ak w temacie
podczas jazdy alfa staneła i nie chce odpalić
jakie są obiawy padniętego paska
kręci marchewka gaśnie a silnik nie daje znaku życia
Printable View
ak w temacie
podczas jazdy alfa staneła i nie chce odpalić
jakie są obiawy padniętego paska
kręci marchewka gaśnie a silnik nie daje znaku życia
gdzie on jest
pod maska na podszybiu
dodam iż rozrusznik kręci a silnik jak by stał w miejscu żadnego stuku puku
więc co jest grane
- - - Updated - - -
a jaki ma wygląd ?
a pompe paliwa słychac , jak wlaczysz zaplon powinna zamruczec ,
takie kostki 3x3 cm, jest ich tam kilka
a auto cieple czy zimne
nic nie słychać
a jak magiczny guziczek , pod siedzeniem , nie dotykale?
Załącznik 194063tutaj masz jak jest w 2.0 zobacz u ciebie jak to wyglada, możliwe że przekaznik się spalił albo poprostu wystarczy go wcisnąć, ten srodkowy czerwony lub ten po prawej.
pozdro
dodam iż zgasła podczas jazdy
więc nic nie dotykalem
a silnik był ciepły
- - - Updated - - -
zamieniałem przekazniki i nic
- - - Updated - - -
w czasie jazdy zgasła
- - - Updated - - -
w czasie jazdy zgasła
odkręć obudowę paska rozrządu od góry i odchyl. Wszystko stanie się jasne czy na pewno to nie pasek się zerwał.
a bez odkręcania jak sprawdzić ?
skoro piszesz ,ze nie slychac pompy ,to czemu szukasz zerwanego paska
mieszkam w polsce
teraz mam prace w singen de
alfa staneła 50 kilosów od mieszkania
i sam nie wiem co robić
zostawić ją czy reanimować ?
to od domu jak by nie było 1200 kilosów
więc jak to naprawić
?
Albo przeskoczył. Ostatnio zdarzyło mi się tak w Seacie. Zgasł w trakcie jazdy. Pompa podawała paliwko, rozrusznik kręcił, iskra była, a silnik nie chciał odpalić. Okazało się że rozrząd się przestawił - i co najlepsze pasek mimo przeskoczenia był w idealnym stanie :)
Wysłane z mojego SM-G318H przy użyciu Tapatalka
to comam robić ?
klucz 10 na grzechotce i odkrecasz chociaz obudowe. Myślę że na upartego ją na tyle uchylisz że zobaczysz czy pasek jest na kołach zębatych... rozegnij tu gdzie strzałka
Załącznik 194175
jutro to sprawdze albo w środe
prawdo podobnie czujnik położenia wału
pasek cały rozrusznik kręci pasek stoi w miejscu
to jak pasek u góry stoi w miejscu to pewnie gdzieś na dole się zerwał.
zerwany pasek zapewne albo koło pasowe lużne bez klina
dodam iż nie można obrócić wałem pasek jest na pewno cały można obrócić jakieś dwa centymetry walem wraz z paskiem
marcheweka normarnie gaśnie
To akurat ma teraz najmniej istotne znaczenie, najpierw znajdź przyczynę dlaczego silnik stanął... Weź klucz w rękę i spróbuj przekręcić ręcznie wałem, ew wbij 5 i pchaj auto, zobacz czy pasek osprzętu się kręci.
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
kluczem to idzie z dwa centymetry i stawia opór
No to ewidentnie miałeś kolizję... lub coś sie roz.... rozrząd to na setkę do sprawdzenia.
Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Jeśli rozrusznik kręci i widać, że pasek wielorowkowy jest w ruchu, a pasek rozrządu stoi w miejscu to na pewno była kolizja i silnik jest do remontu.
Pasek rozrządu się nie urywa, zazwyczaj następuje tylko ścięcie zębów w okolicach koła napędzającego wału korbowego.
oj uwierz mi że pasek potrafi się również urwać.
[QUOTE=blandor;1792984]oj uwierz mi że pasek potrafi się również urwać.[/QUOTE Przypadek jeden na milion.Ścinają się ząbki w 999999 przypadków.
więć trzeba oddać na złom za darmo