Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: System DNA. Czy aby na pewno działa prawidłowo?

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    64

    Domyślnie

    Cytat Napisał teon Zobacz post
    Z tego co czytałem na zachodnim forum, to nowsze Giulietty QV mają nowe oprogramowanie i D juz nie jest tym samym D. Niestety nowe oprogramowanie jest tez wgrywane starszym autom w trakcie przeglądów dlatego ta sprawa wyszła na jaw bo jest rzesza niezadowolonych z tego powodu właścicieli.
    A i jeszcze dodam to odczucie jest bardziej zwiazane z tym, że przy nowszym oprogramowanie nie zmienia się mapowanie pedału gazu, bo to odpowiada głównie za potęgowanie wrażenie, że auto ma dużo większy moment.
    a źródło podasz? Chętnie bym poczytał na ten temat.

  2. #12

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Ja po wgraniu softu też szczególnej różnicy nie zauważyłem, poza tym, że strzałki zmiany biegów w N są *nieco* sensowniejsze.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    64

    Domyślnie

    Przykre to co oni tam piszą... To co najlepsze w qv chcą zabrać... ;( Ciekawe tylko jaki jest powód takich zmian?

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Może klękające turbo .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał Edivip Zobacz post
    To co najlepsze w qv chcą zabrać... ;
    Czyli co?

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    64

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Może klękające turbo .
    No właśnie przeczytałem cały wątek od początku i tam było napisane że w qv szybko padały turbiny i może dlatego... mnie to w końcu też spotkało a wtedy właśnie jechałem na D. Co prawda niezbyt szybko bo ze 150-160 na 6 biegu no ale czyżby dziwny zbieg okoliczności?!

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Czyli co?
    To że jak przełączysz na D to gaz łapie od dotknięcia małym palcem u stopy...

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał Edivip Zobacz post
    w qv szybko padały turbiny
    najgorzej ze nikt nie podaje powodu, ciekawe czy olej zmieniali co 30 czy 10 tys?

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    MA TCT
    Postów
    88

    Domyślnie

    Na włoskich forach też potwierdzają, że jest nowy soft wgrywany od jesieni 2011 roku.
    Główne zmiany i powód to tryb N jest bardziej dynamiczny, lepiej odpowiada na dodanie gazu by mógłbyć częściej używany w codziennych warunkach bez potrzeby ciągłego używania D, ten drugi oczywiscie ma wiecej pary/Nm ale jest bardziej progresywny by auto było mniej nerwowe, w ruchu miejskim. To było główną przyczyną zmiany, czyli zbyt duża różnica, ale jest też duża ilość osób którym to akurat odpowiadało.
    Ostatnio edytowane przez teon ; 07-12-2012 o 12:03

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Cytat Napisał teon Zobacz post
    Na włoskich forach też potwierdzają, że jest nowy soft wgrywany od jesieni 2011 roku.
    Główne zmiany i powód to tryb N jest bardziej dynamiczny, lepiej odpowiada na dodanie gazu by mógłbyć częściej używany w codziennych warunkach bez potrzeby ciągłego używania D, ten drugi oczywiscie ma wiecej pary/Nm ale jest bardziej progresywny by auto było mniej nerwowe, w ruchu miejskim. To było główną przyczyną zmiany, czyli zbyt duża różnica, ale jest też duża ilość osób którym to akurat odpowiadało.
    Ja mam po przeglądzie nowe oprogramowanie i moje pierwsze wrażenie było takie że w trybie N auto jest nieco bardziej dynamiczne niż do tej pory (np. teraz dużo łatwiej zapiszczeć przy nieco bardziej dynamicznym ruszaniu)
    Natomiast co do trybu D to miałem wrażenie że pedał gazu nieco się "uspokoił".
    Takie były pierwsze wrażenia, nie wiem może one były mylne, może po prostu na siłę starałem się doszukać jakiś zmian. Ale na pewno niczym się nie sugerowałem, właśnie teraz przeczytałem że ktoś ma podobne wrażenia do moich
    więc na pewno coś jest na rzeczy...

Podobne wątki

  1. [159] Tempomat nie działa. Przy odpalaniu kontrolka tempomatu zapala się prawidłowo
    Utworzone przez plancior w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 28-07-2019, 19:26
  2. [145] Szyberdach nie działa prawidłowo?
    Utworzone przez kezsats w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-09-2014, 20:15
  3. [159] Jak działa system ASR?
    Utworzone przez berez w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 15:19
  4. [156] panel klimy przed fl nie działa prawidłowo
    Utworzone przez Kynium w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-10-2011, 16:33
  5. [33] Jak działa system p4 w AR 33
    Utworzone przez Strzala_1 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 31-05-2007, 14:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory