Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Temat: turbina??

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie turbina??

    Nie wiem czy to mi sie tylko wydaje, ale ostatnio zauważyłem ze turbina troche późno wstaje, bo ok 2800 ob/min , a na 2 biegu szczególnie. Zastanawiam sie czy to wina turbiny, nie wiem dokładnie jaki jest jej stan. myślałem nad wymiana przewodów podciśnieniowych, ale to chyba nic wspólnego nie ma. Może ktoś ma ktos jakis pomysł jak to zmienić czy to poprostu taki urok silnika. Dodam ze to 1,9 TD
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    Powiem Ci tak , u mnie 2 tys zaczyna chodzić ale nie czuć tego ak dostaje tak 2200 zaczyna cisnąć .
    Dzisiaj w sumie to sprawdzę .
    Hmmm zobacz samą turbinę , albo ten zawor ograniczający dymienie pada .
    Jest wiele możliwości
    Bo ten zawór WESTGATE na turbinie wątpie zeby to on .
    Ostatnio edytowane przez Dziaru ; 11-09-2012 o 21:56

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamilq
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Rymanów
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V,1.9 TD
    Postów
    52

    Domyślnie

    ja mam podobnie jak u Dziara ale jest tak że, około 2000 zaczyna coś się "gwizdać", a jak jest powiedzmy ok 2500 czuć wyraźnie takie uderzenie i zaczyna porządnie ciągnąc.

    P.S może być różnica w turbach , czy to jest garret czy IHI
    Ostatnio edytowane przez kamilq ; 11-09-2012 o 22:12

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    to jest garret, u mnie właśnie co 'uderzenie' o kórym mówicie jest właśnie przy ok 2800,

    ostatnio własnie przy tym zaworze recyrkulacji spalin( taki niby egr) wymieniałem uszczelkę, i czyściłem wszystko i wydawało mi sie ze wszystko tam jest sprawne.

    czyli obstawiałbyś cos z turbina, ale na taki problem to tylko wymiana, a skąd mam wiedziec na jaka trafie i czy to cos poprawi, jest jakis sposób zeby to sprawdzić? A czy moze to być wina IC, albo tych przewodów podciśnieniowych ( moze nie sa szczelne itd. )
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamilq
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Rymanów
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V,1.9 TD
    Postów
    52

    Domyślnie

    też mam garreta, ja osobiście na początek sprawdziłbym wszystkie węże i opaski; szczególnie ten od pompy wtryskowej oraz te przy samym turbie. Popatrz ogólnie w jaki są stanie itd

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    wszystkie opaski przy turbinie sprawdziłem gdy wymieniałem uszczelkę egr'a . Dolny przewód olejowy lekko się poci ale opaski wymienione i dokręcone , ale nadal to występuje. Posprawdzam jeszcze przewody podciśnienione ( dochodzą one do ptastikowego pudełka zamontowanego na grodzi, oraz do tego zaworu na turbinie.)
    Czy te moje objawy mogą mieć cos wspólnego z IC ??
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamilq
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Rymanów
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V,1.9 TD
    Postów
    52

    Domyślnie

    Cytat Napisał 1990mb Zobacz post
    Czy te moje objawy mogą mieć cos wspólnego z IC ??
    Musiałby być dziurawy albo rozlazł się na bokach i wtedy puszczałby trochę ciśnienie doładowania....

    A jaka tam z olejem, trzyma stan mniej więcej ??

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    no IC nie jest w tak tragicznym stanie, muszę posprawdzać jeszcze czy któryś wąż nie jest przetarty badz pęknięty.

    Poziom oleju się utrzymuje na tym samy poziomie, wiadomo jak duzo jeźdze po trasie to czasami muszę cos dolac, ale to wartości normalne.

    dzisiaj byłem jeszcze na próbie, i tak od 2200 słychać trochę turbinke ( chociaż wyraźnego gwizdania nie ma) przy 2500 trochę jak by ciągnie, ale ''kopnięcie' jest dopiero gdy dochodzi do 2700/2800
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamilq Zobacz post
    a jak jest powiedzmy ok 2500 czuć wyraźnie takie uderzenie i zaczyna porządnie ciągnąc.

    w mojej poprzedniej 146TD też tak było , zresztą gdzieś miałem wykres charakterystyki 1,9TD i to się zgadzało
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    w mojej poprzedniej 146TD też tak było , zresztą gdzieś miałem wykres charakterystyki 1,9TD i to się zgadzało
    czyli to potwierdza ze z moim cos jest nie tak;/

    nie wiele jest jednak osób, które zna ten silnik (na forum nas nie wielu) , ale jeśli ktoś bedzie miał pomysł czego to moze byc przyczyna to prosze pisac.

    A teraz pytanie: jak bym musiał wymieniać turbine, da rade włożyc ta od 2,5 TD, gdzies czytałem ze ktos tak zrobił??
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


Podobne wątki

  1. turbina
    Utworzone przez iwona22p w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 19:05
  2. [155] Turbina 1,9 TD
    Utworzone przez Dziaru w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-02-2011, 19:44
  3. Turbina
    Utworzone przez arczi444 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 12:29
  4. 156 2.4 JTD Turbina
    Utworzone przez K1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-12-2010, 09:56
  5. [156] Turbina do 2.0TS...
    Utworzone przez luj666 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 14:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory