Powinien być ten
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-p...780200507.html
Do demontażu pompy da się zostawić rozrząd na miejscu
Seweryn80, ciągle czekam na odpowiedź tego gościa czy na 100% to te uszczelki... W tym czasie pisałem do innych Sprzedawców i tylko jeden z nich odpisał, że to będą te: http://allegro.pl/uszczelki-pompy-wtryskowej-bosch-ve3-ve4-ve6-tdi-i2766397038.html lub te http://allegro.pl/uszczelki-pompy-wtryskowej-bosch-ve3-ve4-ve6-tdi-i2766397038.html
Pisze, że te uszczelki nie są skatalogowane i nie ma sam w 100% pewności...
Innemu jak napisałem, że potrzebuję uszczelki pompy wysokiego ciśnienia, to pyta czy chodzi o uszczelkę pod pompę Vacum... Więc to jest to samo, bo też nie wiem ?![]()
Panowie, uszczelki z tego co się dowiedziałem mają być do takiej pompy, jak ta z Allegro o nr aukcji: 2756131921.
Póki co Sprzedawcy nie mają pewności wymieniając mi 3 możliwe zestawy uszczelek do niej........a ropa cieknie
.....
![]()
te uszczelki które podałeś na pewno nie są do Bosch CP1 te które ci podałem pasują na 100%, w komplecie brakuje uszczelniacza wałka i problem jest ze śrubami bo można je objechać tam są torxy ale można na imbusy wymienić
Tu masz jeszcze sklep i jest taniej niż allegro http://autodieselparts.com.pl/sklep/...01m100275.html
jeszcze taniej http://www.dieselcars.pl/161,f01m101...ziubkiem-.html
tu jest USZCZELNIACZ http://www.dieselcars.pl/265,p14764v...-z-vitonu.html
Ostatnio edytowane przez Seweryn80 ; 27-11-2012 o 20:09
Seweryn80, raz jeszcze dzięki wielkieZamówię więc te uszczelki razem z tym uszczelniaczem jeśli radzisz.
Pozdrawiam
u mnie temat wysokiego spalania tez byl walkowany , udalo mi sie zlokalizowac jeden walniety wtryskiwacz ktory po czyszczeniu i regeneracji jest ok - koszt okolo 400 zl z wymiana koncowki wtryskiwacza
jedno co mnie jeszcze niepokoi to zbyt duze dawki wtryskowe paliwa ktore u innych w tych samych warunkach sa znacznie nizsze - ale to juz kwestia spalania rzedu 1,5 litra w miescie, obecnie spalanie okolo 7l/100 km w trybie mieszanym ale w wiekszosci jazda w miescie - Gdańsk
piwo wypijesz jak złożysz i będzie ok szczelnie pamiętaj ważna jest czystość jak dostanie się coś do wtryskiwaczy to lipa, ciekawe jak mechanik to będzie robił to nie jest łatwe można źle poskładać do ściskania i ustawiania głowic są nawet przyrządy z Boscha. Ja u siebie robiłem to pierwszy raz i nie obyło się bez problemów pocenie się jednej głowicy na szczęście tej górnej więc można było poprawić bez demontażu całości z alfiki. Jeśli mechanik to robi który wymienia klocki w warsztacie itp. to sobie nie poradzi są specjalistyczne warsztaty mają przyrządy i urządzenia do sprawdzania wydajności masz gwarancje koszt 400 - 500 zł z kompletem uszczelek
tu masz film
http://www.youtube.com/watch?v=HumW6hv1-vc
tu znajdziesz budowę zasadę działania itp.
http://www.commonrailforum.pl/
Ostatnio edytowane przez Seweryn80 ; 28-11-2012 o 16:02