Dokrec posprawdzaj osłonę pokrywy bagażnika oraz dojazdowe kolo
Wysłane z mojego QUANTUM_2_500 przy użyciu Tapatalka
Dokrec posprawdzaj osłonę pokrywy bagażnika oraz dojazdowe kolo
Wysłane z mojego QUANTUM_2_500 przy użyciu Tapatalka
hmm no właśnie jak to z tą podłogą jest, kopałem kiedys dość długo w sieci i nie znalazłem jednoznacznej i pewnej informacji z czego dokładnie jest ta płyta podłogowa zrobiona? Z samego magnezu czy nawet magnez+aluminium (jeśli takie połączenie w ogóle ma rację bytu) raczej nie jest bo by auto kosztowało 2 razy tyle albo i więcej . Często piszą że płyta jest stalowo -magnezowa , mowa tez jest o aluminium ale tak do końca nie wiadomo co z czego jest dokładnie zrobione bo tego nie podają (może tajemnica), jesli chodzi o aluminium to bardziej w sensie niektórych elementów zawieszenia niż chyba samej podłogi . Generalnie chodzi o to czy należy się bać w przyszłosci korozji podłogi progów itp. Oponiarze nagminnie i z uporem maniaka targają auto do góry za ranty w progach które już po jednym takim razie są pokrzywione a poliuretanowa powłoka zabezpieczająca uszkodzona. Albo co jeśli ktoś np. bedzie chciał zamontować listwy progowe do których trzeba wywiercić w podłodze i progach ok 30 dziur na kołki Jeśli by to miało rdzewieć to chyba lepiej sobie odpuscić. Z drugiej strony jeśli płyta podłogowa by była całkowicie odporna na korozję to chyba zabezpieczanie jej grubą powłoką poliuretanową mijało by się z sensem. Pytanie zatem z czego dokładnie jest płyta podłogowa o szumnej i zarazem tajemniczej nazwie "compact" i ewentualnie w jakich proporcjach jeśli są domieszki różnych metali ?
http://alfaromeo.szczecin.pl/alfarom...omeo-giulietta
http://alfaromeo.szczecin.pl/alfarom...omeo-giulietta
link wyżej strona 10 katalogu.
- - - Updated - - -
Cały opis
http://carfocus.pl/news,4498,nowa-platforma-fiata-zadebiutuje-w-giuliettcie.html
Parametrów technicznych oraz procesu wytwarzania nikt tobie nie zdradzi
tak czytałem tez te strony ale one mówią tyle co już wiem, z drugiego linku wynika np. że magnez zastosowano w konstrukcji foteli a nie w samej podłodze. Jedno co się powtarza to "wysokowytrzymałosciowa stal" , ale to jest ciągle tylko stal więc będzie rdzewieć tak czy siak. Mnie właśnie chodzi o odpowiedź na pytanie czy ta płyta będzie rdzewieć , bo szumnie użyte pojęcia magnez czy aluminium mogą dawać złudne wrażenie że technologia poszła tak do przodu że korodujące podłogi czy progi to przeżytek -a to chyba nie do końca tak jest w praktyce bo prawdopodobnie sam spód podłogi to tylko stal a reszta stopów dotyczy jakichś tam pozostałych elementów mniej lub bardziej istotnych. Gdyby płyta była kompletnie odporna na korozję to sadzę że było by o tym na pierwszych stronach folderów, wniosek jest chyba taki że powinno się w Julce dbać o podwozie tak samo jak to było 10, 20 czy 30 lat temu i wszelkie ubytki czy uszkodzenia natychmiast zabezpieczać?
Też mam. Trzeba faktycznie dość ostro skręcać. Moim zdaniem to praca zawieszenia, może tylna opona nieco przeskakuje (bo tył lekki) i potem amortyzator ją dobija. Przynajmniej tak sobie wmawiam, żeby nie popaść w paranoję. Słyszę od dawna, nie zmienia się, rzadko się ujawnia. Nie jest źle.![]()
Dawaj, może ktoś będzie miał taki problem kiedyś to się dowie.![]()