Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 65

Temat: Wymiana gum na poliuretan w tylu i koła się bardziej rozjechały

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Przemyśl- okolice
    Auto
    166 2,4JTD 150KM, 159 2,0JTDM 170KM, Giulietta 2.0 140KM
    Postów
    442

    Domyślnie

    Jeżeli wszystkie tuleje wymieniłeś to przyjrzyj się mocowaniu górnego wahacza jest tam serwisowa regulacja kąta pochylenia koła (ale to ostateczność), wymieniłeś górny wahacz?

  2. #52
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159sw 1.9 8v
    Postów
    507

    Domyślnie

    Cytat Napisał sqadak Zobacz post
    Jeżeli wszystkie tuleje wymieniłeś to przyjrzyj się mocowaniu górnego wahacza jest tam serwisowa regulacja kąta pochylenia koła (ale to ostateczność), wymieniłeś górny wahacz?
    Wymienilem gorne wachacze(banany) w dolnym tulejki na poliuretan, tulejki w zwrotnicy, drazki reakcyjne i laczniki stab. I efekt po wymianie widac na zdjeciach. Myslalem ze to przez sprezyny obnizajace ale sa alfy bardziej obnizone niz moja i kola staly w nich wmiare prosto.

    Edit: zdjecia obnizonych 166:

    http://www.forum.alfaholicy.org/atta...a_09_1_201.jpg

    http://www.forum.alfaholicy.org/atta...wane-1_876.jpg

    http://www.forum.alfaholicy.org/atta...ocom_3_168.jpg

    Te alfy mimo obniżenia tylne koła mają w mierę prosto. Więc napawno da się jakoś to zrobić, tylko jak..
    Ostatnio edytowane przez Jarek` ; 23-11-2012 o 20:46

  3. #53
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Przemyśl- okolice
    Auto
    166 2,4JTD 150KM, 159 2,0JTDM 170KM, Giulietta 2.0 140KM
    Postów
    442

    Domyślnie

    Jeżeli wszystko wymieniłeś a koła dalej stoją pochylone to pozostaje tylko regulacja kąta poprzez mocowanie górnego wahacza, jest tam regulacja myślę że nie więcej jak 2 stopnie, żeby się tam dostać to chyba trzeba opuszczać belkę. Jakiej firmy wahacze kupiłeś (może nie trzymają wymiarów), przejrzyj belkę tylną czy może nie ma jakichś pęknięć, innych pomysłów nie mam

  4. #54
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159sw 1.9 8v
    Postów
    507

    Domyślnie

    Cytat Napisał sqadak Zobacz post
    Jeżeli wszystko wymieniłeś a koła dalej stoją pochylone to pozostaje tylko regulacja kąta poprzez mocowanie górnego wahacza, jest tam regulacja myślę że nie więcej jak 2 stopnie, żeby się tam dostać to chyba trzeba opuszczać belkę. Jakiej firmy wahacze kupiłeś (może nie trzymają wymiarów), przejrzyj belkę tylną czy może nie ma jakichś pęknięć, innych pomysłów nie mam
    Dzisiaj byłem w kolejnym, tym razem porządnym warsztacie i jest przyczyna. Poliuretan w dolnym wahaczu do wyrzucenia - wymieniany około miesiąc temu! Wymienię na zawykłe tuleje i nigdy więcej PU!

  5. #55
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Przypuszczam, że PU został źle dobrany bo to fizycznie niemożliwe żeby zużył się tak szybko.

  6. #56
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Jeśli tuleja PU miała luz, może się szybko zniszczyć. U mnie była taka sytuacja. Po kilku miesiącach była już pęknięta.

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Przemyśl- okolice
    Auto
    166 2,4JTD 150KM, 159 2,0JTDM 170KM, Giulietta 2.0 140KM
    Postów
    442

    Domyślnie

    U mnie PU z tyłu śmiga już 30tyś, ja mogę śmiało powiedzieć że już nigdy więcej zwykłych tulejek nie założe

  8. #58
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    A powiedzcie mi wjechałem dziś profilaktycznie na szarpaki i moje pu mają luzy przód tył tuleja siedzi sztywno w gnieździe. Dodam że jest cicho, ale czy nie świadczy to o tym że się pu kończą??

  9. #59
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    odgrzeję temacik i napiszę zakończenie mojego wątku, po porażce z pu znajomy załatwił mi tuleje pływające wahacza po 250zl za sztukę (były i tedgumy po 170). te są no name i mają tylko made italy na sobie. wsadziliśmy te tuleje w wahacze plus zamontowane wcześniej lemfordery w zwrotnice, ustawiliśmy zbieżności wyjechałem z warsztatu, ustałem za autem i co widze?? koła stoją tak [--]. tak jak ma byc, więc banan na buzi i do domu. podsumowując, przyczyna kraczenia się kół w moim przypadku były tuleje wahliwe wahacza (w zwrotnicach wymieniłem przy okazji), a PU zamontowane zamiast wahliwych w wahaczu tak się ściskało po opuszczeniu auta, że od wewnątrz między poliuretanem a tą metalową wewnętrzną tulejką była szpara koło 1cm. także nie dziwota, że się koła rozjeżdżały jeszcze bardziej jak na zużytych tulejach. dziękuję za pomoc i uwagę
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 14-01-2013 o 22:32

  10. #60
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Czyli wniosek jest taki żeby unikać PU w 166?
    moja była Bella...

Podobne wątki

  1. Ocieranie - Skrzypienie z przodu( bardziej lewego koła )
    Utworzone przez Bartekk287 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-06-2014, 20:50
  2. wymiana zarowki postojowej z tylu
    Utworzone przez szwagro w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 09:45
  3. Poliuretan wymiana
    Utworzone przez rebellion1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-01-2010, 09:51
  4. [145] wymiana łożyska koła
    Utworzone przez czarek145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-05-2009, 13:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory