To zaczynamy zabawÄ™ :)
co myślicie o zmianie standardowego zawiasu na takie cos:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...Kit::9158.html
Jest teraz promocja cenowa :)
PS dach też fajnie wygląda
Załącznik 253871
Printable View
To zaczynamy zabawÄ™ :)
co myślicie o zmianie standardowego zawiasu na takie cos:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...Kit::9158.html
Jest teraz promocja cenowa :)
PS dach też fajnie wygląda
Załącznik 253871
Osobiście mi się jakoś specjalnie nie podoba... Gdybym myślał o obniżaniu samochodu, prawdopodobnie wybrałbym Giulię, a nie Stelvio.
Z 2 cm można, ale więcej to trochę słabo.
Mnie zastanawia taka przeróbka (wizualnie pod Q), ten plastik dolny był malowany, jak myślicie?
Może i racja, ze 35mm z przodu i 30mm w tyle to lekka przesada, ale...
Jest dostępny cały pakiet stylistyczny z wersji Q. Wpisz na Facebooku #alfaromeostelvio, grupa alfaholicy.org, są zdjęcia.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Zapewne mówisz o tym:
http://maxtondesign.sky-shop.pl/Stelvio-c945
No nie tak do końca Q, po prostu pakiet stylistyczny. Nie ma tam natomiast plastikowych zderzaków, stąd moje pytanie, czy to malowane na plastiku (trawłośc pewno wtedy dyskusyjna), czy idzie gdzieś dostać?
Tak o tym pisałem.
Malowanie elementów nie przeznaczonych do malowania to trudna sprawa i dyskusyjna trwałość farmy. :(
czy ktoś zakładał sprężyny Eibach do Stelvio? prześwit alfy to aż 207mm wiec odjecie 35mm powinno być ok. 170mm to dalej sporo, Macan ma 190mm. myślicie ze wpłynie to na komfort? Alfa nie zrobiła Giuli kombi to sam sobie zrobię :-)
Założyłem jakiś czas temu osobny wątek w tej sprawie. Ja już podjąłem decyzję - jutro wstawiam samochód do zakładu lakierniczego. Samochód będzie gotowy za 1,5 tygodnia, dam znać jak wyszło.
- - - Updated - - -
Podpytaj użytkownika [MENTION=84277]Stelvio18[/MENTION], on obniżył swój samochód.
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...Kit::9158.html
Zobacz to, masz tam sprężyny obniżające.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Właśnie o nich myślę. Chodziło mi jak wpływają na jazdę, czy nie naruszają integralności systemów (esp i innych elektronicznych wspomagaczy). Zakładam, ze lepiej się prowadzi, jest ciszej, mniej pali, jest mniej podatna na boczne podmuchy i przede wszystkim lepiej wygląda (kwestia subiektywna). Prześwit dalej będzie większy od 90proc samochodów na Polskich drogach.
Wymiana bezproblemowa, ale geometrię trzeba zrobić.
po kilku tygodniach używania kilka obserwacji.
sprężyny są zadziwiająco komfortowe, na 18" bez RF zimowych to już w ogóle, na 19" RF lepiej niż się spodziewałem, choć czasem na badziewnych drogach to trzeba jednak bardziej zwolnić. auto prowadzi się super, tym jestem zachwycony - skok zdecydowanie na plus.
Jest jednak problem. różne zjazdy do posesji, duże nierówności na drodze (wybrzuszenia np na wjeździe na jakiś parking), większe progi zwalniające - kilka razy w tygodniu czymś przytrę, albo z przodu (przypuszczalnie te przedłużki chlapaczy), albo pod silnikiem (skrzynią!) albo gdzieś w centralnej części auta (koło progu?). Trzeba uważać jaki tor się wybiera i wyrobić sobie nawyk pilnowania się.
EDIT, jeśli gadamy o Stelvio to oczywiście nie może być problemu, w Giulii jednak trzeba mieć to na uwadze.
Epsonix byś dał jakie fote tego swojego auta po obniżeniu. Ciekawe jak to wygląda:) Nic się nie chwalisz.
Jak to nie? https://www.forum.alfaholicy.org/giu...ml#post2195989 :)
coś źle linkuje forum, chyba zależy kto ma ile ustawionych postów na stronę? albo taki zadziała : https://www.forum.alfaholicy.org/giu...ml#post2195989
Ok. Geometrie trzeba zrobić. Coś jeszcze? Poziomowanie świateł?
Co sądzicie koledzy o tych sprężynach do Stelvio? To czy Eibach? https://www.tuningblog.eu/pl/kategor...federn-185125/
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
https://www.tuningblog.eu/en/categor...telvio-206865/
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Jestem po wymianie na eibachy. Różnica duża na plus. Auto sztywne, na dobrej drodze rewelacja idzie jak po szynie. Jest niżej i to czuc przy wiÄ™kszych prÄ™dkoÅ›ciach. Komfort nie widzÄ™ różnicy. Za te 170E to zakup rokuí ½í¸ƒ
wreszcie stelvio wygląda też normalniej, co? wrzuć fotki. choć może lepiej w wątku o obniżaniu (tyle że tam jest o obniżaniu Giulii Veloce) - może nowy dedykowany wątek do stelvio byś założył?
Załącznik 264405
Na lato wleci 21'' więc dopiero będzie wyglądało, narazie znacznie lepiej jeździ.
Ile poszedł w dół?
Jak z komfortem?
Szczerze to nie mierzyłem przed. Ale po 1 nocy po montażu jeszcze siadł więc pewnie z tydzień trzeba poczekać. Komfort resorowania nie spadł praktycznie wogole. 100% polecam
Wymieniałeś sam czy w warsztacie (w którym)?
Znajomy mechanik w Radomiu. 5h się bawił ale wygląda że wszystko ok
Ciekawe czy LeasePlan albo ASO może się mocno burzyć o zmianę sprężyn i na co poleci gwarancja - bo znając fantazję korpo, to pod niższe sprężyny podciągną wszystko łącznie z niedziałającą tylną wycieraczką.
Czy ktoś wie może dlaczego zamiast kupić Giulię, kupujemy Stelvio i go kastrujemy? Bo coś musiałem przeoczyć...
Bo nie ma Giuli kombi i nie mam wyboru???To jest mój przypadek. Tak samo jak kupujecie veloce 4x4 mimo ze przy rwd jest większa frajda ale jak chcecie mieć 280km to nie macie wyboru.
Czasami ludzie muszę gdzieś pojechać z dorosłym (czytaj: dużymi) dziećmi, a Giulia to nierealne?
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Nie zgadzam się że Q4 to proteza AWD. Przez lata używałem 4Matic i Quattro, oba to szwabskie czołgi, przy czym 4Matic dla dziadków co wjechali w zaspe, a quattro nawet działał... tylko trakcja jak w czołgu. Q4 jest na razie gitowy, bo czujesz auto jak RWD a napęd dyskretnie koryguje uslizgi.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
A mnie się zwyczajnie stelvio podoba a poza tym lubię dłubać przy furach. Dziwię się że ktoś zadaje pytania typu "po co" ale nie będę wsadzał kija w mrowisko:-) u mnie jeszcze sporo się zmieni:cool:
na szczęście rzadko kogoś wożę, więc nie jest to dla mnie problemem, ale myślę, że jest tam tyle miejsca co w aucie o klasę mniejszym.
Sam mam 188cm i owszem jestem w stanie usiąść sam za sobą, ale niezbyt komfortowo. Niestety nie mam porównania z autami konkurencji, ale myślę, że miejsca jest tyle co w CLA.
Jeżeli już wożę kogoś z tyłu, to po dotarciu do celu, proszę, aby wysiadł pierwszy, bo mam włączone easy entry :p