-
Przepływomierz 2.0 ts
Witam, mam pytanko koledzy i koleżanki padł mi przepływomierz najprawdopodobniej, twarda sztuka z niego była wytrzymał 167 tyś km, tyle ma przejechane moja 147, lecz ostatnio auto strasznie osłabło i komputer wskazuje 16-17 L spalania, znacie może jakiś pewny sklep internetowy z przepływkami ? pozdrawiam.
-
Nie kupuj Bosch'a lepiej kupić PIERBURG... Było kilka tematów na forum... Cenowo podobnie jakościowo lepiej wypadają PIERBURG'i.
-
ciężko znaleźć PIERBURGA znalazłem sam wkład, czy nie ma problemu z wymiana wkładów przeplywek ?
-
-
Powiedzcie mi czy sprawny przepływomierz powinien mieć oporność na 1 i 3 pinach w granicach 1900-3000, mój ma 1820 czy to go dyskwalifikuje?
-
Podepnij pod kompa i sprawdź czy to na pewno przepływka, popytaj na forum regionalnym może ktoś w okolicy ma kabelek (albo może sam kup - od Viakena na allegro, sprawdzony przez wielu i polecany) ;)
-
pod kompa podpinałem nie ma żadnych błędów czasami wyskakiwał 1177 i 1178 ale po wymianie świec wszystko było ok ale ostatnio osłabł i średnia spalania jest 14-15 litrów a wcześniej po mieście było zawsze 9 litrów a przepływka nie była jeszcze wymieniana a jest przejechane 167 tys.
-
Dziwi mnie brak błędów, któryś z wtrysków Ci nie leje? Jakieś nadmierne dymienie z rury? Ja mam u siebie przebieg prawie 210k (pytałem poprzedniej właścicielki która mówiła że nie wymieniała) i z tego co wiem przepływka jest oryginalna więc to raczej nie odgrywa aż tak wielkiej roli ilość przejechanych km
-
czasami coś tam widziałem jakiś dymek, czy lejący wtryskiwacz może powodować to dymienie?
-
Może, zrób próbę przelewową, opis masz poniżej a koszta praktycznie żadne:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...iwaczy_cr.html
Nie spiesz się z wymianą tej przepływki póki nie będziesz pewien, że to ona jest problemem.
Opisz bardziej szczegółowo Twój problem, masz jakieś problemy z odpalaniem? Szarpie, dławi się co kolwiek poza zwiększonym spalaniem? Tu może być istotny każdy szczegół.
Z mojego punktu widzenia może to być:
-przepływomierz (jak sam wspomniałeś)
-sonda lambda
-lejący wtrysk
-uszkodzony kabel NW?
-pewnie coś jeszcze co nie przychodzi mi akurat do głowy
-
jak ma najechane 167tys to pewnie przeplywka. sonda tez juz moze odmawiac posluszenstwa. moze sprubuj przejechac sie na odpietej przeplywce.
-
z odpalaniem nie ma żadnego problemu na zimnym silniku jest troche słabszy, po wymianie świec nic nie szarpie czasami jak sie go szybciej przegazuje jest taka sekunda zachwiania i jak mocniej wejdzie na obroty wtedy lekko zakopci i przede wszystkim wzrosło spalanie, jeszcze jedno są dni że tak jak by wszystko grało na 100% a czasami jak bym jechał z pięcioma osobami tak powoli się zbiera
-
Bardziej mi to wygląda na sondę niż przepływkę... zawsze możesz wymienić to i to :D A tak poważnie, bez komputera i sprawdzenia parametrów pracy jednego i drugiego nic nie wskóramy :(
-
FIAT ECUSCAN może być? czego wykresy będą najistotniejsze i robić je na biegu jałowym czy podczas jazdy? a tak na marginesie dzięki za próbę pomocy.
-
Tak może być, wykres przepływki z jałowego do odcięcia (powoli wcniskaj pedał) oraz parametry pracy sondy+TRA i FRA. Zrób zrzuty ekranu i wstaw na forum. Wszystko rób oczywiście na rozgrzanym silniku
-
-
4 załącznik(i)
Załącznik 32003Załącznik 32004Załącznik 32005Załącznik 32006 zrobiłem jak mogłem ja z tego nic nie rozumie aha przy odcięciu tzn, u mnie odcięcie polega na zatrzymaniu się wskazówki na początku czerwonego pola z wydechy leci gesty jasny dym:(
-
- przepływ wynosi 130 kg/h z wykresu, wartość dość niska jak na silnik 147 TS 2.0.
- test ma być robiony dynamicznie, gaz do podłogi.
- przecież i tak dynamike serwuje nam ECU a nie cięgno mechaniczne gazu.
- anemiczne dodanie gazu może skutkować takimi wynikami, efekt ten może być także spowodowany złym stanem technicznym oprzyrządowania, czujników tego silnika.
- brak charakterystycznego odcięcia też mam w swojej 147 TS 1.6.
- odczytany zakres odcięcia to 6.500 w moim silniku.
-
Przepływ powietrza za mały. Jak ja robilem do odciecia to ponad 400 mialem ale silnik 1.6
-
robiłem powoli bo tak mnie poinstruowano , zrobię dynamiczniej.
-
dokładnie, zrób dynamikę i wrzuć nam wykresy :)
-
4 załącznik(i)
http://www.forum.alfaholicy.org/atta..._spark-fra.jpghttp://www.forum.alfaholicy.org/atta...przep_ywka.jpghttp://www.forum.alfaholicy.org/atta...park-sondy.jpghttp://www.forum.alfaholicy.org/atta...rysk_sonda.jpg tym razem tak, wymieniona przepływka spalanie spadło do normy w granicach 9 litrów, ale dymek na wysokich obrotach pozostał, niestety chyba to uszczelniacze zaworowe :( teraz pytanie czy wartość 359 kg/h jest ok czy nie potrzeba większej np. podczas szybkiego rozpędzania ?
-
- całkiem dobry pomiar.
- osobiście wolę robic takie pomiary podając na wykresie obroty silnika, przeplyw powietrza.
- widac wtedy jaka była dynamika pomiaru.
- a wartośc przepływu raczej znośna.
- bardziej niepokoi ten dymek.
-
mnie tez niepokoi aha mam pytanie jakiś 2 tygodnie temu uderzyłem w kamień leżący na drodze był dość duży uszkodził mi katalizator ten pierwszy z kolektora teraz jestem na etapie załatwiania nowego czy brak tego katalizatora wpływa negatywnie na silnik wiem ze na pewno teraz nie przyczyniam się do ratowania delfinów ale poza ekologią to co może być źle czy ten dym może by przez brak katalizatora?