Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Awaria rozrządu i wymiana silnika...

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar OnanBarbarzynca
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Würselen / Niemcy
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (140PS) 2001 r.
    Postów
    339

    Domyślnie

    To scigaj go o jakas doplate do remontu albo o jakies inne koszta zwiazane z zaistniala sytuacja, moze cos wytargasz.

    Zarzucone przez TapaTalk 2

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    oddaj właścicielowi tę padakę bo doskonale wiedział że pora na rozrząd
    albo niech buli za naprawy

  3. #13
    Mart
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    oddaj właścicielowi tę padakę bo doskonale wiedział że pora na rozrząd
    albo niech buli za naprawy
    Definitywnie poprzedni właściciel w tym wypadku komis pokryje wszystkie koszty naprawy.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    A może nie trzeba całego silnika wymieniać,tzw.słupek to też duża loteria,przeważnie podczas awarii rozrządu tylko głowica jest do zrobienia.

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Citroen C5 Tourer 2.0HDi
    Postów
    234

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mart Zobacz post
    Niedawno zakupiłem 147
    uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki silnik chodzi. pojemność, typ, moc

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mart Zobacz post
    Wierzę, że mechanik będzie wiedział jak to zrobić... Nie wiem tylko na co zwrócić uwagę po odbiorze auta z warsztatu..

    - - - Updated - - -


    Auto zostało zakupione od Trader'a w UK oczywiście z "PEŁNĄ" historia serwisową i objęte jest gwarancją...


    Nawet nie upłynęły 24h.. :/


    Niestety nie mam możliwości sprawdzenia stanu silnika, auto jest w warsztacie oddalonym 100mil od mojego miejsca zamieszkania.. mogę jedynie polegać/zaufać mechanikowi który twierdzi, ze musi wymienić całą jednostkę.
    To gdzie mieszkasz w UK?
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar blandor
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie
    Auto
    BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
    Postów
    483

    Domyślnie

    Kolego nie wymieniaj całego silnika. Rób głowice, dół silnika powinien być ok. Możesz na wszelki wypadek zrzucić miskę i panewki sprawdzić ale raczej powinny być ok. Ja ostatnio w Polsce kupilem kompletną glowice za 450zł + 300zł całe czyszczenie, planowanie, sprawdzenie szczelności, wymiana uszczelniaczy,

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 (88KW)120KM LPG OMVL DREAM XXII
    Postów
    347

    Domyślnie

    Cytat Napisał blandor Zobacz post
    Kolego nie wymieniaj całego silnika. Rób głowice, dół silnika powinien być ok. Możesz na wszelki wypadek zrzucić miskę i panewki sprawdzić ale raczej powinny być ok. Ja ostatnio w Polsce kupilem kompletną glowice za 450zł + 300zł całe czyszczenie, planowanie, sprawdzenie szczelności, wymiana uszczelniaczy,
    Tylko że on chyba mieszka w UK ,tam ceny są z kosmosu

  9. #19
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mart Zobacz post
    Definitywnie poprzedni właściciel w tym wypadku komis pokryje wszystkie koszty naprawy.
    i właśnie się zastanawiałem nad postem w którym pisałeś "pełna historia serwisowa , gwarancja"więc skoro tak jest to naprawiaj zgodnie ze sztuką będziesz miał zrobiony silniczek a nie włożony inny używany nie wiadomo jak








  10. #20
    Mart
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ANET Zobacz post
    A może nie trzeba całego silnika wymieniać,tzw.słupek to też duża loteria,przeważnie podczas awarii rozrządu tylko głowica jest do zrobienia.
    Ja się kompletnie na mechanice nie znam, ale jeżeli podczas awarii paska rozrządu uszkadza się tylko głowica to jej koszt w UK musi być ogromny skoro zdecydowali się na wymianę silnika..

    Cytat Napisał jendras Zobacz post
    uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki silnik chodzi. pojemność, typ, moc
    147/1.6TS/105KM/lusso/2005r.



    Cytat Napisał Jony88 Zobacz post
    To gdzie mieszkasz w UK?
    Mieszkam na południowym-zachodzie Anglii w hrabstwie Devon.



    Cytat Napisał blandor Zobacz post
    Kolego nie wymieniaj całego silnika. Rób głowice, dół silnika powinien być ok. Możesz na wszelki wypadek zrzucić miskę i panewki sprawdzić ale raczej powinny być ok. Ja ostatnio w Polsce kupilem kompletną glowice za 450zł + 300zł całe czyszczenie, planowanie, sprawdzenie szczelności, wymiana uszczelniaczy,
    Niestety, nie zależy to ode mnie.. auto jest w warsztacie komisu w którym go kupiłem i to mechanicy decydują jak to auto naprawią..



    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    i właśnie się zastanawiałem nad postem w którym pisałeś "pełna historia serwisowa , gwarancja"więc skoro tak jest to naprawiaj zgodnie ze sztuką będziesz miał zrobiony silniczek a nie włożony inny używany nie wiadomo jak
    Tak, auto posiada komplet pieczątek w książce serwisowej i jest objęte gwarancją ze względu na prawo a Anglii które zmusza sprzedających do udzielania "gwarancji rozruchowej" na sprzedawany samochód..
    Ja też wolałbym mieć naprawiany oryginalny silnik, który ma 62.000 mil przebiegu, niż wymieniony na jakiś "dobry" niewiadomego pochodzenia i z kosmicznym przebiegiem..

Podobne wątki

  1. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  2. [159] Przedwczesna awaria rozrządu
    Utworzone przez rafalw001 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-06-2014, 08:57
  3. [147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
    Utworzone przez Lenix w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19
  4. Awaria po wymianie rozrządu
    Utworzone przez cin_ek w dziale 156
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 19-10-2009, 12:43
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory