Pagina 1 met 6 123456 LaatsteLaatste
Resultaten tonen van 1 Aan 10 met 56
    De gebruiker Maniac resoraków
    Hij sloot zich aan bij de
    06 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTS 160 km

Domyślnie 1.9 JTS branden van de olie

Hallo forumgebruikers.

Aangezien niet lang ik heb een nieuw voertuig en dit mijn eerste benzine is omdat ik heb geen volledige kennis over het gedrag en de manieren 1.9 JTS.
    Hoewel ik slechts ongeveer 1700 kilometer, op het moment, dolałem 0, 6 l gemaakt olie. Ik vraag me af of er standaard voor deze Motordat kan leiden tot falen van de ringen of de klep seals? De kleur van de olieEr is echter plasticiteit zwart op reserveringen. Er is nergens lekkages buiten zachtjes bezwete pakkingen deksel. Ik rijd nu op Motul X-onderwijsheffing 5W/40.

Doradźcie me hoe het eruit als het hele ding in uw mening ziet.

Thanks a lot
    David

› Więcej...: 1.9 JTS branden van de olie

De gebruiker Maniac resoraków Avatar piotrek_inf
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di

Domyślnie

Ik heb al gedurende en niet dolałem iets nog.

De gebruiker Romeo Avatar CodeMaker
    05 2012
    Woont in
    Warsaw, Polen
    Auto
    AR 159 1.9 JTS

Domyślnie

Offerte Wrote piotrek_inf Zobacz post
    Ik heb al gedurende en niet dolałem iets nog.
    Ik doe ook niet dolewam. Van Exchange naar Exchange niveau olie Altijd hetzelfde...

De gebruiker Romeo Avatar wojtekf
    08 2013
    Woont in
    Krakow
    Auto
    2.2 JTS 159 (voormalige)

Domyślnie

Meer dan 8.000 van Exchange en Dolan was slechts setuchna. Ik hoop dat u aan de bajonet, niet elektronisch indicator voorstellen

06 2013
    Auto

Domyślnie

Bedankt voor de antwoorden.

Dus ja, ik stel voor andere stat augustus niveau op de peilstok.
    Het blijkt dat de ringen en/of de klep seals voor vervanging.

Weet u wat is de kosten van de dergelijke reparatie, natuurlijk, min of meer?

De gebruiker Maniac resoraków Avatar piotrek_inf
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di

Domyślnie

Offerte Wrote Dejvvv Zobacz post
    Dus ja, ik stel voor andere stat augustus niveau op de peilstok.
    Nou, geeft alleen de bajonet het juiste niveau olie.

De gebruiker Znawca
    09 2011
    Woont in
    Warsaw, Polen
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)

Domyślnie

Hallo forumgebruikers.

Aangezien niet lang ik heb een nieuw voertuig en dit mijn eerste benzine is omdat ik heb geen volledige kennis over het gedrag en de manieren 1.9 JTS.
    Hoewel ik slechts ongeveer 1700 kilometer, op het moment, dolałem 0, 6 l gemaakt olie. Ik vraag me af of er standaard voor deze Motordat kan leiden tot falen van de ringen of de klep seals? De kleur van de olieEr is echter plasticiteit zwart op reserveringen. Er is nergens lekkages buiten zachtjes bezwete pakkingen deksel. Ik rijd nu op Motul X-onderwijsheffing 5W/40.

Doradźcie me hoe het eruit als het hele ding in uw mening ziet.

Thanks a lot
    David
    Hey,
    Is een speciale draad over de avonturen van de jts, maar het beantwoorden van uw probleem. Ik weet niet van uw auto, maar wat je hebt, wat is de kenmerken van de station (stad of route) hoe vaak olie was eerder vermeld en hoe lang onderweg de muren aan de motulu? Zwarte kleur motula toont met motul probeert te wyplukiwac alle onzin die in de motor maar vrij snel afgebroken en misschien gewoon branden voorraden olie die verloren hun eigendom. Maar het kan alleen gdybam. Schrijf iets meer dat we blijven zullen om te combineren.
    PS Kleur auto Kozakken

06 2013
    Auto

Domyślnie

Offerte Wrote pieta Zobacz post
    Hey,
    Is een speciale draad over de avonturen van de jts, maar het beantwoorden van uw probleem. Ik weet niet van uw auto, maar wat je hebt, wat is de kenmerken van de station (stad of route) hoeveel keer olie eerder was vermeld en hoe lang onderweg de muren aan de motulu? Zwart de kleur van de motula toont met motul probeert te wyplukiwac alle onzin die in Motoru maar al vrij snel aangetaste en misschien voorraden gewoon branden olie die verloren hun eigendom. Maar het kan alleen gdybam. Schrijf iets meer dat we blijven zullen om te combineren.
    PS Kleur auto Kozakken
    En dank u, kleur Rosso
    Helaas, en ik ook nog weten het niet. Officieel heb een 98 k kilometers (kilometerteller toont 67k interessant) dus ik weet niet als zeker origineel. Volgens de dienst boeken had laatste herziening in 2010 met 56 k kilometers gedaan. Ik weet niet wanneer was de laatste tijd veranderd de olie, het was mijn eerste uitwisseling onmiddellijk na de aankoop dat is ongeveer 3 weken geleden.
    Autko in het algemeen afkomstig uit Berlijn, wie (senior, junior) het is moeilijk te zeggen aczkowiek in FESie maximumkoppel is overschreden 39razy.
    Ik gebruikte voor het veranderen van de olie ook gespoeld LiquidMoly. Vorige olie ook zwart was maar de viscositeit is niet verhoogd bezwaren, podejrewam die de oorspronkelijke Pirgos. Terwijl de oude filr vies en verdraaide was.
    Kenmerken van station nogal gemengde velden doormidden in en de route. Geen auto's kunnen eenvoudig worden ingediend eerder 4, 5 k is de max wat ik bereiken en loopt niet zelden bij 3 k RPM (sommige ook met zorgen over de keten wijzigen, zoals de 1.9 veiliger uit 2.2 is maar ik heb liever voor zitten vertrouwd dan sorry koude zoals ze zeggen ).
    Als het gaat om het te roken is wit, maar slechts enkele minuten na het bakken, als de motor nog niet de bedrijfstemperatuur heeft bereikt (metalen te rozszęrza en het op zeehonden op de ringen?).

Zoals u zegt dat er sommige onderwerpen over het nemen van de olie, ik lees, echter alleen de oudere autkach, 155, 156, ik miste de beoordeling van het 159, vandaar dit onderwerp. Collega's hebben gepost hierboven dat niet een probleem thuis hoeft dus iets over dingen voor mij moet.
    Iemand schreef ook in vorige onderwerpen van dit type die gebruikmaken van een synthetische 10W/60 kan verbeteren (verminderen) de verbranding van olie. Is dit een redelijke optie?
    Wat kan ik dichter bij het diagnosticeren controleren? Odme en lucht inname? Maar het is niet een diesel dus ik niet weet of hier in benzynce ook prima overweg met olie er?

Immens dankbaar dat ik ben voor elk antwoord.

De gebruiker Znawca
    09 2011
    Woont in
    Warsaw, Polen
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)

Domyślnie

En dank u wel, de kleur van deEK Rosso
    Helaas, en ik ook nog weten het niet. Officieel heb een 98 k kilometers (kilometerteller toont 67k interessant) dus ik weet niet als zeker origineel. Volgens de dienst boeken had laatste herziening in 2010 met 56 k kilometers gedaan. Ik weet niet wanneer was de laatste keer veranderd olieHet was mijn eerste uitwisseling onmiddellijk na de aankoop dat is ongeveer 3 weken geleden.
    Autko in het algemeen afkomstig uit Berlijn, wie (senior, junior) het is moeilijk te zeggen aczkowiek in FESie maximumkoppel is overschreden 39razy.
    Alvorens de olie Ik gebruikte ook gespoeld LiquidMoly. Vorige olie ook zwart was maar de viscositeit is niet verhoogd bezwaren, podejrewam die de oorspronkelijke Pirgos. Terwijl de oude filr vies en verdraaide was.
    Functie station nogal gemengde velden in de helft in en de route. Geen auto's kunnen eenvoudig worden ingediend eerder 4, 5 k is de max wat ik bereiken en loopt niet zelden bij 3 k RPM (sommige ook met zorgen over de keten wijzigen, zoals de 1.9 veiliger uit 2.2 is maar ik heb liever voor zitten vertrouwd dan sorry koude zoals ze zeggen ).
    Als het gaat om het te roken is wit, maar slechts enkele minuten na het bakken, als de motor nog niet de bedrijfstemperatuur heeft bereikt (metalen te rozszęrza en het op zeehonden op de ringen?).

Zoals u zegt dat er sommige onderwerpen over het nemen van de olie, ik lees, echter alleen de oudere autkach, 155, 156, ik miste de beoordeling van het 159, vandaar dit onderwerp. Collega's hebben gepost hierboven dat niet een probleem thuis hoeft dus iets over dingen voor mij moet.
    Iemand schreef ook in vorige onderwerpen van dit type die gebruikmaken van een synthetische 10W/60 kan verbeteren (verminderen) de verbranding van olie. Is dit een redelijke optie?
    Wat kan ik dichter bij het diagnosticeren controleren? Odme en lucht inname? Maar het is niet een diesel dus ik niet weet of hier in benzynce ook prima overweg met olie er?

Immens dankbaar dat ik ben voor elk antwoord.

Welkom,
    10w60 in 159 jts is niet een goed idee. De 2.0 jts in gt en 156 ten aanzien van nagar maar 159 zijn verschillend Motoren een beetje te lezen:

http://www.forum.alfaholicy.org/159_...swiadczen.html

http://www.forum.Alfaholicy.org/159_...brak_mocy.html

http://www.forum.Alfaholicy.org/159_...o_2_2_jts.html

De witte ballon kunnen stoom voor een moment onder lopen. Verbrande olie is nogal blauwachtig
    In het algemeen, jts geen olie. Van de forum vennoot een 2.2, kan u de eigenaar van het zelfde hervat worden, maar eerder iets onder 150 k proces. Aan de andere kant heb je de hoge peilstok olie omdat de versnellingen anderszins schade en later keten, maar het is al beschreven. Helaas, 30 k op een olie betekent nagar verscheen al waarschijnlijk in de motormaar een paar wasbeurten plus goede olie zal het verbeteren van de situatie op de lange termijn.
    Me een beetje bezorgd over de kloof teller/Odom. Misschien werd iets begraven in computermet. BTW hoeveel kASOWAN-dienst inspectie toont u FES?

Als aandelen van verbranding van olie niet normować zijn zal, u moet wel een of andere manier met zinvolle-service die op de jts bekent, maar het in het algemeen kan een uitdaging zijn. Handelaren op het gebied van Berlijn kunnen helaas betekenen Beoordelingen. BTW's waar u bent it gonna worden gemakkelijker voor het aanbevelen van een warsztac of ontmoedigen

verboden De piraat manier
    01 2014
    Auto
    159 1.9 JTS + 146 1,6 TS

Domyślnie

In mijn eerste 10 k. -Geen navulverpakkingen-de staat van max, nu is het tijd voor kolieouders Exchange-nul consumptie.

Soortgelijke onderwerpen

1. brandende olie, wat te doen?
    Gemaakt door lokuss in sectie 156
    Reactie: 30
    Last post/Auteur: 08-06-2016, 21:10
  2. Brandende olie in een 1.8 TS 156
    Gemaakt door monomach in sectie 156
    Reactie: 4
    Last post/Auteur: 10-07-2013, 19:59
  3. De brandende OLIE!
    Gemaakt door Piotrek156Sw in sectie 156
    Reactie: 24
    Last post/Auteur: 27-09-2012, 11:09
  4. Hoog olieverbruik 1.8 TS
    Gemaakt door kriskros89 in de sectie van het Forum van de General van de Alfa Romeo
    Reactie: 10
    Last post/Auteur: 03-01-2012, 20:01
  5. brandende olie :/
    Gemaakt door JaGGeR in de sectie 145/146/155
    Reactie: 17
    Last post/Auteur: 14-06-2007, 06:23

Welke olie voor 1.9 jts

alfa 159 1.9 jts beoordelingen

alfa romeo 159 burning oil

2.2 jts oil consumption

alfa romeo 159 1.9 jts jaki olej

Alfa 159 1.9 jts olie