Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 64

Temat: Alfa nie lubi gleby...

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Ja pierdziele jak przeczytałem pierwszego posta to jak niejednemu w tym temacie aż mi się bluzgać zachciało..

    1. Ile lat mają te sprężyny? i co to wogóle jest za sprężyna, ile obniża.. to pierwsze primo
    2. Jakie amory do tego masz, fabryczne, sportowe? Ile lat mają, ile % sprawności nie pytam, bo jeśli to fabryczny amor który ma na karku powiedzmy 6-7 lat to po założeniu sportowej sprężyny odczyt % na stacji diagnostycznej będzie nie prawdziwy.. to drugie primo
    3. a trzecie primo ULTIMO! Mam gwint, w lato auto obniżone tak że koło jest delikatnie schowane nadkolu.. i nigdy nic z elementów zawieszenia mi nie dobiło do siebie.. Jedynie tylne nadkola mogą się przytrzeć.. ALE NAPEWNO NIE ŻADEN ELEMENT ZAWIESZENIA..

    WNIOSKI:
    Powinieneś wpaść na nie sam a nie wyrzucać na forum tekst w stylu:
    Cytat Napisał Graboś Zobacz post
    Chyba alfa jako jedyna marka nie lubi gleby...
    Bo tutaj nie obrażając nikogo powiedziałbym że ktoś chcial rozwiązanie nisko budżetowe zrobić ala obcięcie sprężyny w Golfie.. "wjeb*łem mega obniżające sprężyny które kupiłem na allegro za pięć dych i myślę że będzie super"..

    A ja kurde nie wiem po co wydawałem prawie 4 kafle na gwint jak mogłem obniżyć jednym zestawem sprężyn..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nazar Zobacz post


    Premek nie obraz się ale nie każdy chce terenową alfą jezdzić....Sportpack powinien być seryjny bo na serii to alfą można po polach jezdzić...i z drabiny do niej wsiadać....Te auto ma taką piękną linie ,że seryjne zawieszenie partoli całą sprawę....
    Jak tam chcesz. Moim zdaniem alfa MA sportową linię i nie trzeba jej kreować sztucznie psując samochód "glebą", jakby to był budyniowóz pokroju golfa, czy BMW E36. Dwa, że na seryjnymi zawieszeniu i kołach 15 i tak prowadzi się znacznie lepiej niż wiele zglebionych aut. Sensu obniżania więc nie widzę.
    Widzę natomiast przeciwwskazania:
    1. Strasznie łatwo w 156 urwać michę. Już na seryjnym zawiasie jest dość nisko, w sportpacku bardzo nisko a przy kolejnym obniżaniu trzeba się bać nawet kolein
    2. Śmiem twierdzić, że po drogach takich jak no w Bytomiu alfą na seryjnym zawieszeniu da się jechać szybciej, bo stan nawierzchni tych dróg bliższy jest jednak polu niż ulicom w Monaco.

    No i finalnie. Jak napisał kolega wyżej 156 to jedno z niewielu aut, w których dosyć wysokie zawieszenie z niby niedużymi kołami nijak nie psuje sportowej sylwetki. Ja z resztą nie uważam się za lepszego stylistę niż panowie w Mediolanie, więc nie mam zamiaru poprawiać wyglądu. Ale może to kwestia braku wiary w siebie, bo przecież tylu tutaj lepszych stylistów i inżynierów się pojawia. Aż dziwne, że Alfa żadnego jeszcze nie zheadhuntowała...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    A ja kurde nie wiem po co wydawałem prawie 4 kafle na gwint jak mogłem obniżyć jednym zestawem sprężyn..
    Idiota jesteś i się nie znasz. Było uciąć kątówką. Koledzy na dzielni by się nie poznali (też mógłbyś mówić, że 4 tysiące wydałeś) a na forum byś narzekał na "wadę fabryczną"
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Mam nadzieję że kiedyś przyjdzie tako dzień gdy w temacie dotyczącym modyfikacji nie będę musiał czytać, że to czy tamto pasuje bardziej do BMW czy VW.

  4. #24
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    Zamiast bic piane jakby obrazal wam rodzine, to moze lepiej rozwiazac problem.

    Po zdjeciach widac, ze kolega Graboś ma zestaw zawieszenie gwintowanego i pewnie przy montazu zostaly zalozone stare oslony amortyzatora z odbojem.

    Wystrarczy jak zamowisz w olkuszu poliuretanowy odbuj amozrtyzatora i nowa oslone i problem powinien zniknac, oczywiscie jezeli amortyzator sie juz nie skonczyl.

    EOT
    pozdrawiam

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Tak szczerze to te jego odboje górne wygladają jakby wogóle talerzyka na górze gwintu tam nie miał.. i tak szczerze to odbój nie może powodować aż takiego opadania żeby wahacz o mcperson uderzał i nadkole.. już prędzej stawiałbym na amory.. co napisałem kilka postów wyżej..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  6. #26
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    odboju nie widac na zdjeciach. to co widzisz to poprostu guma zapobiegajaca halasowaniu sprezyny. Odboj jest na ladze amortyzatora i ogranicza dobicie amortyzatora. Oryginalnie montowane sa odboje z takiej miekkiej pianki ktora szybko sie ubija, a ludzie nigdy tego nie wymieniaja podczas zmieniania amortyzatorow. Wystarczy zamontowac odboje poliuretanowe i powinno byc dobrze.

  7. #27
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Kolego Kivi chyba nieprawdę opowiadasz

    Zmieniałem zawiechę na gwint i uwierz wymieniłem każdy element na nowy żeby mieć pewność że wszystko będzie ok..

    To odbój z salonu nowy kupiony przed montażem obok tulejka na szerszy trzpień amora od gwintu.. zrobiony z gumy..

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Poduszka przód i tuleja.jpg
Wyświetleń:	390
Rozmiar:	119.9 KB
ID:	77666

    A tu widać wyjęty z auta cały mcperson.. czyli górny talerzyk gwintu naciska na wyżej pokazany gumowy odbój i dociska się do mcpersona który wkręcamy w nadkole..

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Warszawa-20110625-00055.jpg
Wyświetleń:	1031
Rozmiar:	36.9 KB
ID:	77667

    Więc ta guma która widać w pierwszym poście wygląda jakby u kolegi Graboś brakowało talerzyka na górze gwintu i jakby miał sprężynę wciśniętą od razu w odbój.. i jak widać po mojej fotce wyżej z pewnością z tego punktu widzenia możemy zobaczyć odbój..

    A co do poliuretanowych to używasz/używałeś takich? bo te gumowe u mnie mimo obniżenia zdają egzamin na 5+ ale skrzypią niestety.. więc poliuretan to chyba skrzypi jeszcze bardziej ?
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  8. #28
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    kolego to co pokazujesz to poduszka amortyzatora wiec juz daruj sobie. Jezeli to twoje amortyzatory to gratuluje odwagi. nie masz zalozonego odboju i oslony lagi amortyzatora. szybka podna od kurzu.

    zeby bylo latwiej;

    http://www.strongflex.vot.pl/index.p...art=20&lang=pl
    Ostatnio edytowane przez kivi84 ; 18-11-2012 o 14:53

  9. #29
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Nie widzę w tym nic odważnego jeszcze już na tym ze dwa lata jakoś nic się nie dzieje..

    A do gwintu (przynajmniej mojego) odbojów i osłon nie robią.. zresztą do czego może być potrzebny odbój przy betonowatej sprężynie od gwintu..

    Zresztą to nie na temat więc koniec OT.. niech się odezwie właściciel tematu..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  10. #30
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    rzadko ktory producent dodaje odboje i oslony do zestawu bo lagi maja normalny rozmiar i uzywa sie oryginalnych. Bilstein do grubych lag (B6 B8)daje w komplecie bo nigdzie indziej bys nie kupil.

    nie bede cie pouczal bo to twoje amortyzatory ale syf na ladze jest wstanie uszkodzic simeringi, a juz nie mowie o samych uszkodzeniach lagi.

    peace
    Ostatnio edytowane przez kivi84 ; 19-11-2012 o 11:41

Podobne wątki

  1. Czy 2.0 JTS lubi LPG?
    Utworzone przez misiu7911 w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-10-2014, 21:33
  2. Alfa 1,8TS lubi niezle zakopcic!
    Utworzone przez mareq w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-05-2011, 09:39
  3. [146]....alfa.....nie lubi zimy????
    Utworzone przez frynas w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 07-03-2011, 11:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory