Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: 159 1.8 TS z padniętym silnikiem

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Zgadzam sie w 100%. Zadziwiające, ze jadk czlowiek dojrzeje to 70KM w mercedesie w202 okazuje sie wystarczać.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  2. #12
    Użytkownik Ogier Avatar mati7700
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115
    Postów
    175

    Domyślnie

    Kolego syfon tutaj masz cos o tym silniku: http://www.forum.alfaholicy.org/159_...mpi_140km.html . Do niego sie da gaz zalozyc i ten silnik nie ma nic wspolnego z Jts-em.
    Edit:Wczesniej podalem zly link
    Ostatnio edytowane przez mati7700 ; 22-11-2012 o 00:07

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar Falarek
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    AR MiTo
    Postów
    223

    Domyślnie

    30KM w 126P też kiedyś wystarczało

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Standardowe 24 wystarczały. Ba. Są tacy, którzy udowodnili, że to było i tak za dużo mocy
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    1. Mało opłacalne, chyba, że będziesz to dłubał sam.
    2. 1.8 nie jest ani dynamiczny, ani ekonomiczny.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  6. #16
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mati7700 Zobacz post
    Kolego syfon tutaj masz cos o tym silniku: http://www.forum.alfaholicy.org/159_...mpi_140km.html . Do niego sie da gaz zalozyc i ten silnik nie ma nic wspolnego z Jts-em.
    Edit:Wczesniej podalem zly link
    mati7700
    Dzięki. Wiem, że to nie jest JTS. Myślałem że to jest T.S.
    Ale nie wiedziałem, że to serce z Opla. Coś tam piszą o regulacji zaworów. Toon nie ma samoregulatorów?
    Muszę coś poczytać na temat jego konsstrukcji, niby motor z Insygnii m.in. a na płytkach?
    Z regulacją nie miał bym problemów, bo mam dobrego i niedrogiego mechanika. Takie tematy to dla niego chleb powszedni.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    1. Mało opłacalne, chyba, że będziesz to dłubał sam.
    2. 1.8 nie jest ani dynamiczny, ani ekonomiczny.
    Dynamiczny na 100% nie. Ale jak się założy gaz to ekonomiczny owszem.

  7. #17
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Falarek Zobacz post
    Wszytko fajnie tylko ten silnik to najgorszy silnik jaki był montowany w 159. Za słaby do ciężkiej 159.
    ale już diesel o powalającej mocy 120 jest ok ?dla mnie akurat ta moc do 159 to porażka








  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    Dynamiczny na 100% nie. Ale jak się założy gaz to ekonomiczny owszem.
    To sobie policz - naprawa, rejestracja + gaz.
    Moim zdaniem ekonomiczny absurd.
    Chyba, że ktoś jest zagorzałym przeciwnikiem ON i woli mieć drętwą benzynę niż drętwego diesla.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    1. Mało opłacalne, chyba, że będziesz to dłubał sam.
    2. 1.8 nie jest ani dynamiczny, ani ekonomiczny.
    Co do punktu pierwsze to racja. Miałoby to sens, gdyby dało się łatwo i tanio kupić taki silnik np. z anglika. A silnik mimo, że wywodzi się z GM to nie jest taki sam jak w popularnych Oplach

    Co do punktu drugiego to moim zdaniem nie ma tańszej w eksploatacji 159 niż 1.8 LPG. Koszt instalacji LPG jest porównywalny do kosztów, które trzeba ponieść doprowadzając do porządku JTD (EGR, DPF, kolektory i inne usterki). A potem to już sama oszczędność.

  10. #20
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Co do punktu pierwsze to racja. Miałoby to sens, gdyby dało się łatwo i tanio kupić taki silnik np. z anglika. A silnik mimo, że wywodzi się z GM to nie jest taki sam jak w popularnych Oplach
    W 90% przypadków, podczas jazdy z uwaloną miską leci tylko wał i panewki. Czasami dochodzi korbowód, lub korbowody. Szlifowanie wału to 150-200zł. Panewki myślę że max 500zł. Do tego może dojść konieczność nadlania korbowodu- 50zł. Lub zakup nowego. Wtedy trzeba też zdjąć głowicę zeby wyjąć tłoki. Pewnie 200-300zł. Oczywiście też zdarzaj się sytuacje kiedy korbowód wychodzi bokiem silnika, ale to akurat jest raczej łatwe do zaobserwowowania przed zakupem.
    Nie pchał bym się w zakup silnika. Raczej nieopłacalna idea.

Podobne wątki

  1. [159] Jazda z padniętym EGR
    Utworzone przez Gixer w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-03-2013, 15:53
  2. Problemy z silnikiem JTS 2.0
    Utworzone przez Italiano_Vero w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-07-2012, 15:16
  3. 156 FL z silnikiem TI
    Utworzone przez KeReK w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 25-07-2011, 08:13
  4. AR z silnikiem v6
    Utworzone przez Magic w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-11-2008, 19:05
  5. [166] silnikiem 3.7 ????
    Utworzone przez Dj_Direct w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-01-2008, 00:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory