mocno się skupić zeby coś widzieć a w porównianiu z Xenonami z QQ to juz w ogóle nie ma o czym gadać.. Wiem Xenonów z tego nie zrobię ale coś co mocno świeci a nie wykosi mi portfela za bardzo? Czekam na propozycje :) Dzięki wszystkim :)
Wada mocniejszych żarówek to znacząco szybsze wypalenie odbłyśników. Wraź normalne Philipsy lub Osramy i będzie git, chyba że odbłyśniki są już wypalone, wtedy tylko wymiana lamp.
A sposób na sprawdzanie tych odblysnikow? Pytanie takie czy jak odblysniki byłyby wypalone to czy światło nie miało by za małej mocy i złych parametrów aby przejść przegląd techniczny? Przegląd w lutym. A coś konkretnego? Kusić się na white będzie lepiej? Czy nie zbyt?
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Przegląd to przejdzie świetlik w słoiku. Luksomierz by się przydał, ale i porównanie z nowym koniecznie. Może na ASO Ci pomogą, albo masz kumpla fotografa że światłomierzem zastanego.
U mnie też porażka z tymi żarówkami H7, mam tungsram i nic nie widać w deszczu wieczorem. Zamierzam te do jazdy dziennej wymienić na coś niebieskiego, a mijania też pewnie na coś "droższego", tak jak wcześniej radzili :)
Przejedzcie sie 159 bez ksenonow, tam jest tragedia. W mito nie jest tak zle.
To sprawa wygląda tak z racji iż samochód stoi w aso po stluczke zadzwoniłem i podpytam jak wygląda sprawa z sprawdzanie świateł pod względem mocy światła. Poinformowano mnie ze światła drogowe można sprawdzić jednakże mijania nie i jedynie co mogą przejrzeć jak to jest z tymi światłami poprosiłem i stwierdzili że reflektory są w całkiem dobrym stanie soczewka również. Odblysnik nie potrzebny do sprawdzania bo jest od świateł drogowych a one są w dobrym stanie i dobrze świecą. I polecono mi wymianę żarówek czyli tak jak chciałem. Tylko jakie to będą jasno świecące? Stawiam że coś z Bosha może z Osram ale ponawiam pytanie jakieś szczegóły? Modele które macie i świecą jasno. I drugie pytanie jak z tymi białymi zarowkami? Wiem że blue są przyslonione i nie zawsze dają taki efekt jak powinny a białe?
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
http://wiki.auto-swiat.pl/Test-zarow...wych-h1,1.html sporo tematów w temacie :)
przetestowałem chyba wszystkie najnowsze żarówki Osram , Philips . Najlepsza była Osram night breaker . Skończyło się na założeniu HID 35W 4300K , wiem że w Polsce to nie legalne , ale mieszkam w NL i tu jet jeden warunek założenia HID , muszą byś światła soczewkowe . Wreszcie nastała jasność . Powiem więcej ,światła były sprawdzane i ustawiane na przeglądzie w RDW i nie było żadnego problemu . Oczywiście NiE NAMAWIAM do zakładania HID , bo wiem jak oślepia w zwykłych lampach .
Od samego początku mam Osram Night Breaker. Świecą bardzo jasno, ale mają krótką żywotność. Wymieniam co jesień nawet jak się nie przepalą.
No to pomyślę nad tym Night Breaker. A czy ktoś zastnawiał się nad Żarówka LED HALOGEN H7 21SMD 3535 CHIP 10-30V dostępna w internecie i ciekawe jak to jest z żarnikiem h7 z ledami. ?
Jeśli chcesz kupować 2 razy to kup sobie te Ledy.
led to dioda a nie żarowka- nie ma żarnika to po pierwsze. Po drugie jesli chcesz led to odpuść sobie te składające się z kilkudziesieciu sztuk słabiutkich diodek, to nigdy dobrze swiecić nie bedzie chociaż w najlepszym wypadku jako dzienne może się nada. Jesli chcesz mijania na ledzie i dobrze na nich widzieć to trzeba wstawić coś konkretnego 30 lub 40W na rdzeniu - na 2 lub 4 mocych ETI Cree. Ja mam w julce założone takie 30W ledy H7 od przeszło roku i jestem zadowolony, świata dużo więcej niż z żarówki mysle że w okolicy xenona. Poniżej fotki jak widać w nocy
http://www.forum.alfaholicy.org/zala...n-dsc_0382.jpg
http://www.forum.alfaholicy.org/zala...n-dsc_0381.jpg
http://www.forum.alfaholicy.org/zala...n-dsc_0377.jpg
A mógłbyś podesłać tu albo na priv jakie konkretnie ledy zalozyles? Nie było z tym problemu? Jak z trwałością? Powiem szczerze że robi to wrażenie jak świeci. Ja wczoraj wracałem w nocy podczas deszczu i znów slabiutko było na tych zwykłych zarowkach... A za błędy przepraszam faktycznie nie można tego nazwać zarnikiem no bo fizycznie go tam nie ma.. I czy nie ma problemów z przeglądem...
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
A co z homologacją tego źródła?
No dlatego też moje pytanie o przeglądy. Bo zdjecia które podrzucił [MENTION=20648]tx555[/MENTION] są po prostu boskie. Podoba mi sie jak świecą w końcu można cos zobaczyć.
Panowie to https://www.xenonlamp.nl/h7-canbus-l...wset-5700k-wit jest teraz na topie , tylko cena kosmos .
https://www.xenonlamp.nl/led-dimlicht-h7
https://www.xenonlamp.nl/led-mistlicht-4000-lumen
Fakt faktem robi piorunujące wrażenie ale cena też piorunująca jest 500 zł za zarówki lekko licząc to już trochę jest...
Generalnie to jest jest P&P ale w julce był troche problem z uwagi na wręcz idiotyczne umieszczenie żarówki H7 która nie jest mocowana ani równolegle ani prostopadle tylko tak w pośrodku-pod kątem 45st. (chyba żaden zestaw led tego nie uwzględnia). Jak jest w mito to pojecia nie mam. Trwałość producent określa na 30 000h . Jeśli chodzi o deszcz to zawsze gorzej bedzie widać a im zimniejsza barwa tym gorzej , na trudne warunki to tylko mocne zółte swiatło sie sprawdza najlepiej .
Jest znaczek CE oraz certyfikat ISO ale właściwie nie ma to żadnego znaczenia. Homologacja jest na reflektor i dotyczy ona wyłacznie żarówki halogenowej i cokolwiek innego włożysz zamiast niej to jest to niezgodne z przepisami . W przypadku LED akurat ciężko to udowodnić (bez zaglądania do wnętrza reflektora) dlatego że nie rozświeca się powoli ani też nie zmienia barwy tak jak to jest w przypadku xenona, led swieci od razu po włączeniu pełną mocą. Jak dotąd nikt sie nie przyczepił ani na przegladzie okresowym ani też na drodze podczas kontroli, ale wybrałem w miare bezpieczną barwę 5000K która moim zdaniem jest optymalna i takich szukałem, 6000K juz za bardzo wpada w niebieski
Czyli ogólnie warto się zainteresować a jakieś namiary byś miał na swój zestaw? W Julce też jest soczewka przed lampą czy sama żarówka ? Bo nie przyjrzałem się dokłądnie wczoraj... W astrze był odbłyśnik bez soczewki i żarówka świeciła jakoś lepiej ładniej ale to pewnie kwestia żarówek lepszych...
Namiary poszły na PW. W julce jest soczewka na mijania -tak samo jak w mito. Do auta bez soczewki bym nie polecał leda- bedzie nierównomiernie świecić-może oślepiać itp.
nie no żadna tajemnica tylko z tymi namiarami sprawa jest troche skomplikowana bo ja swoje kupowałem na Ali ale to było w styczniu 2015 wiec już ich nie ma. Znalazłem podobne na allegro ale nie 5000K jak moje tylko 6000K -wizualnie to jest to samo co tutaj . Jak juz pisałem wczesniej w julce jest problem bo żarówka jest w idiotycznej pozycji montowana (ukośnie) więc trzeba było zmodyfikować adapter który uwzglednia tylko pozycje pionową lub poziomą. Zasadniczno radiator powinien być na zewnątrz (przepuszczony przez gumową zaślepkę) aby było dobre chłodzenie (w powyzszych jest niestety chłodzenie pasywne ktore w niektórych przypadkach może być niewystarczające- wbudowane zabezpieczenie powoduje ograniczenie pradu i spadek jasności ale świecić zawsze będzie) ale ja sie uparłem aby wszystko było schowane wewnatrz lampy i niewidoczne z zewnatrz więc dorobiłem jeszcze chłodzenie aktywne. Gdybym miał teraz kupować wybrał bym coś takiego . Rozwiązanie podobne i parametry również i do tego ma wbudowany wentyl co jest jednak koniecznoscią przy mocach rzedu 30-40W bo trzeba gdzies wydzielane ciepło odprowadzić , teoretycznie te powinny dawać trochę wiecej światła z uwagi na moc wiekszą o 10W od zestawu 2S ktory pracuje u mnie. Trzeba by dopytać sprzedawcę czy jest możliwośc obrotu pozycji adaptera mocującego wzgledem rdzenia bo to może być problemem w przypadku Giulietty czy innego auta ktore ma montowaną żarówkę H7 w pozycji ukośnej. W razie problemów zawsze jest te 14 dni na zwrot towaru . Ja być może ze jakiś czas przetestuje tą drugą opcje to napiszę jaki efekt.
raczej do MiTo nie podejdą , w MiTo jest dziwne gniazdo żarówki = ciężkie zakładanie żarówki , podejrzewam że trzeba by było coś rzeźbić
to możliwe że tez jest pod kątem , w julce zakladanie żarówki do najłatwiejszych też nie należy i czesto lusterko się przydaje :) . W w/w rozwiązaniach z reguły jest tak że wpierw zakładasz sam adapter (tzn sam kołnierz H7) a do tego potem wkręcasz rdzeń z radiatorem. Całe ciepło wydzielane jest poza odbłysnikiem więc w żaden sposób nie ulega on przerzaniu czy wypalaniu
Jasne , 50$
hmmm w porównaniu do 100eurasów to wręcz okazja, a długo ich używasz???
Od stycznia 2015. W PL jeszcze takich nie było w ogóle. Zdawałem sobie sprawę że to trochę ryzyko bo w razie problemów to z gwarancją jest różnie a wysyłka do chin nie opłacalna raczej
to jeszcze bym zapytał o parametry w sensie Waty i Lumeny bo sporo tego u Chinoli
Te moje 3600lm 30W ale bez wentyla (co miało być zaletą a okazało się wadą) . Jak coś radził bym brać coś z wentylem bo przy 30-40W już sporo ciepła wydziela się na radiatorze. Ciekawa opcja to led Cree XT-E 40W tak jak podałem w linku kilka postów wyżej , one mają wbudowany już stabilizator (niektorzy to nazywają przetwornice ;) ) więc nie trzeba upychać już nigdzie żadnych dodatkowych modułów
Możesz oświecić laika co to ten wentyl??
Wentylator :)
Super, dziękuje za odpowiedź - zamontowałem te ledy z Twojego linka (bez wentyla) w alfie 156 na soczewce i tam też mocowanie jest pod kątem, dziubek jest mniej więcej na godzinie 7:30. Nie świecą lepiej niż żarówki (nie tego oczekiwałem) więc przyczyna jest najprawdopodobniej w tym mocowaniu. Przeróbka domniemam polegała na usunięciu tego dziubka i ustawieniu leda horyzontalnie lub wertykalnie diodami do odbłyśnika?
Nic nie usuwałem. Musisz dobrać najlepszą pozycje rdzenia bo tak jak piszesz to jest źle , to właśnie problem ukośnego mocowania żarówki o którym wcześniej pisałem . Żeby nie zaśmiecać , podaj mi swojego maila na PW opiszę Ci dokładnie co trzeba zrobić