Witam,
Ponieważ na dniach będę wymieniał tłumik końcowy pomyślałem, że może warto przy okazji usunąć pierwszy tłumik na wzór układu supersprinta.
Pytanie brzmi skąd dobrać taką rurę? Czy rura 813-311 z 2.4 JTD podejdzie bez problemów?
Witam,
Ponieważ na dniach będę wymieniał tłumik końcowy pomyślałem, że może warto przy okazji usunąć pierwszy tłumik na wzór układu supersprinta.
Pytanie brzmi skąd dobrać taką rurę? Czy rura 813-311 z 2.4 JTD podejdzie bez problemów?
Nie wiem czy wspomniana rura z jtd podejdzie, generalnie to każdą idzie wyrzeźbić. Nie mniej jednak modyfikacja układów wydechowych jest bardziej skomplikowane niż się może wydawać. Co chcesz uzyskać likwidując tłumik środkowy ?
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
Ja mam u siebie pełny przelot. Od portek mam prostą rurę z łacznikiem elastycznym ,następnie rurę łaczącą ragazzona (mogę sprawdzić nr jesli chcesz tej rury bo jest na niej tabliczka z nr) i końcowy tłumik ragazzona. Katalizatora brak. Jest głośno ale przyrost mocy jest zauważalny. Rury średnicy około 60 mm.
147 1,9 JTD NADWOZIE GTA
147 GTA 3.2 Q2
156 2.5 V6 Q2-była
Giulietta QV
Mito QV
75 3.0 V6 QV
ALFETTA GTV 116 1976
ALFETTA GTV 116 1981
https://www.facebook.com/okrajnikgarage
U mnie w belli poprzedni wlaściciel wywalił kata i zostawił seryjny środkowy + seryjny tylny. W tej konfiguracji na biegu jałowym jest głośniej niż katem a w górnym zakresie obrotów i tak i tak jest głośnoCo do wywalenia środkowego poszukaj w swoim mieście zakładu sprzedającego rury ze stali kwasowej raczej napewno będą też mieli usługę gięcia rur więc możesz sobie zrobić nawet cały UW z kwasówki. Nie wiem tylko czy takie rozprężenie UW nie wpłynie jakoś negatywnie na niskie obroty. Jaki tłumik końcowy zakładasz?
Jakoś to gną tylko o ile spada trwałość to już inna bajka