Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: 1.6 TS ----- jaka benzyna? 95 - 98 - shell v-pover - shell v-pover racing

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Uczciwość uczciwością, ale jakby 1.600.000 litrów na miesiąc Orlenowi przeszło pod nosem do Lotosu, to by ktoś wyleciał u nich to dbają. My przejściową mamy od końca września (mętnienie przy -8, zamarzanie -27, a na Orlenach oczywiście -27 podają, w badaniach wyszło -13 i -29), dostawy prawie w 100% z Emilianowa, syf trafia się zawsze z Sokółki- jak widzimy kwit z tej miejscowości od razu do kierownika i opierdol na Orlen idzie, Arktyczny dostajemy z Małaszewicz, na razie potrzeby nie było, ale niedługo zaczną lepsze wozić, bo dużo Tirów na wschód i północ lata a tam już -15 ponad jest. My zawsze dajemy świadectwo jak ktoś chce- a w mrozy próbka stoi za oknem na mrozie żeby każdy sobie zobaczył co tankuje, zbiornik mamy 100 tysięcy, a idzie średnio ponad 40 tysięcy na dzień ON (na początku miecha to i 60 kilka na dzień, kilka razy było ponad 80), tak wiec wymiana błyskawiczna, benzyny nie liczymy, bo kierownik mówi że to detal

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Fucel
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Grudziadz
    Auto
    Giulietta
    Postów
    411

    Domyślnie

    heh ładny wynik przejściówki - u nas to zimowa ma mętnienie -10, blokada filtra -28, a przejściowa -6/-20 :-)

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Pamiętaj że to ściana wschodnia, przed rokiem były u nas mrozy -25 i w dół przez dwa, albo trzy tygodnie, a -15 było przez ponad miesiąc.
    W Małaszewiczach najsłabsza zimówka ma -20 i -28, najmocniejsza jaką dostaliśmy rok temu -32 i -34 jak dobrze pamiętam no i tyle było przez kilka nocek. To jest paliwo z Rosji, jedynie sprzedawane pod szyldem Orlenu

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    147 1.6 T.Spark 120 KM
    Postów
    56

    Domyślnie

    A tak sie jeszcze dopytam, bo swego czasu ktoś w innym poście podawał link do takich dwóch artykułów, co ktoś udowadniał, że jak samochód ma zalecane 95 (oficjalnie znaczy to nie mniej niż 95) to żeby taką lać. Ktoś z userów jednak oponował, twierdząc, że lepsze paliwo chroni przed tzw. spalaniem stukowym. Tylko czy silniki Twin Spark mają możliwość "sprawdzenia" na czym jeżdżą i dostosowania mieszanki do lepszych parametrów paliwa. I jeszcze bardzo ważna sprawa. Bo w takim razie może ma sens zrobić to co ja wczoraj - zalać Shell V-Pover (ulepszona 95) za coś ponad 6 zl, wiec tylko nieco drożej niż 98 na innych stacjach. Wiec kaloryczność paliwa będzie zgodna z zalecaną i wynikająca z liczby oktanowej, plus to że to paliwo jest ulepszone (bo podobno jest). Poza tym czy Shell ma 98, bo jak wczoraj pojechałem to u mnie nie bylo takiej tylko VP i VPR z tych lepszych.

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Lepiej zakup Millersa do PB i dolewaj zgodnie z etykietką, będziesz miał na pewno więcej niż 95 oktanów, poza tym ma też fajne dodatki w sobie (jedyny problem to zakup są dwa źródła- allegro, albo Pablo.) Z paliwem 98 to jest taki temat że nie zawsze idzie, w moich stronach schodzi na stacjach od 2 do 6 miesięcy, a już po 2 jest to paliwo nieco tylko lepsze od 95.
    Co do spalania stukowego, to nie masz się o co martwić, musiałbyś prawdziwego gniota nalać do baku, znam osobę która ma Passata 2.0T ze stanów, pali to to jak smok, a jakiś mechanik nagadał mu że musi lać 98 żeby stukowego nie było (najlepsze ze pacjent też w zawoduwy jest mechanikiem), tylko po co skoro w stanach ładują do autek 91 oktanów i stukowego nie ma

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar Lucas83
    Dołączył
    01 2010
    Auto
    Nissan Murano Z 51 3.5L V6
    Postów
    1,209

    Domyślnie

    [QUOTE=kylo1986;1011826]A cóż to za cudny dodatek możesz coś przybliżyć czy tylko broszurkę czytałeś
    Jak ktoś chce wyczyścić wtryski itd, to się jedzie na maszynkę do tego skonstruowana np. Lique Moly coś takiego lub w warsztatach które się tym zajmują i lepiej poskutkuje raz na rok taka operacja niż wlewanie Paliw Premium, poza tym te Paliwa Premium to lipa jak mało co, kto umie czytać i widział orzeczenia Orlenu i Lotosu wie co trzeba tankować do swojego samochodu


    Oczywiście, że to info z broszury...ale i od znajomych pracujących przy dostawach paliw...ale nie napisałem i nie twierdzę, że można owe dodatki zaliczyć do zauważalnie skutecznych...
    Była AR 147 TS 1.6 105CV -2002r
    Była AR 159 SW 1.9 JTDm 150CV - 2006/7
    Jest Nissan Murano II 3.5L V6 258CV

Podobne wątki

  1. Shell V-Power Nitro+ czy bezpieczne ?
    Utworzone przez Tommy_BC w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-08-2013, 18:52
  2. Kosmetyki samochodowe: Shell kontra Sonax
    Utworzone przez TKfoto w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 01-12-2012, 17:56
  3. Shell Full Save w JTD ?
    Utworzone przez N...SALTO w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 09-06-2012, 19:37
  4. Shell V-Power Diesel w technologii GTL
    Utworzone przez danloo23 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 28-09-2009, 19:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory