No to tak
Jedna strzałka to ten otwór w kolektorze jest tam śruba inbusowa wkręcona .
Druga strzałka jest pokazane mniej więcej gdzie się wpiąłem ( na łączeniu ) metal -guma .
No to tak
Jedna strzałka to ten otwór w kolektorze jest tam śruba inbusowa wkręcona .
Druga strzałka jest pokazane mniej więcej gdzie się wpiąłem ( na łączeniu ) metal -guma .
ja nie mam tam zadnego otworu. A wiercić nic nie bede, podepne sie tak gdzie pokazywałem na zdjeciu, chociaz u ciebie nie widze tych cieńkich przewodów.
Po montarzu wskaźnika doładowania, bede mierzył sprężanie w silniku, jesli wszytko bedzie dobrze, zastanawiam sie nad zwiększenie dawki paliwa przez LDA, oraz nad ewentualna zmiana turbiny na cos mocniejszego ( brałem pod uwage turbinke z iveco 2,8 TD ) Jest to oczywiscie odległy plan, najprawdopodobniej na wakacje, przy okazji fajny było by pospawać nowy kolektor wydechowy, ale nie mam takich możliwosci, a koszta przez firmę beda ogromne. Przy tym wpadł by pewnie frontowy cooler i była by juz bajka. Ciekawe ile bym wyciagnał KM z tego silnika?![]()
Ostatnio edytowane przez 1990mb ; 04-12-2012 o 14:15
Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
Chętnie pomogę
Szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105
Nie lepiej pokręcić magiczną srubką na pompie ? i masz już przyrost koni
Ja mam turbinę sterowaną troszkę inaczej niż Ty ,dlatego nie mam tych przewodów .
Powiem CI tak nie wiem czy jest sens kombinować bo odbije się to strasznie na łaknieniu tego silnika![]()
Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
Chętnie pomogę
Szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105
Masz tam regulację , jest ona z takim Niebieskim kapturkiem , plombą , trza ją rozje** i bedziesz mógł się bawić .
jak przyjdzie mi pompa z regeneracji to CI podeślęzdjęcie
Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
Chętnie pomogę
Szczegóły:
http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105