Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 64

Temat: Alfa nie lubi gleby...

  1. #51
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał Graboś Zobacz post
    wiec wychodzi na to z gorny wachacz uniemozliwia opuszczanie tak nisko auto ale czemu?
    Wychodzi na to, że mu się nie podoba.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  2. #52
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Kolego Graboś prosze wrzuć foty swojego auta patrząc od boku.. bo nadal nie mogę uwierzyć że coś Ci obciera.. niewiem ile w mm mam obniżoną moją 147.. ale myślę że conajmniej -60mm w lato.. bo koło mam nie tylko równo z nadkolem ale nawet wchodzi mi nieco do środka.. i nigdy nic mi nie przytarło.. a jak już wcześniej wyszło nawet nie mam żadnych odbojów na trzpieniu amora.. tylko gwint i nowe poduszki górne.. Więc coś tu jest nie teges..

    Także proszę wrzuć fotę z zewnątrz żebyśmy wiedzieli o czym mówimy.. bo 147 i 156 to bliźniacze konstrukcje więc skoro u mnie jest ok.. to dlaczego u Ciebie miałoby ocierać..

    i właśnie co to za producent tego gwintu ? dawno kupiłeś? od początku tak było ?
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  3. #53
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa 156 2.0 TS
    Postów
    18

    Domyślnie

    Premek nie rób OT!

    - - - Updated - - -

    Nie pamietam co do za producent na pewno nie markowe ogolnie jest wszystko ok ale jesli wpadne w wieksza dziure to wtedy zamiast dobic do odboju to wachcz spotyka sie z kielichem i jest nie przyjemne dzwiek uderzenia... Teraz ciezko bedzie z zdjeciem bo na zime alfa poszła do góry

  4. #54
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    Sam kiedyś myślałem że utwardzone i niższe zawieszenie to tylko utrapienie twardo nisko i ogólny brak komfortu.
    Jeździłem na zwykłej serii nawet bez sport pack nieświadom jak to Alfa może sie dobrze prowadzić po zmianie na tzw sportowe zawieszenie.
    Teraz mam zamontowany Eibach prokit -30mm na amorach Koni Sport z regulacją twardości i jak dla mnie jest rewelacja.
    Auto stało sie że tak powiem zwarte i przewidywalne. Czuć pewność prowadzenia przy wyższych prędkościach jak i w zakrętach które można pokonywać szybciej i zdecydowanie. Nic nie buja jest sztywno, dobrze wybiera nierówności nie nurkuje przy hamowaniu oraz nie wynosi w zakrętach co miało miejscy przy serii.
    Utraty komfortu jakoś nie zauważyłem wiadomo że jest nie przyjemnie jak sie wpadnie w jakąś wielką dziurę no i trzeba uważać na wystające studzienki ale jest dobrze.
    W sumie to nie ma co opisywać odczuć z jazdy bo to tylko słowa. Trzeba sie przejechać i to poczuć a na pewno nikt potem nie wróci do serii.
    Ci co mają dobry zawias wiedzą o czym pisze.
    Żeby nie było OT to coś z tym gwintem musi być nie bardzo że dobija aż tak a jak z twardością nie buja??
    Może już sam amor nie jest na tyle sprawny by wytrzymać aż takie obniżenie.
    Ostatnio edytowane przez Cannabis ; 18-11-2012 o 23:35

  5. #55
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Obniżenie u mnie:



    Jak mówiłem nic nigdy nie uderzyło.. i nie mam również żadnych odbojów.. wszystko odbywa się na samym gwincie i poduszcze górnej..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  6. #56
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał kivi84 Zobacz post
    Zamiast bic piane jakby obrazal wam rodzine, to moze lepiej rozwiazac problem.

    Po zdjeciach widac, ze kolega Graboś ma zestaw zawieszenie gwintowanego i pewnie przy montazu zostaly zalozone stare oslony amortyzatora z odbojem.

    Wystrarczy jak zamowisz w olkuszu poliuretanowy odbuj amozrtyzatora i nowa oslone i problem powinien zniknac,
    Tak - i będziemy mieli piękne zawieszenie, w którym rolę sprężyny będzie pełnił poliuretanowy odbój. Boże, ale rzeźba...
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  7. #57
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    A to ja też wrzucę 147 rzuconą na glebę


  8. #58
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    montaz poliuretanow w miejsce wybitych gum to wedlug ciebie rzezba?

  9. #59
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Drift-r ta ma węższą oponę i niższą od moich 225/40/18 więc na luzie siadła niżej.. fajnie to wygląda ale za dużo km robię moją żeby założyc niższy profil.. na tym jest idealna proporcja komfortu i mega prowadzenia.. więc przy tym zostanę..

    Kolego kivi84
    Rzeźbą może tego bym nie nazwał.. ale jakby się nad tym zastanowić z innego punktu widzenia.. to tak:
    Osłon w moim przypadku nie założyłem z powodów estetycznych.. ale co do odbojów na trzpieniu amortyzatora, to nie założyłem bo nikt tego jakoś specjalnie nie wymaga, nie zaleca.. Jak kupiłem gwint to do niego w ASO kupowałem nowe śruby, poduszki, łączniki stabilizatorów.. i pytałem również o te odboje.. pokazano mi je do ręki i stwierdzono przez kilka osób że jest to zabezpieczenie dla fabrycznego zawieszenia żeby przy max obciążeniu coś o siebie nie uderzało.. ale że w gwintowanym zawieszeniu jest tak twarda charakterystyka że są one zbędne..

    Więc w takim przypadku wątpie by sprężyna wogóle się ugieła na tyle żeby ten odbój dotknąć.. bo pamiętam że miał on raptem 5 czy 6cm wysokości.. więc tym bardziej jaki sens ładować poliuretanowy.. a jeśli dać wyższy no to wtedy będzie to spełnialo rolę taką samą jak gumy wsadzane między zwoje sprężyny czyli pracowało zamiast samej sprężyny.. i wtedy rzeczywiście nazwałbym to rzeźbą..

    PS. Nie odbieraj tego jako atak jak wyżej to zrobiłeś po moim poście.. bo niewiem czemu miało to służyć.. poprostu rozwijam myśl bo mam już swoje doświadczenia przy sportowym zestawie, przy seryjnym a teraz i przy gwincie.. Ty masz swoje.. Więc może wspólnymi siłami dojdziemy co jest nie tak u kolegi Graboś..
    Ostatnio edytowane przez wheelerwasp02 ; 19-11-2012 o 00:59
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  10. #60
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    spoko nie odbieram tego jako atak. kilka amortyzatorow w zyciu rozkladalem ohlisa showy itp. w zaleznosci od kontrukcji amortyzatora(monotube/upside-down, twintube) odboj masz albo w srodku amortyzatora albo nakladasz na lage. czasem sa nawet dwa i maja one zapobiegac kolizji tloczyska i ograniczyc jego bezpieczny zakres pracy. a oslona o ktorej byla mowa wczesniej to tylko po to zeby syf nie lecial na lage i tyle. Zakladasz lub nie, twoj wybor.

    ps. co do zawieszenie z tematu, skoro wlasciciel wkladal caly nowy zestaw do auta to obstawiam, ze wina jest w samym zestawie. Za miekka sprezyna i za slaba charakterystyka dobicia amortyzatora.
    Ostatnio edytowane przez kivi84 ; 19-11-2012 o 01:36

Podobne wątki

  1. Czy 2.0 JTS lubi LPG?
    Utworzone przez misiu7911 w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-10-2014, 21:33
  2. Alfa 1,8TS lubi niezle zakopcic!
    Utworzone przez mareq w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-05-2011, 09:39
  3. [146]....alfa.....nie lubi zimy????
    Utworzone przez frynas w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 07-03-2011, 11:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory