
Napisał
tx555
Generalnie to jest jest P&P ale w julce był troche problem z uwagi na wręcz idiotyczne umieszczenie żarówki H7 która nie jest mocowana ani równolegle ani prostopadle tylko tak w pośrodku-pod kątem 45st. (chyba żaden zestaw led tego nie uwzględnia). Jak jest w mito to pojecia nie mam. Trwałość producent określa na 30 000h . Jeśli chodzi o deszcz to zawsze gorzej bedzie widać a im zimniejsza barwa tym gorzej , na trudne warunki to tylko mocne zółte swiatło sie sprawdza najlepiej .
Jest znaczek CE oraz certyfikat ISO ale właściwie nie ma to żadnego znaczenia. Homologacja jest na reflektor i dotyczy ona wyłacznie żarówki halogenowej i cokolwiek innego włożysz zamiast niej to jest to niezgodne z przepisami . W przypadku LED akurat ciężko to udowodnić (bez zaglądania do wnętrza reflektora) dlatego że nie rozświeca się powoli ani też nie zmienia barwy tak jak to jest w przypadku xenona, led swieci od razu po włączeniu pełną mocą. Jak dotąd nikt sie nie przyczepił ani na przegladzie okresowym ani też na drodze podczas kontroli, ale wybrałem w miare bezpieczną barwę 5000K która moim zdaniem jest optymalna i takich szukałem, 6000K juz za bardzo wpada w niebieski