A moze 3.2w Brerce ? Koszty rozłożą się równomiernie na spalanie. A unikasz zabaw z egr dpf turbina itd.Nie wspomne juz o frajdzie z jazdy....
A moze 3.2w Brerce ? Koszty rozłożą się równomiernie na spalanie. A unikasz zabaw z egr dpf turbina itd.Nie wspomne juz o frajdzie z jazdy....
i o spalaniu tez lepiej nie wspominac.Kolega z tego co zauwazylem szuka w miare oszczednego w spalaniu auta
Haha to fakt... Przed nabyciem swojej miałem okazję przejechać sie Brerą 2.4, naprawdę fajnie się zbierała. Z tego co piszą na forum właściciele są raczej zadowoleni więc może warto.
i tak powyżej 100kmh która sie lepiej zbiera?![]()
Hehe az tak nie pamietamto bylo w dniu kupna wiec bylem ostro zgrzany. Nie mniej jednak 2.4 fajnie sobie radzila, dobrze sie prowadzila bylem prawie zdecydowany ale usluszalem 3.2
![]()
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Słuszna uwaga!
Oczywiście, że nie jest droższe w eksploatacji niż BMW. Ale eksploatacja nie jest na poziomie Fiata, co się sporej części kupujących Alfy wydaje...
Je jeżdżę Alfą (a nawet dwoma), w dodatku z silnikiem benzynowym i naprawdę nie mam z tym problemu. Ale kupując ten samochód kosztów eksploatacji nawet nie analizowałem, bo mnie nie interesowały.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Tak wracając do postu w którym porównujecie silnik 2.4 i 2.0. Też jestem zdecydowany na zakup Brery i rozważam tylko jednostki napędowe. Zdecydownie jednostka 2.0 jest nowszą konstrukcją i tutaj pytanie bo ktoś powiedział że ten model ma "ładniejszy środek" Czy Brera miała jakiś facelifting, że środki się różnią w młodszych i starszych rocznikach? Są jakieś inne różnice?