Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: Ar gt 3.2 jak jezdzi???

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfagt19jtd Zobacz post
    a niby dlaczego blizej 147 ? bo deska podobna czy co ?
    wymiarowo to chyba wiesz że GT jest dłuższe od 156 więc jakby dużo dłuższe od 147
    jest też cięższe od 156 i ma 10KM mniej (GT 3.2 vs 156GTA)
    ...no nareszcie dokladnie o to mi chodzilo...DZIEKi...nie twierdze ze blizej 147 choc szczerze mowiac tak mi to zajezdzalo...przod 147 deska 147 wiec przestrezaszylem sie ze i szerokosc 147 a co za tym idzie prowadzenie...ze gt dluzsza od 156 w zyciu bym nie wpadl...ale wlasnie o to mi chodzilo...o dyskusje i dzielenie sie tym co wiemy...a nie bajerki typu mam 145 ale udowodnie calemu swiatu ze znam sie na wszytkim...ale jestem bardzo skromny i w zyciu publicznie na nazwał bym siebie sam kumatym......tym bardziej mieszkajac np w de...dzieki jeszcze raz za konstruktywna wymiane zdan a nie za hejterska nie bo nie a przciez powiedziales i wogole o co ci chodzi...

  2. #12
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    no ale koniec końców co by kto nie napisał to i tak będą subiektywne odczucia tego piszącego
    a te akurat są mało ważne bo to ma być twoje auto
    no nie ma innej siły tylko samemu sprawdzić i mieć swoje subiektywne
    a co swoje to swoje :-)








  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Podstawowa różnica in minus (dla mnie bardzo ważne) dla GT to ESP które decyduje za mnie jak szybko przejechać zakręt. GTA jest tu bardziej surowa i daje więcej możliwości i frajdy. Także przetestuj czy Tobie ingerencja elektroniki nie "przeszkadza", bo jak dla mnie to za bardzo kastruje możliwości silnika.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Podstawowa różnica in minus (dla mnie bardzo ważne) dla GT to ESP które decyduje za mnie jak szybko przejechać zakręt. GTA jest tu bardziej surowa i daje więcej możliwości i frajdy. Także przetestuj czy Tobie ingerencja elektroniki nie "przeszkadza", bo jak dla mnie to za bardzo kastruje możliwości silnika.
    ..upsssssss czyli esp bez mozliwosci wyłaczenia????????upsss to tak jak w 147 czyli jednak blizej jej zdaje sie do 147 niz do 156...kurcze nie wyłaczalne esp? to zupełnie nie po włosku...bardziej po volgswagenowsku.No i własnie dlatego postanowiłem mimo niezadowolenia z tego faktu pewnych osob zadac to pytanie własnie tu co wydawało mie sie ma sens...i opkazuje sie ze ma jak najbardziej ma...gorzej ze moje marzenie o gt 3.2 jakos tak przygasło na te wiesci...

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tacka Zobacz post
    upsss to tak jak w 147 czyli jednak blizej jej zdaje sie do 147 niz do 156
    Ano bliżej. Prawie wszystkie nowsze auta nie mają magicznego przycisku. Można oczywiście odpiąć jakiś czujnik abs-u, ale jak tolerować dyskotekę na tablicy? Na forum przewijało się już pytanie o elektroniczne wyłączenie esp, ale z tego co kojarzę pozytywnego finału nie było. Mnie też to studzi, 156 gta nie chcę, bo podobnym autem już się "najeździłem", 147 i GT jakieś takie ugłaskane (i troszkę przepłacone), żadnych innych silników na horyzoncie nie widać (nie wspomnę o FWD) i dochodzę powoli do myśli że następnym samochodem nie będzie już alfa niestety....
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Ano bliżej. Prawie wszystkie nowsze auta nie mają magicznego przycisku. Można oczywiście odpiąć jakiś czujnik abs-u, ale jak tolerować dyskotekę na tablicy? Na forum przewijało się już pytanie o elektroniczne wyłączenie esp, ale z tego co kojarzę pozytywnego finału nie było. Mnie też to studzi, 156 gta nie chcę, bo podobnym autem już się "najeździłem", 147 i GT jakieś takie ugłaskane (i troszkę przepłacone), żadnych innych silników na horyzoncie nie widać (nie wspomnę o FWD) i dochodzę powoli do myśli że następnym samochodem nie będzie już alfa niestety....
    no to du...odłaczanie samemu moze dac efekt odwrotny bo skoro ktos wrabał taką elektroniczna łate to znaczy ze są jaies niedorobki w podwoziu ukladzie jezdnym to znaczy po prostu ze gt nie jezdzi dobrze z tym silnikiem w skrocie rzecz ujmujac...kuzwa 156 po 6 w sumie latach wspolpracy juz mi sie na prawde opatrzyla,gt ma elektoniczna nieodłaczalna maskownice,159 sliczna ale bez harakternego i dobrze brzmiacego silnika,Julcia mi osobiscie urodowo tyłka nie urywa a nawet gdybym sie przyzwyczaiłto jej szroko otwartych ze zdziwienia oczu t z silnikami ta sama historia jak w 159...KURDE JAK ŻYĆ?????????? nie chce jezdzic innym autem jak AR!!juz pare razy probowałem i za kazdym razem szybciutko wracałem do AR....ps.najszybciej uciekałem z bmw...brrrr

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Ja również poleciłbym przejechanie się konkretnym autem. Zwłaszcza gdy chcesz porównać dwa modele. Opinie na forum uzyskasz różne. Dla jednego ważne jest prowadzenie, dla drugiego przyspieszenie, a dla trzeciego bezpieczeństwo. Każdy może Ci napisać coś innego i wiele to nie da. Na temat tego iż GTA mają więcej mocy... no mają katalogowo, a na hamowni najczęściej wychodzi, że GT 3.2 ma 250KM.

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Ja również poleciłbym przejechanie się konkretnym autem. Zwłaszcza gdy chcesz porównać dwa modele. Opinie na forum uzyskasz różne. Dla jednego ważne jest prowadzenie, dla drugiego przyspieszenie, a dla trzeciego bezpieczeństwo. Każdy może Ci napisać coś innego i wiele to nie da. Na temat tego iż GTA mają więcej mocy... no mają katalogowo, a na hamowni najczęściej wychodzi, że GT 3.2 ma 250KM.
    ..ale mnie chodzilo tylko o to jak sie prowadzi..jak pisałem od poczatku.Przyspieszenie znam doswiadczałem go poltoraroku jako szczesliwy posiadacz 156 gta,bezpieczenstwo?-jak sam o siebie nie zadbasz to...no wiadomo,moc? znamy! jest podana a przy tej mocy 10 koni w ta czy w ta strone drastycznie wiele nie zmienia wiec mniejsza rowniez o to a mnie chodzilo tylko o prowadzenie i wlasciwie juz ta odpowiedz dostałem i zgodnie z tym czego sie obawiałem a co wysmiał alfagt 19jtd gt jest blizej 147 niz 156 w prowadzeniu i nie tylko dlatego ze deska jes ta sama ale i przod maska a co za tym idzie dlugosc tego co nad silnikiem i koami oraz szerokosc itd itp...kropke nad i stawia niewyłączalne esp

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Wiem o co pytałeś, ale w zależności od tego na czym komu zależy takie będziesz miał opinie odnośnie auta. Bezpieczeństwo w nowszych modelach zazwyczaj jest wyższe i to zaliczyłbym na plus. Sam przyznasz że nie zawsze sytuacja na drodze i jej rozwinięcie zależy od kierowcy i jego umiejętności.

    Co do prowadzenia i podsterowności wrzucisz do GT Q2 i będziesz zadowolony

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Wiem o co pytałeś, ale w zależności od tego na czym komu zależy takie będziesz miał opinie odnośnie auta. Bezpieczeństwo w nowszych modelach zazwyczaj jest wyższe i to zaliczyłbym na plus. Sam przyznasz że nie zawsze sytuacja na drodze i jej rozwinięcie zależy od kierowcy i jego umiejętności.

    Co do prowadzenia i podsterowności wrzucisz do GT Q2 i będziesz zadowolony
    ..tez o ty myslałem tylko czy Q2 do nieodłaczalnego esp nie pasuje przypadkiem jak swini siodło?

Podobne wątki

  1. jezdzi ktos pod reala w czwartki??
    Utworzone przez homel86 w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 284
    Ostatni post / autor: 05-07-2012, 10:11
  2. Jak wam sie jezdzi na felgach 17"
    Utworzone przez grosii w dziale 166
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 05-04-2012, 10:19
  3. [146] Pali jak smok jezdzi jak zołw
    Utworzone przez Therrax w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 02-08-2010, 08:49
  4. kto jezdzi srebrna 156 po ul Igolomskiej
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-06-2009, 20:21
  5. [33] Czy jezdzi ktoś moze na 195/50/15??
    Utworzone przez qdlacz007 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-11-2007, 16:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory