Moze wstawić PU i będzie na dłużej![]()
Moze wstawić PU i będzie na dłużej![]()
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
A jak ze skrzypieniem PU? chodzi mi o górne wahacze i stabilizator przedni. trzeba smarować co chwile czy nie?
raz a dobrze
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
To dobrze, bo wiele opinii mnie odstrasza a drugi raz staba nie mam zamiaru robic na pseudo oryginalnych gumach z allegro, które po 20tys padły. Jak smarować i czym? planuje zakup w strongflex i mają tam jakiś smar do tego..
w zestawie jest chyba. a jak nie to jakiś silikonowy
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
blandor tulejki MOOG tez maja zatopiony metal w gumie a mimo to u mnie nie wytrzymaly z 10 tys km nawet
kolego tylko dostań oryginalne tulejki trw. Jakość innych tulejek nie jest porównywalna. Zerknij gdzieś zamieszczałem zdjęcie tulei trw w przekroju. Mają dodatkowo metalowych kołnierz w środku a w kazdej innej tulejce jest tylko guma i metalowa tuleja a to nie pracuje sztywno.
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 20-11-2012 o 09:08
no ok tylko że oryginalny wahacz trw górny mozna kupić za 140zł czy opłaca się więc bawić w wymiane tulejek mając na uwadze to że może paść sworzeń![]()
na allegro zaczynaja się wahacze z etykietką TRW, od 179zł.
a czy to TRW? dobrze wiemy, ze podróbek pełno. Nawet piotriix 2 wahacze TRW wymienial po paru tysiącach.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer