Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: siłowniki klapy bagażnika

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bielawa
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 Twin spark 98r LPG
    Postów
    22

    Domyślnie siłowniki klapy bagażnika

    witam. Mam taki problem ze w mojej alfie 156 klapa bagaznika leci jak szalona do góry gdy ja podniose lekko do gory. Musze ja trzymac bo boje sie ze tylna szybe mi wybije. Myslełem ze to od siłownikow i kupiłem nowe magneti marelli i dalej jest tak samo. Zakładalem jes tez odwrotnie bo myslalem ze to od tego ale nic nie pomogło tylko bylo tak samo. Wiec dalem z powrotem jak wczesniej. Od czego to moze byc? pomoze ktos?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Nie mam teraz swojej alfki pod domem ,ale np nie ma jakichś spowalniacz w zawiasach,potem sprawdzę

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Gdańsk/Łomża
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V 140KM
    Postów
    49

    Domyślnie

    Mam to samo po wymianie na nowe siłowniki. Klapa leci jak szalona, zawsze muszę przytrzymywać. Wydaje mi się, że te siłowniki się trochę wyrobią.

  4. #4
    Użytkownik Embrion Avatar abstainer
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Rz-ów
    Auto
    Alfa 156 SW 02' 2.4JTD 150KM nero fuoco
    Postów
    23

    Domyślnie

    Ja w poprzednim samochodzie miałem tak samo. Siłowniki nie trzymały klapy. Pomógł jeden zabieg zapożyczony z ówczesnego forum. Odkręcamy siłowniki od klapy i z pomocą drugiej osoby lekko je wyginamy robiąc tzw dźwignię. Wyginamy je oczywiście w jednym kierunku tworząc mały łuk z siłowników. Dzięki temu zabiegowi tłoki siłowników będą stawiać duży opór i będą trzymać klapę. Pomogło w Sunnym i w Berlingo.

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bielawa
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 Twin spark 98r LPG
    Postów
    22

    Domyślnie

    No ale to raczej nie jest normalne. Siłowniki kupiłem orginalne do tego modelu bez spojlera wiec powinny byc dobre. Problem tkwi na pewno gdzies indziej ale gdzie?

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Był taki wątek kilka miesięcy temu.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    Był taki wątek kilka miesięcy temu.
    Z którego też nic nie wynikło

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    A to może. Nie śledziłem, bo moje są grzeczne
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar stopczyk26
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Malczyce
    Auto
    Peugeot 407 3.0 V6 211KM 2005, Peugeot 307 1.4 88KM 2005
    Postów
    473

    Domyślnie

    Cytat Napisał premek Zobacz post
    A to może. Nie śledziłem, bo moje są grzeczne
    A ja tak, bo moje zachowują się identycznie jak autora tematu

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar tomek921
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Częstochowa/Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD CF2
    Postów
    906

    Domyślnie

    Ja mam siłowniki od Passata B5 po 500N każdy siłownik skrócony odpowiednio, żeby wpasować w oryginalne uszka i nie zauważyłem problemu jaki Was dotyczy. Ja klapę muszę szarpnąć dość sporo do góry, tak z 10 cm i dopiero siłowniki zaczynają ją otwierać, ale jak to robią to wtedy leci jak z procy, ale o szybę nie zawadzi bo są ograniczniki. Po za tym ja się nauczyłem trzymać klapę do pełnego otwarcia Ale moje rozwiązanie ma jeszcze jedną wadę, trzeba sporo siły włożyć, żeby ją zamknąć taki opór stawia

    A wracając do problemu z wystrzeliwaniem klapy jak z procy i uderzaniem w szybę, to może zapobiegłoby temu nałożenie grubej gumy na jeden z elementów zawiasu?

    PS
    Jak powinno się te oryginalne siłowniki zakładać? Grubszą częścią do góry czy na dół? BO ja miałem oryginalne zamontowane grubszą częścią na dół i po 3 miesiącach uszka strzeliły :/ Dlatego teraz mam od Passata bo w nim są uszka metalowe, jak i w całym siłowniku nie ma elementów plastikowych.

Podobne wątki

  1. Siłowniki klapy bagażnika
    Utworzone przez ziellony01 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-01-2016, 20:25
  2. [147] Plastikowe osłony na siłowniki klapy bagażnika.
    Utworzone przez blademan89 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 19:20
  3. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 10-08-2013, 16:47
  4. Siłowniki klapy SW
    Utworzone przez emo94 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 13:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory