Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Temat: po wymianie rozrządu problem.. 2.0 TS

  1. #1
    bonus-wlkp
    Gość

    Domyślnie po wymianie rozrządu problem.. 2.0 TS

    Witam. W piatek wymienilem rozrzad i po zlozeniu wszystko wydawalo sie ok na wolnych obrotach bardzo rowno pali dobrze ale gdzies "uciekly" mi konie auto nie ma mocy czuje sie jakbym jechal czyms 60 konnym.. Miedzy 2 a 3 tys nie przyspiesza prawie i od 4.5 tys w gore rowniez.. przy wymienie rozrzadu wymienilem oba paski 3 rolki pompe wody olej filtr pasek klinowy i termostat.. w trakcie wymiany jedyne co odlaczylem to przeplywomierz(wymienialem go 2 tyg temu) myslalem ze on jest przyczyna ale po odlaczeniu go na chwile zadnej roznicy wiec to nie to.. Zauwazylem wczoraj wieczorem jak jechalem na 2gim biegu przy plynnym delikatnym przyspieszaniu auto zaczelo wydawac jakis dziwny dziek jakby zalaczyly sie ze trzy wiatraki a to dzialo sie od 2700 obrotow i tak na kazdym biegu tylko nie jalowym. Jesli ma ktos jakis pomysl prosze pisac jestem zaniepokojony jutro planyje jechac na komputer mam nadzieje ze to nic z rozrzadem..

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Masz inny pomysł ? bo to wyglada na żle złożony rozrząd lub czujnik położenia przepustnicy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Uszkodzenie czujnika połozenia przepustnicy nie powodowalo by generowania jakichs dziwnych dzwięków.. raczej
    Poza tym jesli awaria wystapila zaraz po wymianie rozrządu to raczej stawiac trzeba na zle założony pasek.

    fred

  4. #4
    bonus-wlkp
    Gość

    Domyślnie

    i co teraz da sie zrobic cos jesli to rozrzad? czyli to ze silnik rozno chodzi na wolnych obrotach wcale nie znaczy ze wszystko ok.. i jak sprawdzic ten czujnik

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fred
    Uszkodzenie czujnika połozenia przepustnicy nie powodowalo by generowania jakichs dziwnych dzwięków.. raczej
    Poza tym jesli awaria wystapila zaraz po wymianie rozrządu to raczej stawiac trzeba na zle założony pasek.

    fred
    a zle załozony pasek generuje takie dzwięki????????????

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    Cytat Napisał bonus-wlkp
    i co teraz da sie zrobic cos jesli to rozrzad? czyli to ze silnik rozno chodzi na wolnych obrotach wcale nie znaczy ze wszystko ok.. i jak sprawdzic ten czujnik
    Jedz do typa zeby Ci jeszcze raz ustawil na jego koszt

  7. #7
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    75andrew155, W sumie nie
    Jednak moze powodowac dziwne wibracje w silniku przez to ze praca tłoków i walu jest zle rownowazona przez wałki balansu.. nie?

    fred

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał bonus-wlkp
    i jak sprawdzic ten czujnik
    Jest gdzieś na forum jakie powinny być odzczyty przy pomiarach tego czujnika , ja raczej diagnozuje auto na drodze i bardzo podobne objawy ( brak przyspieszenia i mocy auto raczej hamuje niż przyspiesza) daje uszkodzony czujnik położenia przepustnicy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    bonus-wlkp
    Gość

    Domyślnie

    a przy jezdzie z takimi objawami nic zlego sie nie stanie? nie chcialbym spowodowac wiekszej awarii jazda..

  10. #10
    bonus-wlkp
    Gość

    Domyślnie

    dodam jeszcze co zauwazylem przed chwila. mianowicie gdy silnik pracuje na wonych obrotach okolo 1000 obrotow przy naglym wcisnieciu gazu z okolic przepustnicy slychac dzwiek bardzo donosny brzmi jak zaciaganie powietrza.. czy powinno tak byc jesli tak to czy glosno?

Podobne wątki

  1. Problem przy wymianie rozrządu 2.0 TS 150KM
    Utworzone przez SOPELTomcat w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 21:04
  2. Problem po wymianie rozrządu Alfa 156 JTS 2.0
    Utworzone przez tomek09 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-02-2014, 13:02
  3. Problem z paskiem rozrządu tuż po wymianie- 2.4 20V
    Utworzone przez Hemi w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-02-2014, 21:15
  4. [146] Problem po wymianie rozrządu 1.6 TS
    Utworzone przez scyzorsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-12-2011, 20:48
  5. problem po wymianie rozrządu 2,5 v6
    Utworzone przez michal100 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-10-2009, 22:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory