Napisał
tx555
hmm no właśnie jak to z tą podłogą jest, kopałem kiedys dość długo w sieci i nie znalazłem jednoznacznej i pewnej informacji z czego dokładnie jest ta płyta podłogowa zrobiona? Z samego magnezu czy nawet magnez+aluminium (jeśli takie połączenie w ogóle ma rację bytu) raczej nie jest bo by auto kosztowało 2 razy tyle albo i więcej . Często piszą że płyta jest stalowo -magnezowa , mowa tez jest o aluminium ale tak do końca nie wiadomo co z czego jest dokładnie zrobione bo tego nie podają (może tajemnica), jesli chodzi o aluminium to bardziej w sensie niektórych elementów zawieszenia niż chyba samej podłogi . Generalnie chodzi o to czy należy się bać w przyszłosci korozji podłogi progów itp. Oponiarze nagminnie i z uporem maniaka targają auto do góry za ranty w progach które już po jednym takim razie są pokrzywione a poliuretanowa powłoka zabezpieczająca uszkodzona. Albo co jeśli ktoś np. bedzie chciał zamontować listwy progowe do których trzeba wywiercić w podłodze i progach ok 30 dziur na kołki Jeśli by to miało rdzewieć to chyba lepiej sobie odpuscić. Z drugiej strony jeśli płyta podłogowa by była całkowicie odporna na korozję to chyba zabezpieczanie jej grubą powłoką poliuretanową mijało by się z sensem. Pytanie zatem z czego dokładnie jest płyta podłogowa o szumnej i zarazem tajemniczej nazwie "compact" i ewentualnie w jakich proporcjach jeśli są domieszki różnych metali ?