Chyba alfa jako jedyna marka nie lubi gleby...
Górny wahacz dobija do kielicha i mocowania wahacza, i co teraz ciąć kielich? szlifować mocowanie wahacza?
Chyba alfa jako jedyna marka nie lubi gleby...
Górny wahacz dobija do kielicha i mocowania wahacza, i co teraz ciąć kielich? szlifować mocowanie wahacza?
Sprężyny są może i niskie, ale zbyt miękkie. A ja bym radził włożyć serię to i więcej elementów nie będzie się burzyć![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
eeee no bez jaj - moja poprzednia była o 30mm niższa i nic się nie działo takiego.
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
Widziałem już 147 i 156 obniżane o 50mm i więcej - i właściciele nie skarżyli się żeby im coś się obijało. Co do nielubienia gleby to argumentem jest umiejscowienie miski olejowej w TS i z tego co pamiętam 2.4 diesel miał jeszcze gorzej.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
-30 to mialem serje sportpack teraz jest gwint i takie jaja wyszły w innych markach auta leza na glebie i nic sie nie dzieje alfa jak przystało na włoszke jest bardziej delikatna
miske już spawałem:-)
A jak nisko masz tą swoją 156?
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
No dość znacznie ciezko powiedzieć 17 felga 215/45 była równo z nadkolem
Chodziło mi raczej o fotkę.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Moja ma nawet błotniki lekko wygięte (jeszcze poprzedni właściciel to zrobił) bo 225/45R 17 się nie mieściły, dobija mi prawa strona ale myśle że to skończone amory (już,lub dopiero) bo strasznie pływa przód przy hamowaniu; jeśli chodzi o glebe to jest niska nawet bardzo,ale miska spokojnie ma ten 'bezpieczny' luz
tak wygląda http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...y_156_jtd.html
'Nie uważaj się za fana motoryzacji póki nie kupisz Alfy,póki nie doświadczysz huśtawki bólu,rozczarowania i agonii po krótkiej chwili gdy wszystko jeszcze działało i byłeś na dobrej drodze'
Jeremy Clarkson
Jeeerzu. Przecież to logiczne, ze jeśli obniżasz to sprężyna musi być twardsza o tyle, żeby zmniejszyć skok zawieszenia. Jak czytam "w innych markac" to się nóż w kieszeni... Ci Twoi koledzy w innych markach mają (w odróżnieniu od Ciebie) sprężyny dobrze dobrane!
Słów, jakie się nasuwają lepiej na ekran nie przenoszę, bo nie zwykłem nikogo obrażać...
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...