jak nie zrobisz logów to możemy tu sobie tak dyskutować...
jak nie zrobisz logów to możemy tu sobie tak dyskutować...
Przypuszczam że rozwiązałem problem, najprawdopodobniej coś przymarzło w układzie paliwowym. Po przetrzymaniu ok. 30s. z gazem w podłodze na falujących obrotach 2,5-3k obroty nagle skoczyły do 4 i wreszcie usłyszałem świst turbo. Zrobiłem 15 km i wszystko działa jak powinno. Aktualnie strasznie kopci i spaliny śmierdzą jakby naftą. Doleje coś do baku żeby sytuacja się nie powtórzyła. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem.
Z ta przepływka napewno jest tak jak napisalem. Nie bedzie mocy w 1.9 16v. Mozesz miec wiele problemow i ciezko jest tak stwierdzic. Moje auto lekko kopiclo i czasami jak dostalo w palnik to tracilo moc. Oczywiscie nikt nic nie wiedzial. Pojechalem do Cinsoftu i juz wiadomo co jest. 3 wtryski leja...... . Tak jak ci ktos napisal bez logów nic nie wiadomo.
To jaki u Ciebie mróz że Ci coś zamarzło? Myślę że to chwilowa poprawa. Lepiej zdiagnozuj co jej dolega bo narobisz sobie bigosu.
-10 było. Samochód działa bez zastrzeżeń w dniu dzisiejszym. Przez cały czas kiedy miałem problemy z autem nie było żadnego błędu na kompie. Wszystko działało poprawnie, nie było tylko mocy.
z kompem trzeba sprawdzić czy paliwo jest podgrzewane, oraz jego ciśnienia na szynie
dla pewności dolej z pół baku dobrego paliwa
Ciśnienie idealne, podgrzewacz niby działa. Dolałem antyżelu Liqui Moly, więcej nic nie zrobię, bo mam pełny bak. Wyjeżdżę trochę i uzupełnię arktycznym ze Statoil. Przepływomierz będę miał w poniedziałek wymieniony. Będzie to tym razem Pietburg, bo 2 padnięte przepływomierze Boscha przez niecałe 60kkm to trochę za dużo.
Te dwa padnięte to obok oryginalnego Boscha tylko na półce leżały...
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)