Zgadzam sie w 100%. Zadziwiające, ze jadk czlowiek dojrzeje to 70KM w mercedesie w202 okazuje sie wystarczać.
Zgadzam sie w 100%. Zadziwiające, ze jadk czlowiek dojrzeje to 70KM w mercedesie w202 okazuje sie wystarczać.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Kolego syfon tutaj masz cos o tym silniku: http://www.forum.alfaholicy.org/159_...mpi_140km.html . Do niego sie da gaz zalozyc i ten silnik nie ma nic wspolnego z Jts-em.
Edit:Wczesniej podalem zly link
Ostatnio edytowane przez mati7700 ; 22-11-2012 o 00:07
Standardowe 24 wystarczały. Ba. Są tacy, którzy udowodnili, że to było i tak za dużo mocy![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
1. Mało opłacalne, chyba, że będziesz to dłubał sam.
2. 1.8 nie jest ani dynamiczny, ani ekonomiczny.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
mati7700
Dzięki. Wiem, że to nie jest JTS. Myślałem że to jest T.S.
Ale nie wiedziałem, że to serce z Opla. Coś tam piszą o regulacji zaworów. Toon nie ma samoregulatorów?
Muszę coś poczytać na temat jego konsstrukcji, niby motor z Insygnii m.in. a na płytkach?
Z regulacją nie miał bym problemów, bo mam dobrego i niedrogiego mechanika. Takie tematy to dla niego chleb powszedni.
- - - Updated - - -
Dynamiczny na 100% nie. Ale jak się założy gaz to ekonomiczny owszem.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Co do punktu pierwsze to racja. Miałoby to sens, gdyby dało się łatwo i tanio kupić taki silnik np. z anglika. A silnik mimo, że wywodzi się z GM to nie jest taki sam jak w popularnych Oplach
Co do punktu drugiego to moim zdaniem nie ma tańszej w eksploatacji 159 niż 1.8 LPG. Koszt instalacji LPG jest porównywalny do kosztów, które trzeba ponieść doprowadzając do porządku JTD (EGR, DPF, kolektory i inne usterki). A potem to już sama oszczędność.
W 90% przypadków, podczas jazdy z uwaloną miską leci tylko wał i panewki. Czasami dochodzi korbowód, lub korbowody. Szlifowanie wału to 150-200zł. Panewki myślę że max 500zł. Do tego może dojść konieczność nadlania korbowodu- 50zł. Lub zakup nowego. Wtedy trzeba też zdjąć głowicę zeby wyjąć tłoki. Pewnie 200-300zł. Oczywiście też zdarzaj się sytuacje kiedy korbowód wychodzi bokiem silnika, ale to akurat jest raczej łatwe do zaobserwowowania przed zakupem.
Nie pchał bym się w zakup silnika. Raczej nieopłacalna idea.